15 глава

939 29 0
                                    

Лаура:

Събудих се към 9 сутринта от ритъма на музика идваща от стаята на Зейн. Не можа ли да си сложи слушалки? Не, той трябва да надуе така, че цялата къща да чуе. Обърнах се по корем и си сложих възглавницата върху главата. Ако не намали тази музика до 5 минути ще го бутна през балкона.  Стоях така известно време и тази музика ми бъркаше в чакрите. Поне да беше нещо по-хубаво, а не тази отвратителна песен. Певеца писка като момиче. Станах вече бясна от леглото и тръгнах към неговата стая. Влязох с гръм и трясък, а той се стресна та чак подскочи. Сигурна бях, че не съм в най-добрия си вид, но това ми беше последния проблем в момента. Той беше клекнал на земята до леглото и си подреждаше дрехите. Застанах на прага със скръстени ръце пред гърдите, а очите ми направо викаха "Ако до 5 секунди не спреш музиката ще те хвърля през терасата!". Обърна се към мен, а в очите му премина лек страх.
-Добро утро.-поздрави ме с несигурна усмивка.
-Спри скапаната музика, за да не ти изхвърчи колоната през прозореца.-казах през зъби.
-Е защо? Виж колко е хубава.
-Хах, така ли?-повдигнах вежда, а той ми кимна. Тръгнах към колоната му поставена върху бюрото. Взех я, тръгнах към банята. Поставих я в мивката и пуснах водата и вече не се чуваше и звук от нея. Обърнах се към Зейн който седеше зад мен с изненадан поглед.
-Виж колко хубаво свири.-казах с подигравателен глас и бавно се приближих до него. - Ако още веднъж ме събудиш така не колоната ти ще е там.-хазах и бавно излязох от стаята му. В коридора видях Алекс да ми се смее. Погледнах го лошо, а той бързо си влезе в стаята както направих и аз. Ясно е че няма да се спи. Взех си хавлията и се мушнах в банята. Застанах пред огледалото и като видях на какво приличам щях да припадна. Косата ми беше като гнездо, което едва сресах. Пуснах топлата вода на душа и влязох. Стоях около 15 минути и реших да излизам да си оправям багажа. Поне няма да ходя на училище. Увих затопленото си тяло в хавлия и една за косата. Застанах пред гардероба и се замислих какво да си облека. Искам да е нещо удобно, но и по-секси като за новото ми аз. Реших да е това, а косата ми да е вързана на висока и стегната опашка.

 Реших да е това, а косата ми да е вързана на висока и стегната опашка

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
She changed after all {[Завършена]}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora