Sonra bir taşa takıldı ve düştüler,El ve Ten üst üste...El hemen kalktı.Yüzünde kırmızının 50 tonu vardı herhalde.Teni kaldırdı.Özür dilerim,dedi.Ten omuz silktiYola devam ettiler ve uzun uzun konuştular.
El:İki yıl beklediğim dediğin kız kim?
Ten:Kız olduğunu söylememiştim.
Ten:İyi tahmin,açıkçası şöyle;~olayı anlatır~ onu bekledim hem de aylarca artık kaçıyorum.Eğer onu görürsem yüzüne tükürmek için can atıyorum,ben ona güvenmiştim.
El:Belki de gelemedi.Aranıyordu ve zaman bulamadı.
Ten:Bilmiyorum,aslında güçlerimi kullanarak onu bulabilirdim ama laboratuvardakiler bunu öğrenirse onu yakalardı ve yine bir kobay faresi yapardı.Artık ordan kurtuldum.
El:O nasıl biriydi?
Ten:Çok güzeldi,ondan bunu beklemezdim
.O sürekli başkalarını düşünürdü.Aslında düşününce Bence o isteyerek yapmadı,o kadar işi vardı ki buraya gelemedi.Biliyor musun,o kızı çok seviyorum.El kızarmıştı önüne bakmaya devam etti.Çok şaşkındı.Gün ağırmış,güneş doğmuştu.El hızlandı.
El:Seni bizim evimize götürüyorum.Babam çok iyidir.~EVE GELİRLER~
El Teni odasına soktu.Hooper uyanmamıştı.Sessizce onun yanına gittti ve seslendi."Babaa..."Hooper uyandı. El durumu anlattı."Lütfen benim laboratuvar ile olan ilgimden bahsetme".Hooper başını salladı.Daha sonra El odasına gitti bu gün Mikelar ile buluşaktı.Ten için Hooperın gardırobundan bir şeyler alıp odasına gitti.Tene banyoyu gösterdi ve o da kendi odasında giyindi.Daha sonra telsizini aldı ve çantasını hazırladı.Daha sonra Teni çağırdı.Tabi ki o da gelecekti.Sonra bisiklete binip okulun önüne gittiler.Mike Tenin El in belini tuttuğunu görünce kızardı kızmış görünüyordu. El bunu farketmedi ama Ten farketti.İnerken El in elini tuttu ve onu indirdi Mike daha da kızmıştı. El anlamamıştı ama Ten in elini Bıraktı ve Mikeın yanına gitti.Mike gülümsedi.
Mike:Hoş geldin El!
Ten:El de ne?Bir şeyin kısaltması mı?
Mike:Oh..Evet...Bölümü Burada bitiriyorum.Farkındayım çok kısa ama 3 test kitabı bitirmem gerek.Aklıma da bir şey gelmiyor fikir verin bana perilerim❤️❤️❤️
Açıklama dahil:289kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ortaokul Aşıkları|||STRANGER THİNGS|||~TAMAMLANDI
Random~Tamamlandı~ Ortaokulu birinin kalbini kırmadan bitirebiliyorsanız,"Yıkılıyorsunuz" demektir. -Mucize