Şarkıyı dinleyebilirsiniz~Yazdığım Notu görülebilecek bir yere koydum.Bu içime sinmemişti.Bağırmak ,küfretmek istiyordum.Artık oyun bitmişti.Onu bulacaktım.Bulunca da...Bekle hala anlamıyordum.O beni seviyordu?Bu düşünceyle kalakaldım.Bana aşıktı?Hayır!Kendini kandırıyordu...Beni seviyor olamazdı.Sonra derse geç kaldığımı farkettim.Koşarak sınıfa gittim.Öğretmen gelmemişti.Sınıf kargaşa içindeydi.Mikeın yanına oturdum.
Mike kafasını sıraya koymuş birşey düşünüyordu.Ben gelince kafasını kaldırmıştı.Dustin bağıra çağıra sınıfı susturmaya çalışıyordu.Aynı zamanda da tıkınıyordu.
-Yavaş ye Dusty boğulacaksın!
Bu bendim.Dustin bana gülümsedi.Gülğmseyince çok şirin oluyordu.Beslenme çantasından bir kutu meyve suyu 🥤 çıkartıp bana doğru attı.Mike ise sessizce izliyordu.Meyve suyu kutusunu tutamayınca kutu sıraya düştü.Ve patladı.Yüzümüz meyve suyu olmuştu.Bahçedeki Çeşme'ye gitmek için Dustinden izin aldık.O sırada Troy malı içeri girdi."Müzik öğretmeni gelmemiş."dedi.Bir kaç dakikalığına susmuş sınıf yine bağrışmaya başladı.Dustin ona yardım etmesi için Will'i çağırdı.Sonra da bize döndü ve:
-Tamam,çıkın ama çabuk gelin.Yolda öpüşerek zaman kaybetmeyin.
Mike duymamıştı ama ben duymuştum.
-Öhöm,öhöm...
-Tamam apla,bir şey demedim!Dustini seviyordum.Eğlenceliydi.İlk zamanlarda bana Deli demesini saymazsak.Sonra ayağa kalkmış kutlama yapan kalabalığın içinden geçerken Mikeın elini tuttum ve çekiştirdim.Dışarı çıkınca bir oh çektim.Sınıf neydi öyle.Oysa ki koridorlar çok sessizdi.Bahçedeki çeşmenin yanına gittik.Önce Ekim'i yüzümü yıkadım.Sonra Mike üstüne su attı.
-Aah!Buz gibi!Ben de ona attım.Gülüşüyorduk.Birbirimize su atıyor.Islanıyorduk.İyi olmuştu,hava çok sıcaktı ama tişörtüm sırılsıklam olmuştu.Saçlarım yüzüme yapışıyordu.Yerler kayıyordu.Yakalanırsak ceza alıcağımız kesindi ama umursamıyordum.Mike ile ceza almak güzel olurdu.Tek bir sıkıntı vardı,titremeye başlamıştım.Mike beni görünce gülümsedi,çok güzel gülüyordu.
-Hadi El- gidelim artık.Hasta olacaksın.
-T-tamam.
Ona doğru gidiyordum ki ayağım kaydı.Yere düşecektim ki Mike beni tuttu.Çok yakındık ve çok ıslak.(Zümrüdü Anka yoldaşlığında Harry ve Chonun öpğşmesi gibi.Sadece ağlamıyorlar ıslaklar.)
Sonra dudaklarımız değdi.Uzun zamandır çok yakın değildik.Gözlerimi kapattım.Ona notu anlatmalı mıydım?Boşver dedim kendime.Zamanı değildi.Sonra kendini geri çekti.Bana gülümsedi.-Isınmış gözüküyorsun.
Kıkırdadım.Bana sarıldı.Bir süre böyle kaldık.Sonra kolunu omzuma attı.Ben de ona iyice sarıldım.Sonra da sınıfa gittik.Ama dolabımınönünden geçerken durdum.
-Sen git,dolabımdan bir şeyler alıcağım,İsim Şehir oynarız.-Tamam,dedi.Son kez öpüp gitti.
Dolabımı açtım.Notu merak ediyordum.Dolabımı açınca karşıma bir not çıktı.Biraz daha uzun bir not...Yine ne yazmıştı?
Uzun zamandır Mileven yazmıyordum.Okudupunuz için tşkler.
~Oylamayı Unutmayın~
Açıklama Dahil:335 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ortaokul Aşıkları|||STRANGER THİNGS|||~TAMAMLANDI
Rastgele~Tamamlandı~ Ortaokulu birinin kalbini kırmadan bitirebiliyorsanız,"Yıkılıyorsunuz" demektir. -Mucize