Bölüm10~

214 17 16
                                    

Bilmiyordum,benim bildiğim Max yapmazdı ama Belki de ben yanlış Maxi tanıyordum.Düşüncelerim Mikeın sözleriyle dağıldı.
-Hadi El,çıkıyoruz.

Belki de Mike yapmıştı.Hayır dedim kendime saçmalama.Mike öyle değil.Peki herkes öyle değilse kim yapmıştı?5 şüpheli vardı;Hooper,Ten,Mike,Max ve ben.Sonra Bunları düşünürken Mikeın yüzüne öküzüm trene baktığı gibi baktığımı farkettim.
"Üzgünüm,dalmışım" dedim.Twn beni dinlemeden ilerlemeye başladı.Mike ise kolunu omzuma attı.Birlikte Tenin arkasından gidiyorduk.Kapıda durduk.İzlemeye başladık.Ten hızla Summerın yanına gitti.Summer şaşırmıştı ama gülümsedi.
-Ne oldu Au-

Ten onun dudaklarına yapıştı.Summer şok yaşıyor olabilirdi ya da halinden mutluydu çünkü Teni itmemiş veya tokat atmamıştı.Sadece yüzü kızarmıştı.Sonra Ten yavaşça geri çekildi.Summer gülümsüyordu ve dedi ki:
-Bunu sonra konuşuruz Auguie.

Ten arkasını döndü ve bize doğru geldi.Mutlu gözükmüyordu.Yanımıza gelince bir şey söylemedi.Biraz sessiz kaldık.Aynı zamanda Will ve Dustini bekliyorduk.AV klubü için gitmişlerdi.Sessizliği Mike bozdu.
-Summer güzel biri...
Ona dirsek attım.Tabiki kıskanıyordum. Ten bunu duymamış gibi:
-Acaba bir sonraki görev ne?
Hiç merak ediyor gibi durmuyordu.Daha çok sessiz kalırsak bir şeyler olacak gibi hissediyordum.Şanslıydım.Will ve Dustin geldi. Ten Mikelara gidecekti.Ben ise her zamanki gibi eve...İyi tarafı yolda düşünmek için zamanım olacaktı.Belki Hooperdan yardım alırdım.Sonra ayrıldık.Ben sağa,onlar sola döndü yada tam tersi.Çok hatırlamıyorum. Sonra düşündüm.Mike yapmış olabilir miydi?Ya da Max???Belki Ten yapmıştır?Hooperın yapmadığına emindim.Aklıma yeni bir şey gelmişti.Belkş de laboratuvar bize şantaj yapıyordu.Yanlız kaldığımızda oraya döneceğimizi falan zannediyordu.Ya da Max Lucas a anlatmıştı???Çok karmaşıktı ve hiç ipucu yoktu.Eve gidince kendimi yatağa attım.Birkaç saat uyudum ve uyanınca her şeyi gözden geçirmeye karar verdim.

/Jim Hooper/

Beni korumak için yapmış olabilir ama okulda olmadığı için görevleri yaptı mı yapmadı mı bilemezdi.ELENDİ!

/Mike Wheeler/

O yapmaz.O Harika biri.ELENDİ!

Sonra yazdıklarımı sildim.Objektif olmalıydım.

/Mike Wheeler/

Kıskanıyor olabilir,onu sevmeyipte Teni seçeceğimi düşünebilir.

/Maxine Mayfield/

Sebebini bilmediğim kavga yüzünden olabilir.BAŞ ŞÜPHELİ!

Bunu yazarken kalbim acımıştı ama arkadaşım olsa da gerçekler bunlardı...Şimdi araştırmaya başlayabilir yeni maddeler ekleywbşlirdim.Dur! Teni unutmuştum.

/August-Ten/

Dikkat çekmek istiyor olabilir.

Şimdi araştırmaya başlayabilirdim.Evet,kendimi yazmamıştım ama bunu yapmadığımı biliyordum.Yazmaya gerek yoktu.Bisikletime bindim ve Maxlere gittim.Yanımda not defterimde vardı.Kapıtı çaldığımda.Bir bisiklet farkettim.Lucas!O da buradaydı.Kapı açıldı.Kapıyı Billy açtı.
-İçeri gir bücür.

Onu sallamadım ve içeri girdim.Maxin odasına Kapıyı çalmadan girdim.Keşke girmeseydim.Lucas ve Max öpüşüyordu.
-Selam,dedim.
Birbirinden ayrıldılar.Bir şeyler geveliyorlardı.Çom tatlı bir çifttiler!Ama bizim kadar olamazlardı.
-Rahatsız ettim ama bir şeyler sormam gerek.
Başlarını salladılar.Açıklama istemediğim için rahatlamışlardı.Ben ise Lucası kovup Maxin karşısına oturdum.Derin bir nefes aldım.İşte başlıyordu.En iyi arkadaşımı sorgulayacaktım.

Atmayacaktım ama dayanamadım.

~Oylamayı unutmayın~

Açıklama dahil:400 kelime

Ortaokul Aşıkları|||STRANGER THİNGS|||~TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin