Ten duyduklarına inanamıyordu.Bu gerçek miydi?Bilmiyordu...Bilmediği çok şey vardı.El- Elanor değil,Elevendı ve sevdiği kızdı.Aslında gerçekten onu sevmediğini düşünüyordu çünkü o sadece bir yalancıdan başkası değildi.Her konuda bir yalanı vardı.Bir de gruplarının felsefesi "Friends don't lie" üzerindeydi.Bunu düşünürken şu kuzen meselesini unutuyordu,aslında ona bu kadar şaşırmamıştı.Belki de zaman geçtikçe garipleşecekti.Bilmiyordu bir şey düşünmek istemiyordu ama bir şeyi biliyordu ve onu düşünüyordu;Elevenı o çok güzel,iyi bir kızdı.Sadece biraz değişmişti yine de ondan vazgeçmeliydi.Kuzeni Mike için...Sonra izlemeye devam etti.Hava soğumuştu.O yüzden Eleven içeri geliyordu.Üstüne bir şey almaya.Ten dinlemiyormuş ve yeni gelmiş gibi yaparak dışarı çıktı. El ile selamlaştılar ve Mikeın yanına gitti.
-El ile olanı duydum.Ona çıkma teklifi ettin mi?
-Hayır,daha değil.
....
-Biliyor musun?Şimdi yap!Ten bunu dedikten Sonra bahçeden biraz çiçek topladı ve Mikeın eline tutuşturdu.
-Çiçekleri arkanda sakla.O geldiğinde ben giderim. Ama merak etme,kapıdan seni iZlerim yanlış yaparsan kaşlarımı kaldırım ve hatanı düZeltirsin.O geldiğinde havadan Sudan konuş.Ben işaret verdiğimde diz çök ve teklif et.
Mike sessizce onu dinliyordu.Bitirince başını salladı ve
-Teşekkürler Ten-
Sonra hata yaptığını fark etti ve yalan uydurmaya çalıştı.
Ten: El söylemiş.Sorun yok,gerçekten.
Mike: El geliyor!
Mike üstünü düzeltti,Ten içeri gitti ve El Mikeın yanına geldi.Sohpet etmeye başladılar.Sonra konuşacak bir şey bulamıyınca birbirine baktılar,Ten işaret verdi ve Mike diz çöktü.
-Jane Hooper,sevgilim,güzelim Benin'le çıkar mısın bebeğim?Sonra çiçekleri ona uzattı. El çiçekleri aldı.Hiç beklemiyordu.Mutluluktan ağlıyordu.
-E-e-evet
Sonra Mike ayağa kalktı,birbirine yaklaştılar ve Sonra dudakları birbirini buldu.Ten geri çekildi bunu görmek istemiyordu.Her nedense kötü hissediyordu. El'i seviyor muydu?
Ama ondan nefret etmesi gerekirdi.Belki de sadece Elanoru seviyordu fakat öyle olsaydı yine Elonordan nefret etmesi gerekirdi çünkü Elonor Elevendan başkası değildi.Başı ağrıyordu,gitti ve yatağa kendini attı, El in yatağına...Elin Ağzından;(Biraz geriden aldım daha öpüşmediler)
Mike gittikçe yaklaşıyor ve aramızdaki o az mesafeyi kapatıyordu;Ben ise hala
Şoktaydım,konulabildiğime şaşırmıştım.Sonra Mikea baktım o da bana...Önce gözlerimiz Sonra dudaklarımız buluştu.Mikea sarıldım o da bana...Düşündüm,bundan daha mutlu olamazdım,mutlu ve huzurlu...Ama bir sorun vardı.Hawkins Laboratuvarı beni aramayı bırakmamamıştı,beni izliyorlardı ve Tenin de başı dertteydi.Daha sonra hemen bu düşünceleri kafamdan kovdum.Çünkü bu mutluluğu bozmak istemezdim.Sonra Mike yavaşça bana sardığı kollarını indirdi,açıkçası üzülmüştüm bu anın hiç bitirmesini isterdim.Her ne kadar Troy salağı ona Kurbağa Surat dese de,Bence o uzun boyu,saçı be çilleriyle çok yakışıklıydı.Onu bir kere daha öpmek istedim ama zamanı değildi.
Mike:Gitmem gerek...Görüşürüz tatlım.
Sonra bana sarıldı ve yanağımdan öptü.
Ben:Seni seviyorum bebeğim...
Mike:Bebeğim?!İşte yine beni güldürmüştü.Onu gerçekten seviyordum.Gittiğini görünce sordum:
-Bisikletle gelmedin mi?
-Tekerleri patladı,biliyorsun...
-O zaman biraz içeri gel,oturup dinlen birazdan Hooper gelecek,o seni götürür.Bı sefer kafanı patlatmasını istemiyorum.
İçeri girdik.Mikeın dizine yattım.Şaşırmış olmalı ki önce bir şey yapmadı.Sonra saçımı okşamaya başladı.Elinin saçlarımda geçinmesini seviyordum.Onunla ilgili herşeyi seviyordum.En büyük hatasını bile...
Hata yaparken bile harikaydı.Bunları düşünürken göz kapaklarım ağırlaştı ve bir uykuya daldım.Mikeın ağzından;
Uyumuştu.Bir melek gibi uyuyordu.Çok tatlıydı.Odasına girdim.
Teni görünce şaşırdım.Önce onu uyandırdım ve Sonra Eli kucağıma alıp yatağına yatırdım.Gözlerini aralayıp bana baktı,gülümsedi ama Sonra gözlerini kapatıp o tatlı uykusuna devam etti.Sonra Teni kolundan tutup Bahçeye sürükledim.
Mike:Ten biz kuzeniz!
Ten şaşırmıştı,aslında ona çok bakmıyordum.Bahçeyi gözlüyordum.Ona herşeyi anlattım.Eleven konusu hariç.Bitirince de ekledim:
-Şimdi Benimle gel lütfen,annem seni görmek istiyor.Seni Evlatlık alabilirimiş.Çok güzel olur,kuzen olmakla kalmayız ve kardeş oluruz!
-Tamam,geliyorum...
...
...
...
...
Eve geldiğimizde bize kapıyı Ablam açtı.
Mike:Selam Nance!
Nancy:Bu kim?
Mike:O August.
Nancy:Üzgünüm annem geleceğini söylemişti,aramıza hoş geldin.Kuzen...Hepimiz sustuk.Agusttan cevap bekliyorduk.August uzun süre konuşmadı ama Sonra konuştu:
-Nance i mi tercih edersin Nancyi mi?
-Ablayı tercih ederim ama Nance de diyebilirsin.
-Tamamdır Nance,abla...
••••••••••••••••••••••••••••
İşte Mileven!!!!Bu kitap ya 20.bölümde ya da ondan önce final yapacak gibi gözüküyor.Her neyse~Oylamayı unutmayın~
Açıklama dahil:623 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ortaokul Aşıkları|||STRANGER THİNGS|||~TAMAMLANDI
Random~Tamamlandı~ Ortaokulu birinin kalbini kırmadan bitirebiliyorsanız,"Yıkılıyorsunuz" demektir. -Mucize