Bölüm4~Öpücük

609 34 21
                                    

Ten:El de ne bir şeyin kısaltması mı?
Mike:Oh...Evet.
El:Eleanor.Elanorun kısaltması!

Mike Ele baktı.El gülümsedi be ona göz kırptı.Mikeda ona anlaşıldı bakışı attı ve beklemeye başladılar.Çok beklemediler Will,Dustin,Lucas ve Max çabucak geldi.Klasik selamlaşmalarını yaptılar ve sıra Ten e geldi.
Dustin:Bu yabancı kim?
El:Arkadaşım,alışveriş merkezinde tanıştık ve çok iyi kaynaştık.Ailesi vefat etmiş ve evsizmiş bizimle kalıyor.Hooper onu evlatlık edinecek.

Ten şaşkın şaşkın El e baktı.El başını salladı.

Lucas:Adın ne?
Ten:Adım...
El:Adı August.Ben Augie diyorum.

Ten El e baktı.Bir şeyi anlamaya çalışıyordu sanki. El bir hata yaptığını farketti.

_______FLASHBACK________

Eleven çok mutluydu üst ranzasına yeni biri gelecekti.Odasını toplamıştı.Her yere kağıtlar yapıştırmıştı.Kağıtlarda "Hoş geldin 10!" Gibi şeyler yazıyordu.İşte kapı çaldı ve yeni arkadaşı geldi.Mutsuzdu.Brenner onu içeri soktu,kapıyı kilitledi ve gitti.

11:Hoşgeldin!!!Bir ismin var mı?Benim ismim Eleven.Bana onbirinci numara da diyorlar,Şu beyaz önlüklü garip adamalar.Peki ya sen?
Çocuğun yorgunluğu gözlerinden okunuyordu.Geçiştirmek için "İsmim August,en azından anne babam bana öyle diyordu ."

_________Flashback Son______

El geçiştirmek için "Hadi okula gidelim." Dedi,"Seni bir günlük misafir olarak alıcaklarını düşünüyorum.Sonra Hooper o işleri halleder.
Mike:Unutmayın çıkışta bizim Bodruma gidiyoruz.

Hepsi kafa salladı.Okula gittiler.(Yazarın Notu:Okulu anlatmıyorum sadece bir teneffüsü anlatacağım)

Ten herkesle kaynaşmıştı.Özellikle kızlar ona bayılıyordu.Mike ,El ve Will bir masada oturuyorlardı.Ten 3 kızla konuşuyordu.Sally,Summer,Maya...

El:Maya seni sattı...
Mike:O kızı umursamıyorum.
Will;Ama o seni umursuyordu.
Mike:Willl!!!!
Will:Tamam sustum 🤐
Mike:Şu yeni çocuğu sevmedim.
El:Bence onu kıskanıyorsun.
Mike:Ne?!Hayır...
El:Kızlar ona bayılıyor.Hepsi onun etrafında...
Mike:Sen ona bayılıyor Musun???
El:Tipim değil.
Mike:Beni ilgilendiren bu...
Will:Ben gidiyim Dustin bakıyım bari..

El kızardı.Duymamış gibi yaptı.Mike ona biraz yaklaştı.Ah!Hayır. El de bundan korkuyordu.O da Mikeı seviyordu ama açılma konusunda çok kötüydü.Mike da çok iyi değildi.Bunun için hazırlanmadığı ve ani bir karar verdiği anlaşılıyordu.

Mike: Şey-El geçen sene sana Yılbaşı Balosundan bahsetmiştim.Kardeşten çok hoşlandığın biriyle gittiğini-

El Mikeın konuşmasına izin vermeden onu öptü.Bahçenin ortasında...Birilerinin ona baktığını hissediyordu ama umursamıyordu.Sonra yavaşça geri çekildi ve Mikea baktı.Tepkisini merak ediyordu.Yüzünden şaşkınlığı okunabiliyordu.
Mike:Bu evet mi demek?
Çok şaşkındı. El güldü
El:Evet öyle demek şapşal(!)
Mike:Seni seviyorum.
El:Ben de seni...
Sonra hala onları izleyen birileri olduğunu gördü.
El:Film mi çekiyoruz burada?!İşiniz yok mu sizin?Defolun buradan!!!

Sonra Mike ve birbirlerine bakıp güldüler ve sarıldılar.Bir daha hiç ayrılmak İstemiyorlardı ama a zalim derse giriş zili çaldı.

Veee son... xeleven_hopperx Mileven istemişti yaptık.Çok güzel oldu yaa.En sevdiğim bölüm bu herhalde❤️❤️❤️❤️❤️Bir de şu karantina günlerindeki kurtarıcımız Netflixe teşekkürlerimizi sunuyorum(😂😂😂😂)Açıklama Dahil:425 kelime

Ortaokul Aşıkları|||STRANGER THİNGS|||~TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin