Atlas│
"Selam. Geciktim kusura bakmayın." Efe'yle olan sohbetimi masaya gelen yeni ses bölmüştü. Ada'nın sesi. "Önemli değil," dedi Oğuzhan gülümseyerek. Kalbim teklemeye başlamıştı. Ada kızlarla sarıldıktan sonra Oğuz'la, Umut ile ve Efe'yle el sıkıştı. Daha sonra bana yöneldi ve elini uzattı. Yutkunup bende elimi uzattım. Nefesim kesiliyor gibi hissediyordum. Ardından onun için ayrılan yere, tam karşıma oturdu.
Ufak bir tanışma faslından sonra herkes siparişlerini vermiş, sohbete koyulmuştu. Ada ile aynı ortamda bulunmaktan dolayı gergindim ve sakinleşebileceğim tek yol bile yoktu. "Ee, kaç yaşındasınız kızlar?" Umut'un sorusu, masaya ateş oku fırlatılmış gibi bir etki yaratmıştı. Herkes birbirine boş bir şekilde bakmaya başlamıştı. Bu derece saçma bir sorudan sonra sessizlik olmuştu. "Geri zekalı mısın güzel kardeşim?" Dedim zoraki bir gülümsemeyle. Oğuzhan da benimle aynı şekilde gülmüştü. "Kanka sen git bir hava al, öyle gel," dedi usulca. "Nereye gideyim kanka?" "Tuvalete git," Efe'nin verdiği cevapla Umut ayaklanıp tuvalete gitti. "Gerilince yapıyor böyle şeyler bakmayın siz ona," diye açıklama yaptı Oğuzhan.
Umut bir süre sonra gelmişti. Sürekli Ada'ya bakmamak için kendimi zor tutuyordum. Dinlemediğim bir sohbet dönmeye başlamıştı. Ada, telefonunu eline alıp bir şeyler yazdıktan sonra ekranı kilitleyip masaya koymuştu ve anında cebimdeki telefonum titremişti. Telefonumu cebimden çıkarttım ve gelen mesaja baktım. Gülümseyip cevap yazdım.
adayikilmaz: ne yapıyorsun
yuceanonimo: evdeyim, film izliyorum sen
adayikilmaz: sıkılıyorum
yuceanonimo: neden?
adayikilmaz: bahsetmiştim ya arkadaşım biriyle konuşuyor diye
adayikilmaz: onun arkadaşlarıyla falan buluştuk
adayikilmaz: kafa dengi sohbet dönmüyor
yuceanonimo: bizim okuldalar mı
adayikilmaz: aynen
adayikilmaz: 11/C'deler
yuceanonimo: sıkma canını fizikçi
adayikilmaz: :(
adayikilmaz: neyse sen izle filmi
adayikilmaz: sonra görüşürüz
yuceanonimo: görüşürüz
"Benim bu sevgililik işlerinde hiç kısmetim yok ya, gökten kız yağsa bile bana hiçbir şey düşmez yani." Umut'un sözlerinin saçmalığından sonra yüzümü buruşturdum. "Tamam kardeşim," dedi Efe Umut'un omzunu sıvazlayarak. Geçiştirmek için yapmıştı bu hareketi. Sevgili konusu konuşuluyordu. Kaşlarımı çattım. "Benim de sevgilim yok," dedi Begüm ve ardından "ama Ada'nın anonimi var." Diye devam ettirdi cümlesini. Ada "Sussana," diye mırıldandı. "Anonim mi?" Efe'nin sorusuna Dilara ve Begüm güldü. "Aynen, okulda anonim biri var ve Ada'ya konuşuyorlar. Piyano falan çalıyordu, değil mi?" Dilara onay bekleyerek Ada'ya baktığında, o 'evet' anlamında salladı kafasını. Bizimkilerin gözü aynı anda beni bulduğunda "Hassiktir," diye tısladım.
╍
oy ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen,
görüşürüz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİZİKÇİ
Short Storyyuceanonimo: hangi takımlısın adayikilmaz: takım tutmuyorum yuceanonimo: ne demek takım tutmuyorum yuceanonimo: niye tutmuyorsun adayikilmaz: takım neden tutulur? yuceanonimo: takım neden tutulmaz? adayikilmaz: bilmem adayikilmaz: hiç ilgimi çekmiy...