Bölüm9~

228 17 16
                                    

Sonra Notun arkasına iliştirilmiş bir not daha bulduk.Aynı yazıyla yazılmıştı.

"Tokar yememen konusu,yersen rezil olursun.Tüm okulun önünde...Yemezsen daha iyi olur hanene bir puan yazılır.
You Suck|You Rule
               
                                   ~Bir dost "

Ten derin bir nefes aldı:
-Tamam....Şanslıyım çünkü çıkıştaki grupta Summer da var.Onu öperim,bana Tokat atmaz ve kurtulurum.
-Summer da güzel,hem belki çıkmaya başlarsınız.

Ten bu fikirle yüzünü astı.Ama Sonra benim görmemem için gülümsedi.

-Evet,bu Harika olur!

Sesinde bir gariplik vardı...Aman tanrım beni hala seviyordu!Bir şey diyemedim.En azından Elonoru değil Elevenı seviyordu.Bunu öğrenene  kadar rahattım.Sonra Mike geldi.Kolunu omzuma attı.
-Ne var Ne yok?
-Şu nota bak...Birileri Biliyor.
-Kimlere anlatmıştın?
Vay canına harikaydı.Burda çok önemli bir şey oluyordu,biz çok korkmuştuk.O ise hala soğukkanlıydı.Onu tanımam,onunla arkadaş olmam ve dün itibariyle onunla çıkmam hayatımın en güzel ikinci şeyiydi diyebilirdim.İlk şeyi ise oydu,kendisi ...
-El beni duyuyor musun???
-Ohh...Evet.Sana,Hoopera ve...Max!Maxe anlatmıştım.

Ten sessizliğini bozdu:
-Onunla kavga ettiğimiz için bınu bana yapıyor olmalı!
-Bilmiyorum,o böyle değil.
Bunu diyen bendim.Max yapmazdı.Sonra eski kurtarıcımız.Şu an kabusumuz zil çaldı.Ben ise hala düşünüyordum.Yoksa Max yapar mıydı?



Eveeeeet.Bu aklımdaki yedek bölümdü.Yb demeyin çünkü çok kısa.Pazartesi çok uzun bir Yb atacağım.

Sizce neden kavga ettiler?

"Bir dost" kim?

~Oylamayı unutmayın~

Açıklama dahil:206 kelime

Ortaokul Aşıkları|||STRANGER THİNGS|||~TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin