Bölüm7~Kavga

304 22 22
                                    

Medya çok güzel❤️❤️❤️Resme düştüm yani...Daha az laf=Daha fazla hikaye=Daha çok Mileven
O yüzden başlıyorum...Bunu bitirince de Bir Fillie hikayesi için taslak oluşturacağım.Bir de bu hikayeyi düzenleyeceğim.İyi ki az laf dedim başlıyorum:(Bu arada bunlar 7. Sınıfa gidiyor)

Ten'den: Çok eğlenceli vakit geçirmiştim.Onların kardeşi olacağımı bilmek çok güzeldi.Ama yarın okul vardı yani erkenden uyumamız gerekiyordu.Ms. Wheeler burada kalmamı tavsiye etti.Bodrumda bir yatak olduğunu ve Mikeın pijamalarını giyebileceğimi söyledi.

Mike:Will'i de çağırabilir miyiz anne?Annesi mesaide ve abisi Hawkins Post için fotoğraf çekmeye gitti.
Ten:El i de çağıralım Hooper sabaha doğru gelecekti.Şu çürük bal kabaklarıyla uğraşıyor.
Karen:Tamam istediğiniz gibi olsun dedi.

Mike bodrumdaki ben ise mutfaktaki telefona koştum. Yarım saat Sonra dört kişiydik.Planımız şuydu.Mikeın odasında Ben ve Will.Bodrumda Mike ve El uyuyacaktı.

Yazardan;Bodrumda:

El bodrumdaki yatakta Mike ise koltukta uyuyacaktı.Önce tartıştılar.El,ev sahibinin rahat olan yeri kulanmasını;Mike ise misafirin daha rahat olması gerektiğini söylüyordu.Sonra El bir fikir sundu.
-Neden aynı yatakta yatmıyoruz?
-Olur mu ki?
-Biz çıkıyoruz.
-Ama bilirsin burası ufak bir yatak.

Sonra birden şimşek çaktı. El Mikea sarıldı.

-K-k-korkuyorum Mike.
-Sadece bir şimşek El.Sen bir demodorgon ile dövüştün(bknz. s1 b8)
-Ama demodorgon böyle gürlemiyordu ve İnan bana Mike o zaman da korkuyordum.Hem de çok.

Hala sarılıyorlardı.Elin kafası Mikeın göğsündeydi.
El:Lütfen beni bırakma Mike.
Mike:Tamam...Yürüyen bir ölü gibisin El.Uyuman gerek.

Sonra yatağa yattı El yine ona sarıldı.Binevi üstüne yatıyordu

El:Seni seviyorum Mike...
Mike:Bende seni tatlım...
|||||||\\\\\\\\\\\|||||||

Karen:Mikeeee!Uyan tatlım.

Mikedan önce El uyandı.Bütün evi çikolata sosu ve Waffle kokusu sarmıştı.Çok güzeldi.İşte hayalini yaşıyordu.Yoksa rüya mı görüyordu?

El:Mike uyan hadi.
Mike:Bu gün o lanet okul var ve okul =Troy
El:Bu gün ona dersini veririz.Ben ve Ten!Bir daha ucubenin "u"şunu bile söyleyemeyecek.
...
...Mike Ele bakıyordu.Her ayrıntısını ezberlemek istermişçesine onu süzyordu.
Mike:Beni bir kere öpersen uyanırım.
El:Saçmalama Mik-

Mike Eli kendisine çekti.Dudakları birbirine değdi.El inanamıyordu.Mike onu mu öpüyordu.Tamam bu ilk değildi ama şaşırmıştı.Beklemiyordu.Bunu yapmasına izin verdi ama Sonra kendini çekti.
El:Şimdi geliyor musun?
Mike:Geliyorum sevgilim...
El çok garip şeyler yaşıyordu,Mikea anlatamadığı bir sevgi duyuyordu;Mike ona sevgilim dediğinde,onu öptüğünde hatta onun eli kendi eline değdiğinde bile istemsiz mutlu oluyor.Kelebekler içinde dans ediyordu.Bunu daha önce yaşamamıştı...Bu duyguya Ne derlerdi ki?Sevgi değildi,Hooper veya Maxe duyduğu sevgiyle aynı değildi.Bunları düşünmenin vakti değildi çünkü canı çok waffle istiyordu.Mike ile yukarı çıktı.Ten ile Will çoktan gelmişti.Yemeye başlamışlardı. El hemen oturdu.Önüne bir waffle çekti.Bu gün Mrs.Wheeler Tenin işlerini halledecekti.

/Okulda-Yemekhanede/

El:Bak şimdi Troya Ne yapacağım.

El yan masada oturan Troya odaklandı ve Troy birden yere düştü.Yerde sürünerek.Duvardan düşen tablonun eskiden durduğu çiviye tişörtünden asıldı. El ise çaktırmadan burnundaki kanı sildi.O sırada MR.Clarke AV grubundan 2 öğrencinin gelmesini istedi Mike ve El hemen gitti

•MİKE VE EL YEMEKHANEYE DÖNÜNCE•
El'den:

Yemekhaneye gittiğimizde karşılaştığımız manzara beni şaşırtmıştı.Tüm kalabalık bizim masamızın önüne toplanmış.İtişe itişe ön tarafa gidip izlemeye çalışıyordu.Neler olmuştu?!


Yanlız bölümü yazmışım yayımlamayı unutmuşum.Diğer hikayeye Yb yazacaktım.Farkettim.Yeni kitabımı okursanız da sevinirim.

~Oylamayı unutmayın~

Açıklama Dahil:498 kelime

Ortaokul Aşıkları|||STRANGER THİNGS|||~TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin