Bölüm14~Plan

172 16 15
                                    

Şarkıyı dinlemeyi unutmayın
"Seni tehdit edebilirim.Elimde bir koz olmadan neden bunu yazıyım ki...Hem arkadaşın ile olan oyun bitti.Onun dolanına da bir not bıraktım.Elimde birden çok fotoğraf var.Mike ile olan...Onları shoplayabilirim.Bunu yapınca da tüm okul senden nefret etmeye başlar.İki erkekle birden çıkıyor!!!!Seni seven bir tek ben kalırım.Büyük ihtimalle sende beni sevmezsin...Ama boşver.Bu oyun eğlenceli olmaya başladı.Şimdi bu notu kimseye söylemeyeceksin ve söyleyeceklerimi yapacaksın.Bu arada ağzına yakışmayan laflar ediyorsun tatlım...Neyse ben sana ilk görevi veriyorum....Dustin sınıfta başkanlık yaparken güçlerini kullanıp onu düşür."

Ne saçmalıyordu böyle?!Sonra hızlıca sınıfa gittim.Sınıf hala susmamıştı.Ten masaya çıkmış onları psişik güçleriyle onları tehdit ediyordu.Beni görünce gülümsedi.Beni gözeterek:

-O da burada,ikimizin de güçleri var!!!

Gülümseyip yerime geçtim.Sonra Dustine odaklandığı onu düşürdüm.Mike arka sırada Will ile konuşuyordu.Dustin düştüğünde "Ahh!!!" Diye bağırdı."Galiba kuyruk sokumumu kırdım" (Benim bir arkadaşıma olmuştu akskdnekxjsl) Tüm sınıf gülüyordu.Dustin dahil.Burnumu silip ben de güldüm.Şu aptal anomimi bulacaktım.Aklımda bir fikir vardı...

Okuldan Sonra  

Yatakta yatıyordum...Telsiz yanımdaydı.Planımı Mikea anlatmıştım.Şimdi yatakta uzanıp tavanı izliyordum.Bir de sırıtıyordum.Aklımdaki plana ben de şaşırmıştım.Nasıl oldu da daha önce düşünmemiştim?




Bu kadar...Çok kısa biliyorum ...Final yaklaştı.Zaten farketmişsinizdir.Fillie hikayesi yazıyorum.Daha yayımlamadım ama taslak olarak var.İsmi ~Memories~ olacak .Neyse hikayemin reklamını yaptığıma göre;

~Oylamayı Unutmayın~

Açıklama Dahil:200 kelime

Ortaokul Aşıkları|||STRANGER THİNGS|||~TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin