Bölüm8~Not

241 21 13
                                    

El'den:
Olanları anlamaya çalışıyordum.Neden herkes buradaydı?O sırada Ten kalabalığı yararak,yemekhaneden çıktı.Arkadından bağırdım ama bakmadı bile.Sonra diğerlerinin yanına gittim.Maxin yüzü saçının renginden biraz daha koyu olabilirdi.Yemek tepsisi yere düşmüştü ve üstüne yemek dökülmüştü,bolca...
Lucas:Kavga ettiler...
Max:Yeni arkadaşın aptalın tekiymiş El!

Mikea baktım.
-Onun yanına gidiyorum.
-Dur El- saçmalama çok sinirli.
-Merak etme,başımın çaresine bakabilirim.
Nereye gidebileceğini düşündüm.Bilmediği bir okulda nereye giderdim ki???Aniden aklıma gelen düşünceyle dolabıma yöneldim.Kırmızı bir bandanayı gözüme bağladım ve Teni düşündüm.İşte oradaydı.Bodrum katındaki süpüre dolabında!?İnsan niye oraya giderdi ki?Neyse ne diyip gözümdekini çıkardım.Burnumdaki kanı sildin ve Bodruma indim.Süpürge dolabının kapısını tıklattım.İçerden boğuk bir ses geldi.Yoksa ağlıyor muydu???

-Defol burdan...!!!
-Ten benim.
Bekledim...Kapıyı açmasını...Beklediğim gibi oldu,kapı açıldı ve dışarı çıktı.

-Konuşmak istemiyorum ama geldiğin için teşeke.
-Tamam,hadi gidelim o zaman.

/SON DERS/

Ders bitmişti.Ten dolabından kitapları almak için yöneldiğinde dolabından bir not düştü.Sonra bana baktı.Anlam veremiyorduk.Notu açtı ve içinden okudu.Okuyup yazanları sindirince bana verdi:

"Selam,August.Daha doğrusu Ten.
Kim olduğumu veya amacımı sorma.Hergün sana görevler vereceğim.Yapmaman sonucunda gerçek kimliğin açıklanır ve Troya olanların ve diğer  anormal olayların senin işin olduğunu ve daha çok kötü şey düşünebilirler.En kötüsü senden korkarlar,yanlız kalırsın.Bu bir ortaokul öğrencisinin en büyük kabusudur herhalde.İlk görevin;Şu çıkışta dedikodu yapan kız grubundan birini öpmek ama tokat yemeyeceksin.
                                    -Bir dost"

Bir dost yazısına takılmıştım,hangi dost bunu yapardı ki???

Haftasını boyunca Yb yok.Bu telafi bölümü..Açıklama Dahil:233 kelime

Ortaokul Aşıkları|||STRANGER THİNGS|||~TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin