Atlas│
Gözlerim dakikalardır saatte takılı kalmışken, içeriye giren nöbetçi öğrenci hocanın imzalaması gereken bir şeyler olduğunu zırvalamıştı, böylece kalan son iki dakika da sona ermişti. Zilin sesini duyduğum ilk an yerimden fırlamıştım. O Burak şerefsiziyle konuşmam gerekiyordu. "Nereye?" Arkamdan seslenen Efe'ye "Tuvalete," diye yanıt verdim.
Sınıftan hızlıca çıkıp yan sınıfa girdim ve gözlerimle sınıfı taradıktan sonra Burak'ın yanına doğru ilerledim. Tek kaşını kaldırmış bir şekilde, bomboş bakışlarla bana bakarken alayla sırıttım. "Arkadaşımı rahatsız ediyormuşsun." Cümlemi bitir bitirmez küçük bir kahkaha attı ve geriye yaslandı. "Kimseyi rahatsız ettiğim yok. Sadece Ada'yla konuşmak istedim." Aynı şekilde bende güldüm ve elimi omzuna koyup hafifçe sıktım. Sınıftaki birkaç kişi bizi izliyordu. "Ada seninle konuşmak istiyor muymuş?" Yüzündeki gülümseme yerini sinirli bir ifadeye bırakırken, ayağa kalkıp tam karşıma dikildi. "Sana ne oluyor?" Cevap vermek için dudaklarımı araladığım sırada Efe'nin sesi, tüm sınıfı doldurdu. "Burak, biz seninle ne konuşmuştuk güzel kardeşim?" Burak, gözlerini benden çekip Efe'ye sabitlediğinde Efe çoktan sırıtarak yanıma gelmişti. "Ne konuşmuştuk?" Gözlerini devirdi ve "Daha konuştuğumuz şeyi hatırlamıyorsun oğlum sen," diye yanıtladı onu Efe. "Ada'nın isteğini silecek ve ona yazmayacaktın. Basit. Yani bu kadar kolay bir şeyi neden sana ikinci sefer anlatma gereği duyuyoruz biz?" Burak gülmeye devam ederken "Bunu neden yapayım?" Diye sordu. Ben de güldüm. "Belki seni sikmemem için." Yanıtıma karşılık gülüşü solduğunda yumruğunu sıktığını fark etmiştim. "Ada seninle konuşmak istemediğini söyledi, rahatsız olduğunu dile getirdi. Daha ne diye yazıyorsun şerefsiz puşt?" Omuzlarından tutup onu duvara doğru ittiğimde arkadaşı bana doğru hamle yapacakken Efe onu engellemişti. "Anonim sen misin yoksa?" Sırıtması büyüdüğünde elim boğazına gitmişti bile. "İnsan gibi dur, yoksa ben durdurmasını bilirim." O hâlâ gülmeye devam ederken Efe beni geriye çekmişti. "Anonim içinizden birisi, şu anlık kim olduğunu bilmiyorum ama bulurum." "Beni sinirlendirme," diye tısladım. "Senden rahatsız olan bir kıza yazmayı kendine yediriyor musun?" Cevap vermediğinde "Ben de öyle düşünmüştüm," dedim. "Eğer bir daha rahatsız etmeye kalkarsan, o mesajı yazdığın parmaklarını tek tek götüne sokarım." Yüzüne tükürürcesine söylediğim cümleden sonra Efe ile beraber sınıftan çıkmıştık.
Sınıfa varınca tek kelime etmeden yerime oturmuş, telefonumla ilgilenmeye başlamıştım fakat Efe benim gibi sessiz duracağa benzemiyordu. Yanıma oturmuştu. "Neden bize söylemedin?" Bahsettiği şeyi anlamama rağmen anlamamazlıktan gelecektim. "Neyi?" Sorduğum soruya karşılık sırıttı ve "Ada'yı sevdiğini," dedi. "Kimseyi sevdiğim yok," diye cevap verdim. "Az önceki hâlin neydi o zaman?" Cevap vermeden bakışlarımı yeniden telefonuma çevirdiğimde "Peki," diyerek yerine geçmişti. Üstten gelen bildirime anında tıkladım.
adayikilmaz: geçen ki çocuklar Burak ile konuşmuş?
adayikilmaz: ve Burak'ın bana yazdığını sadece sen biliyordun
yuceanonimo: yani?
adayikilmaz: yanisi şu
adayikilmaz: Efe ve Atlas'a sen mi söyledin
adayikilmaz: yoksa 11/C'de misin?
yuceanonimo: bilmiyorum?
adayikilmaz: benim sinirlerimi bozma
adayikilmaz: cevap ver artık bana
yuceanonimo: ne konuda cevap istiyorsun
adayikilmaz: Onlara sen mi söyledin?
yuceanonimo: ben kimseye bir şey söylemedim.
adayikilmaz: 11/C'de misin?
yuceanonimo: sınıfım hakkında sana söyleyeceğim tek şey '11/A'da değilim'
adayikilmaz: vay amk çok şaşırdım bak aynı sınıftan olmadığımıza
yuceanonimo: bir şey olmaz
adayikilmaz: benimle dalga geçiyorsan bunu sonlandır lütfen
adayikilmaz: gerçekten sinirlerim bozulmaya başladı
yuceanonimo: ben sana hiçbir şey yapmıyorum
adayikilmaz: kim olduğunu bilmek istiyorum
adayikilmaz: bu, bu kadar zor olmamalı
Mesaja görüldü atıp çıktım ve telefonumu sıranın altına koyarak hızlı bir şekilde sınıftan ayrıldım. O ibneye her şeyi ötmesinin hesabını sormam lazımdı yoksa asla rahatlamayacaktım.
╍
uzun bölüm oldu,
düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın lütfen,
hoşçakalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİZİKÇİ
Short Storyyuceanonimo: hangi takımlısın adayikilmaz: takım tutmuyorum yuceanonimo: ne demek takım tutmuyorum yuceanonimo: niye tutmuyorsun adayikilmaz: takım neden tutulur? yuceanonimo: takım neden tutulmaz? adayikilmaz: bilmem adayikilmaz: hiç ilgimi çekmiy...