Ada Yıkılmaz│
"Transa mı geçtin?" Gözlerimi etrafta gezdirirken Dilara'nın sesiyle birlikte dikkatim dağılmıştı. "Efendim?" Gülümsedi ve "Neden öyle dalgın dalgın bakıyorsun?" Diye mırıldandı. "Hiç." Cevabıma karşı gözlerime uzunca baktı ve ikna olmamışcasına kafasını yanında oturan Oğuzhan'a çevirdi. Öğle arasına girmiştik ve hep beraber okuldaki kamelyalardan birinde oturuyorduk. "Ben kantine gidip geleceğim, gelen var mı?" Susadığımı fark ettiğimde "Ben gelirim," dedim ve ayaklandım. Atlas'ın sorusuna benden başka yanıt veren olmamıştı. Kamelyadan çıkıp okul binasına doğru ilerlerken adımlarını yavaşlatmış, neredeyse benimle aynı hizada yürümeye başlamıştı.
Okul binasına, ardından da kantine girdiğimizde "Ne alacaksın?" Diye sordu. Gözleri gözlerime kilitlenmiş bir şekildeydi. "Su," dedim ve aramızdaki bu bakışmayı bölmeyi amaçlayarak kantin sırasına doğru bir adım atıyordum fakat o benden önce davranmış ve sıraya girmişti. "Ben alırım." "Teşekkürler," deyip sıradan uzaklaştım ve kantinin girişine doğru ilerleyip bakışlarımı ona sabitledim. Birkaç dakika sonra sıra ona gelmişti, elindeki parayı uzatıp iki su aldı ve sıradan ayrıldı. Yanıma gelip bana suyu uzattığında tebessüm ederek suyu aldım. İlk kez kokusu burnuma dolmuştu. Ağır değildi ve çok güzeldi. Geriye doğru bir adım attım ve bahçeye doğru adımladım. O da ardımdan geliyordu. Kamelyaya varınca eski oturduğum yere hızlıca oturdum.
Aklım son günlerde anonim konusunda fazlasıyla karışmıştı. Yakınımda olduğunu hissediyordum. Hatta aklımda iki isim bile vardı. Emin değildim ama yüksek ihtimalle onlardan birisiydi ve bu durum nedenini bilmediğim bir şekilde beni ürkütüyordu. Benim kendi arkadaşlarım bile Burak'ı uyarmamışken onların bu duruma dahil olup Burak'ı uyarması, üstelik Burak'ın benimle anonim hakkında deyip konuşma başlatmaya çalışması, daha sonra Burak'ın dövülmesi, bunlar aklımı fazlasıyla karıştırıyordu.
Burak ile konuşup onu uyaran kişiler kimlerdi? Efe ve Atlas.
Bakışlarımı Efe'ye çevirdim. Umut ile kahkaha atarak konuşuyordu. Daha sonra Atlas'a baktım. Elleri cebindeydi ve telefonuyla uğraşıyordu. Kaşlarımı çattım ve yüzüme düşen saçlarımı kulağımın arkasına ittirdim. Anonim ikisinden biriydi. Bunların hepsi tesadüf olamazdı.
╍
düşüncelerinizi belirtin lütfen,
görüşürüzzz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİZİKÇİ
Short Storyyuceanonimo: hangi takımlısın adayikilmaz: takım tutmuyorum yuceanonimo: ne demek takım tutmuyorum yuceanonimo: niye tutmuyorsun adayikilmaz: takım neden tutulur? yuceanonimo: takım neden tutulmaz? adayikilmaz: bilmem adayikilmaz: hiç ilgimi çekmiy...