Göz bandımı çıkarttım.Artık roller değişiyordu.Üstüme bir şeyler giydim ve okula gittim.Troyın dolabına notu koydum.Tepkisini merak ediyordum.Nota ne mi yazmıştım.Göreceksiniz....Yine pis pis sırıtıyordum.Zil çalınca herkes sınıflardan çıktı.Mike çıkınca beni gördü.Şaşırmıştı.Sonra Maya bir anda karşısına çıktı ve onu öptü.Bir saniye?Anlamıyordum.Ne olmuştu!!!Mike hemen onu itti.Gülümsedim.O beni seviyordu.Sonra kıza tokat atarak benim yanıma geldi.Maya bir şey yapmamıştı.Bir eli yanağında bekliyordu.Anomim o olsaydı şaşırmazdım.Mike yanıma gelince ona sarıldım.Parmak uçlarımda biraz yükselip kulağına fısıldadım."Notları yazanı buldum..."Bana baktı.
-Ne?!
Bu Miketı.
-Kim olduğunu göreceksin.Bu gün tüm okula rezil olacak...
-Bu yüzden mi buradasın.
Başımı salladım.
-Dolabına bir not attım.Sonra Troy geldi.Dolabını açtı.Notu eline aldı.Şaşkınlık ve korkuyu bir arada yaşıyordu.Notta aynen şunlar yazıyordu;
"Rollerimiz değişti.Sen benim oyıncağımsın.Sana tek bir görev veriyorum.Yapmazsan diye şartlamayacağım çünkü yapmak zorundasın .Biliyorsun güçlerim var.Şimdi,büyük ağacın altında senin için sprey boyalar var.Onları alacaksın ve okulun girişindeki geniş duvara: BEN TROY.BEN BİR APTALIM! yazıyorsun.Yazdıktan sonra bir resmini çekiceğim.Yazının yanında...Dediğim gibi yanlış kişiye bulaştın."
Troy hepsini okuyunca yutkundu.Miketa onu izliyordu.Troy bana doğru döndü.Gülümsedim ve çantamdaki fotoğraf makinesini çıkartıp ona gösterdim.Zil çalmamıştı.Troy öfkeyle bahçeye çıktı.Mikeın elini tuttum ve sürükledim.Troyu izliyorduk.Herkes onu izliyordu.İşi bitince bana döndü.Fotoğrafını çektim.Bunları Jonathana verecektim ve Sonra okul gazetesine...Acımasız falan olmamıştı.Herkes gülüyordu.Öğretmenlerden biri geldi.Ceza alıcaktı.Edüte kalıcaktı.Miketa gülenlerin arasındaydı.Diğerleri de gelmiş ve görmüştü.Bu mezun olana kadar unutulmayacaktı.Ten yanıma geldi.Yumruk tokuşturduk.Bizimkilerin hepsi buradaydı.Troy gitmişti.Sanki bir şey hatırlamam gerekiyormuş gibi hissediyordum.Neyse dedim.Bu gün güzeldi.Max ile anlaşmıştık.Bize gelecekti.Derslerin bitmesi gerekiyordu.Ben şimdi derse girsem garip kaçardı.O yüzden bekleyecektim.
•Çıkışta•
Max gelmişti.Mike&Dustin&Will&Lucas ve Ten Mikelara gidecekti.Sözde erkek erkeğe takılacaklardı.Max bize geldiğinde önce bir şeyler yedik.Sonra Max bana zorla bir elbise giydirdi.
-Bu ne böyle Max?
-Çok güzel oldun!!!
Sonra saatime baktı.Evet,kolumu tutup Mikeın bana verdiği saatten saate baktı.Saati görünce telaşlanmıştı.Elimden tuttu.Beni sürükleyerek bahçeye çıkardı?
-N'oluyo yaaaa!!!!!!!!!!!!
-Mikelara gidiyoruz.Bisikletine bin.
-Max!!!Ne oluyor?
-Gidince göreceksin...
Mikelara gittiğimizde Nancy gözlerimi kapattı.Merdivenlerden iniyorduk,bodruma.Nancy gözlerimi açtığımda ise hep bir ağızdan bağırdılar:
~İYİ Kİ DOĞDUN EL-!!!!
-Ne? Dedim.Bir anlık anlamamıştım.Jeton biraz zor düştü.Sonra daha güzel bir tepki verdim.
-T-T-teşekkür ederim!
Çok sevinmiştim.Herkes buradaydı.Hooper,Joyce,Steve ve diğer herkes...Will bağırdı:
-Hadi pastayı üfle El!!!
Gülümsedim ve başımı salladım.Pastayı üflemeden önce Nance beni durdurdu."Önce dilek dile." Dedi.Düşündüm.Bir dilek tuttum ama bilirsiniz,söylersem gerçek olmaz.Sonra üfledim.Hepsi alkışladı.Nancy geldi,hediyesini verdi.Sırayla herkes gelip hediyesini verdi.Sıra Mikea geldi.Hooperdan izin al.Hediyeyi sonra vereceğim,dedi kulağıma.Çol güzel bir gündü...Sonra herkes gitti.Hooperdan izin almıştım.Bodrumdaydım.İşte şimdi Mike ile Bodrumda başbaşaydı. Mike bana bir paket verdi.Paketin içinden yepyeni bir telsiz,çok güzel bir elbise,bir paket Eggo's ve bir not.Hediyeleri masaya bırakıp Mikea sarıldım.Mike ta bana
El:Daha önce hiç hediye almamıştım...Bu çok güzel bir gündü.
Mike:Nancy ve Tene teşekkür etmelisin.Her şeyi onlar planladı.Sonra Mike beni öptü.Aklıma nedensizce okul bahçesindeki gün geldi,gülümsedim.Mike geri çekildi.
-Seni seviyorum...
Bu bendim.Sonra aklıma Maxin hediyesini verirken söyledikleri geldi.
"Herkes gittikten yarım saat Sonra Starcourtta buluşalım."-Mike,dedim.Gitmem gerek!Max ile anlaştım.
Başını salladı.
-Yarın okulda görüşürüz El-Çıktım,Nancy ve Tene el sallayıp çıktım.Hızlıca StarCourta gidiyordum.Max ile buluşunca önce Scoops Ahoy a gidip dondurma aldık!Hayatımın en iyi Doğum günüydü.Diğerleri laboratuvarda geçmişti.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Size yazdıklarıma baktım,çoğu şeyi anlatmamışım ama her şeyi özetlemem gerekirse,Ten ile Summer çıkıyor ve çok tatlı bir çiftler.Ten benim Eleven olduğumu öğrendi ve artık beni sevmiyor yani öyle sevmiyor.Hala arkadaşız.Ten ve Mike artık kardeş yani Karen Teni evlatlık aldı.Ten buna çok sevinmişti.Çok iyi hatırlıyorum.Daha bir sürü şey oldu.Gerek üzüldük gerek ağladık ama en önemlisi şu an mutluyuz ve bir aradayız.Bir daha hiç ayrılmayacağız.Max,Ben,Mike,Lucas,Dustin,Will ve Ten hep bir aile gibi yaşayacağız.
Final olması beni de üzdü ama özel bölümler gelebilir ara sıra.Fillie kitabımın 5 bölümü yazdım.Teker teker yayımlayacağım.Büyük ihtimalle siz bunu okurken yayımda olacak.Son kez teşekkür ederim.Hikayemi okuduğunuz,bu yolda beni bırakmadığınız,Eleven ve diğer çocukları bırakmadığınız,yorum yaparak ve oylayarak moralimi yükseltip beni motive ettiğiniz için teşekkür ederim.
(633 k.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ortaokul Aşıkları|||STRANGER THİNGS|||~TAMAMLANDI
De Todo~Tamamlandı~ Ortaokulu birinin kalbini kırmadan bitirebiliyorsanız,"Yıkılıyorsunuz" demektir. -Mucize