Ahogy kiposztoltam az új képet instára, úgy kezdtem el rohanni hazafelé. Elkezdett esni a hó, pedig még csak november közepe van. Gyakori mostanság az időjárás ingadozás, ami az én szervezetemre sincs jó hatással. Nehezebben megy körülbelül úgy minden. Van amikor csak a hó esik, de a jégeső nagyon el tudja rontani minden kedvem. Hamar kapok fejfájást ezektől. Tegnap például még hat fok volt, ma meg már mínusz kettő. De nem is én lennék Park Jimin, ha nem egy vékony kabátban jöttem volna el az új telefonomért. A régit gyönyörűen eltörtem, és ha meg akartam volna javíttatni, az többe került volna, minthogy veszek egy ugyanilyen telefont, így lemondtam róla.
Egyetemista vagyok, de ehhez képest amit mondanak, az életem nem móka és kacagás. Alig tudok megélni, egy kis lakásban lakom, aminek a havi bére nagyon olcsó. A tengerpart persze nagyon messze van, így azt sem tudom kihasználni, hogy Busan-i vagyok. Nem voltam soha lent a parton... pedig azt mondják, hogy nagyon szép onnan a kilátás.
Nem szoktam bulizni így az egyetemen, nem éreztem eddig semmi olyan késztetést, hogy nekem most segg részegre kell innom magam. Persze a barátaim többször hívtak arra, hogy együtt elfogyasszuk az alkoholt, amit tegnap vettek. Az ilyen laza estékben benne voltam, főleg, hogy Yoongi hyung nagyon kedves velem ilyenkor. Én sem értem, de nagyon szeretek mellette lenni.
Kiveszem kezemet eddigi meleg helyéről, vagyis a zsebemből, majd a táskámat előre dobva magamon, keresem ki a kulcsokat belőle. Ebben a pár másodpercben is már majd' megfagynak mancsaim, de gyorsan kinyitom a zárat. Mint egy tank, úgy rontok be a házba. Táskámat stílusosan lehajítom a kanapéra, én magam pedig leveszem a cipőmet.
Szobámba indulok, hogy egy kicsit felmelegedjek. Nem bírom a hideget, ezért is most nagyon jól esik bebújni a meleg takaró fogságába. Két paplant takarok magamra, hogy jobban érezzem magam.
Holnap reggel munkába kell mennem, az egyetemen a faktom pedig délután négytől hatig tart. Még ma lehet le kéne fürdenem.
Nyögve takarom ki magam, és bújok bele papucsomba. Van egy szobatársam, de nagyon ritkán jár haza. Egy héten három nap van itthon, amúgy meg mindig a pasijával van. Igen, meleg, de én nem ítélem el őket, főleg azért, mert én is biszexuális vagyok. Bár inkább a fiúk felé hajlok. Annyira nem megy lányokkal, csak ha nagyon jóban voltunk már előtte. Sokan mondják azt is, hogy elég "lányos" fiú vagyok. Most abban mi a fura, ha szeretek felvenni néha hosszú pulcsit, esetleg világosabb színű ruhákat? Ez vagyok én és kész. Akinek ez nem tetszik hagyjon békén.
Volt olyan, hogy crossdress-ernek neveztek, nem mondom, de elgondolkodtam rajta, hogy csinálok Instagram-ra egy ilyen fiókot. Csak akkor kéne beszereznem különböző ruhákat... talán Jin hyung-ot majd megkérem, hogy jöjjön el velem vásárolni.
Megnyitom a zuhanyt, majd gyorsan ledobom magamról a ruháimat. A zoknimat és a pólómat a szennyesbe száműzöm, míg a pulcsimat és a nadrágomat félre rakom. Ma voltak rajtam elsőre, fölösleges bedobni, nem izzadtam bele különösebben.
Immáron meztelenül lépek a víz alá, de az forró, így felszisszenek kicsit, viszont élvezem is, hogy csípi a bőröm. Igen, kicsit mazochista vagyok, elég furcsa tulajdonságaim vannak, nem de?
Halkan sóhajtozva hagyom, hogy a víz kicsit marjon. Olyan régen értem már magamhoz... ráadásul régen voltam együtt valakivel.
Régen még a középiskolában nagyon sok pasim volt, akik hamar meg is kaptak maguknak, amiért mostmár hülyének találom magam, de nem tudom visszafordítani az időt.
Nekidőlök a hideg csempének úgy, hogy a forró homlokom pont éri azt. Lihegve nyúlok magamhoz, lassan végigsimítva farkamon. Nyelek egyet, ahogy látom, hogy máris keményedni kezdtem. Gyors volt.
Régebben mindig a kedvenc énekesemre elégítettem ki magam, így most is őt gondolom kezem helyébe. Ahogy hátulról átölel és lassan elkezdi simogatni oldalamat. Mély hangján belesóhajt a fülembe. Fenekemnek nyomja nagy merevedését, amire muszáj vagyok felsóhajtani. Hasfalamat kezdi el cirógatni hatalmas tenyerével, míg én tehetetlenül remegve élvezkedek karjaiban. Csípőmnél fogva tart meg, nehogy a tökéletességétől a végén teljesen elveszítsem a kontrollt annyira, hogy már megtartani se bírjam magam. Többször is végignyal nyakamon, ami az egyik legérzékenyebb részem, így szinte köteles vagyok hangosan sóhajtozni nevét.
Eközben én sem állok meg tevékenységemben a való életben sem. Nagyon jó képzelőerőm van, így elég egyszerű a maszturbálás számomra. Jobb kezemet péniszemre vezetem, míg a ballal már ánuszomnál körzök.
Újra elképzelem ahogy az a tökéletes pasi van mögöttem, majd két hosszú, csontos ujját fenekembe vezeti. Nagyot nyögök, ahogy szinte rendre teremtve csusszannak fel ujjaim seggembe. Lassan mozgatni kezdem magamban duci testrészeim, míg másik mancsommal farkamat verem abban a tempóban, mint ahogy a végtagjaimat mozgatom fenekemben. Mégsem érzem elégnek.
Újra lehunyom szemeim, hogy jobban el tudjam képzelni azt, akit mindig. Óvatosan keresgeti prosztatámat magamban, míg veri farkamat. Kínoz, nem hagyja, hogy gyorsabban elmenjek, idegőrlően gyengéd velem, pedig szeretem ha durván csinálják. Megfordulok karjaiban, majd közlöm is vele azt, hogy mit szeretnék, mire elmosolyodik, és jó mélyen belém nyomja ujjait, ezzel prosztatámat súrolva. Hangosan nyögök, miközben fejemet mellkasába temetem, és ott kezdem el harapdálni puha bőrét, ahol csak érem. Ez kicsalja belőle is csodálatos hangjait, amik olyan mélyek és izgatóak.
Nem elég ez! Ilyenkor van az, hogy a szobámba tárolom a vibrimet, de sajnos most a fürdőben vagyok, így muszáj valahogy meglennem magammal. Gyorsítok ujjaim mozgásán, egyre mélyebbre hatolva magamban. Tovább nyögöm annak a férfinek a nevét, aki minden pillanatban, minden tettével fel tud izgatni, még képernyőn keresztül is.
Muszáj lesz kimennem a fürdőből, ha hamarabb el akarok élvezni. Mondjuk szeretem kínozni magam, de most fáradt vagyok. Nincs erre időm.
Gyorsan kilépek a zuhany alól, és el is zárom a csapot, hogy ne pazaroljam a vizet, amit eddig kifolyattam. Futva fekszem be az ágyamba, majd a kis szekrényemből kiveszem az egyik legjobb barátom a távirányítójával együtt.
Nem tudom mikor vettem még ezt a kék vibrátort, de az idők alatt nagyon hozzám nőtt. Egy rossz dolog van benne, hogy mindig le kell mosni, ha nem akarok elkapni valamit, de ez szinte mindig időben eszembe jut. Múltkor is lemostam, de mint mondtam, az már nagyon nem most volt.
Hasamra fekszem, de jön egy ötlet, ezért telefonomért nyúlok és a keresek róla egy képet. Pont tegnap tett fel egy elég szexit, mivel megnövesztette a haját. A stylist-jai pedig tökéletesen dolgoznak vele. Imádom. Megnyalom dús ajkaimat a kép láttán, majd csak arra koncentrálva tolom magamba a szexjátékot. Hangosan nyöszörgök, ahogy a legérzékenyebb pontomat érinti.
Elképzelem, ahogy kutyába rendez, és nem kegyelmezve nekem belém hatol. Durván mozog bennem, így a képzelgéseimmel együtt feljebb kapcsolom a vibrátort magamban. Hamar megérzem a gyenge rezgést, de nekem ennyi nem elég, így a közepes fokozatra kapcsolom azonnal.
Nyögdécselve simogatom tovább magam, néha-néha rápillantva a képre, ami csak tovább uszítja vágyamat. Már olyan beton kemény a farkam, hogy ennél jobban szerintem már felizgulni sem tudnék. Péniszem egyre több előváladékot köp ki magából, ami kicsit összemocskolja az alattam lévő ágyneműt, de jelen pillantban erre sem tudok gondolni. Csak rá tudok koncentrálni és a tökéletes testére.
Kicsit lejjebb tekerem az instát és lám, pont egy olyan képet találok, amiben bőrnadrágban van, és éppen felhúzza a pólóját, ezzel kimutatva kockás hasfalát. Végignézek kiszemeltem egész testén, majd ajkaimat beharapva halkítom el magam, mivel észre sem vettem, de olyan hangosan nyögdécseltem, hogy félő, még a szomszéd is meghallotta. Nehéz visszafogni a hangom, amikor egy ilyen félistenre elégítem éppen ki magam, de elképesztően jó érzés!
Már a merevedésem alatt lévő ágynemű tocsog az előváladékombam, ami hamarosan gecivé fog válni. Remélem minél hamarabb, mert már szeretnék lefeküdni aludni.
A vibrátort felkapcsolom a legmagasabb fokozatra. Itt szakad el minden cérna szál, ahogy a tárgy egyfolytában ingerli a prosztatám, nem bírom tovább.
- Ahhh JUuuNgkoOokh....! — nyögöm hangosan úgy, hogy mindenki hallja szerintem a kibaszott lépcsőházban, pedig a földszinten lakom.
Örömnedvem végre felszabadul és kilövellem farkamból mindenem, miközben szemeimet lehunyom a nagy élvezetekre. Még a fogaimat is összeszorítom erre az extázisra, ami minden porcikámat megreszketteti. Egész testemben remegek, míg úgy zihálok, mint aki megtett egy több száz kilométeres bicikli túrát. Lihegve próbálom elvenni a zsepit, hogy kicsit megtörölgessem magamat, hogy azért legalább ne a tiszta gecis takaróval kelljen aludnom. Eldobom a zsepit, pontosan sikerül betalálnom, ami megmosolyogtat, de eközben a vibrit is eltávolítom magamból.
Újra a mellettem fekvő telefonra nézek, és elmosolyodom.Jeon Jungkook... te vagy az, aki mindent jelent nekem. Aki a rossz időkben is velem volt, mégha te nem is tudod mennyit jelentessz számomra. Valószínűleg soha nem fogunk találkozni, hisz én csak egy szegényes egyetemista vagyok, de egyszer szeretném elmondani, mennyire szeretlek. Mert igen, Jungkook. Szerelmes vagyok beléd. De ez a szerelem bűnös, s soha nem lehetünk együtt.
(2020.04.08.)
YOU ARE READING
Sugar Daddy /JiKook ff. 18+/ ✔️
FanfictionJimin csak egy normális életet akart, normális emberekkel. Kár, hogy Jeon Jungkook ebben megakadályozta. (𝐂𝐬𝐚𝐤 𝐬𝐚𝐣𝐚́𝐭 𝐟𝐞𝐥𝐞𝐥𝐨̋𝐬𝐬𝐞́𝐠𝐫𝐞! 𝐅𝐞𝐥𝐧𝐨̋𝐭𝐭 𝐭𝐚𝐫𝐭𝐚𝐥𝐨𝐦! 𝐃𝐮𝐫𝐯𝐚 𝐧𝐲𝐞𝐥𝐯𝐞𝐳𝐞𝐭! 𝐇𝐨𝐦𝐨𝐬𝐳𝐞𝐱𝐮𝐚́𝐥𝐢𝐬...