Ada Yıkılmaz │
Önümdeki soruyla kafamı yormaya devam ederken telefonumun ekranı aydınlanınca dikkatim dağıldı ve gelen mesaja baktım.
yuceanonimo: kantinde her zaman oturduğun masaya gelsene
adayikilmaz: neden?
Cevap beklerken kaşlarımı çattım ve sınıf kapısına doğru baktım fakat kimse yoktu.
yuceanonimo: gelsene işte
Mesaja görüldü attım ve yerimden kalkarak kızlara döndüm. "Kantine gidip geleceğim." İkisi de bu söylediğimi duymazdan gelince göz devirdim ve sınıftan çıkıp merdivenleri inmeye başladım. Onun kim olduğunu merak ediyordum ve bunun hakkında asla bir şey söylemiyordu. Tanımadığım biriyle konuşmak garibime gidiyordu. Masa görüş açıma girdiğinde üzerinde küçük bit kutu gördüm ve hızlı adımlarla ilerleyip oturdum. Kutuyu açtığımda içinden küçük bir kağıt parçası ve çikolata çıktı. Kağıtta yazan şey tebessüm etmeme neden oldu.
"Sen delirme bence fizikçi, delirince konuşamıyoruz ;("
Çikolatayı ve notu kutunun içine koyduktan sonra hızlıca sınıfa geri döndüm.
adayikilmaz: teşekkür ederim
Dilara'nın sesiyle aptalca sırıtmam irkilerek bölündü. "Anonimden mi?" Başımı 'evet' anlamında salladım. "Hâlâ kim olduğunu söylemedi mi?" "Hiç söyleyecek gibi de durmuyor," dedim mırıldanarak. Çikolatanın ambalajını sıyırdıktan sonra telefonumun ekranı aydınlandı.
yuceanonimo: rica ederim ;D
adayikilmaz: ne zaman hakkında bir şeyler söylemeyi planlıyorsun?
yuceanonimo: ismim ve sınıfım dışında bir şey sormadın?
adayikilmaz: en çok merak ettiğim sorular onlar olduğu için olabilir?
adayikilmaz: hayvanlarla aran nasıl
yuceanonimo: seninle aramız çok iyi üğdsaşdsaşdçasçdös
adayikilmaz: YA MAL
adayikilmaz: APTAL GERİ ZEKALI
adayikilmaz: komik değil
yuceanonimo: sadece şaka
adayikilmaz: komik olmayan kötü bir şaka desek daha doğru
yuceanonimo: köpeğim var
adayikilmaz: köpeğim olmasını isterdim
adayikilmaz: ama kedim var ve anlaşabileceklerini düşünmüyorum ;(
yuceanonimo: biliyorum
adayikilmaz: FBI falan mısın sen ya
adayikilmaz: nereden biliyorsun
yuceanonimo: övgü için eyvallah
yuceanonimo: elin veya kolunda sürekli tırmalama izleri oluyor
yuceanonimo: dikkatli bakan herkes anlayabilir
adayikilmaz: bende etrafıma dikkatli baksam seni bulabilir miyim acaba?
yuceanonimo: hayır
(Görüldü✔✔)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİZİKÇİ
Short Storyyuceanonimo: hangi takımlısın adayikilmaz: takım tutmuyorum yuceanonimo: ne demek takım tutmuyorum yuceanonimo: niye tutmuyorsun adayikilmaz: takım neden tutulur? yuceanonimo: takım neden tutulmaz? adayikilmaz: bilmem adayikilmaz: hiç ilgimi çekmiy...