Harminckilenc

1.2K 81 2
                                    

- A terv a következő: — kezdek bele sunyin elmosolyodva. — Jin, te ismered a BigHit Entertainment vezetőjét? — kérdezem a közöttünk lévő legidősebbre pillantva, aki zavarba jőve bólint egyet. Amúgy énnis ismerem Namjoont, de úgy hallottam, hogy Jinnel nagyon jóba lettek az elmúlt időben. Talán ő jobban tudna rá hatni, mint én.
- Namjoonra érted? — kérdezi meg tarkóját vakargatva, kínosan mosolyogva.
- Igen!
- Miért kell ő neked?
- Mert fontos elem lesz... — pörögnek az agysejteim ezerrel. Nem rég találtam ki ezt a tervet, és félek, hamar elbukhatok, de ha minden jól sül el, Jungkook karrierjének vége. Vagyis inkább sok rajongót el fog veszíteni azzal, ha kiderül, hogy meleg. Mert erre fog kimenni a játék. Feltárom Jeon Jungkook hatalmas titkát a világnak, miközben az érzésein fogok ugrándozni. Majd a végén a földön sírva, hasamat fogva a fájdalomtól, hangosan nevetve fogom elküldeni a bús picsába, és hagyom ott. — Na szóval... megkéred Namjoont, hogy vegyen be egy duó erejéig a céghez. Ez a páros úgy fog kinézni, hogy én és Jungkook egy számot fogunk előadni, egy színpadon. Persze ezt még sok idő lesz kidolgozni. Az idő is fontos része lesz a tervnek. — folytatom. — Mivel, én minden alkalmat ki fogok használni, hogy rámásszak Jungkookra, felizgassam, és otthagyjam.
- Ez egy kicsit durva, nem gondolod? — szólal meg a harmadik kerék.
- Ennyit megérdemel. — véd meg Jin, mire hálásan nézek rá. Ő velem van, ez a lényeg. Tudom, hogy Tae ilyenben soha nem vett részt, de ideje kipróbálnia.
- Nyilván képeket is kell majd csinálnunk. Taehyung, erre kérnélek téged. — pillantok rá. — Neked kéne lenned a saját fotósunknak. Pluszba kamerákat kéne felszerelned a hatalmas épület minden pontjára. Ez is egy fontos elem. Fel kell vennünk mindent, hogy majd később azokkal zsarolhassuk. — vigyorgok még mindig. Kívülről ilyenkor biztos nagyon furcsán nézhetek ki. Mint valami idióta. De az a lényeg, hogy Jungkookot elintézzük, minél jobban. Túl sokat foglalkozom vele... lehet aludnom kéne majd.
- De ebből neked nem lesz bajod? — némi kételyt érzek Jin hangjában.
- Engem nem zavar, ha melegnek hisznek. Úgy fogok bemutatkozni, hogy biszexuális vagyok. Szóval majd úgy is be tudjuk állítani, hogy Jungkook mászott rám. — olyan aljas vagyok, de mindent azért, hogy végre egyszer a világban én is valamit elérjek. Talán végre valahára megérezhetem a bosszú erős ízét. Talán végre minden az én lapjaimra fog játszani. Csak egy dolgot kell elkerülnöm: Nem szerethetek bele még jobban Jungkookba. Mert akármennyire is próbálom letagadni, még mindig eljátszok néha a gondolattal, hogy mi lett volna ha...? De nem éri meg őrlődni a múlton. Elég egyszer-kétszer átpörgetni, majd tovább kell lépni. Nem ragadhatsz le, a világ túl gyorsan fejlődik. És ha te nem fejlődsz vele, elfelejtenek. Ilyenek a hirtelen nagyon gyorsan feltörő énekesek. Pár hónapig emlékszenek rájuk, majd miután kimentek a divatból, már senki sem fogja tudni, hogy ki is volt ő valójában.
- Nem is tudtam, hogy tudsz ilyen lenni, Minnie. — néz rám hitetlenül Taehyung.
- De benne vagy? Elvállalod? — kérdezem csillogó szemekkel. Tőle csak egy sóhajra futja, meg egy enyhe bólintásra, ami felvillanyoz. Ezek szerint mindenki a segítségemre siet! Ilyenek az igazi barátaim. Már csak Yoongival kéne kezdenem valamit, hogy ne legyen képben.
- Szerintetek Yoongival mi legyen? — kérdezem tőlük, fejemet kapkodva.
- Szerintem... — kezdi Jin. — Ezt beszéld meg Jungkookal. Lehet elsőre tisztázni kéne a dolgokat, mielőtt még hadjáratot indítunk ellene. Lehet akkor Yoongi is kiesne a képből. Annyira nincs ötletem... — tépi meg haját. Mondjuk igaza van... lehet meg kéne hallgatnom azt a faszfejet, mielőtt romba dönteném a karrierjét. Káoszt utána is tudok kreálni, miután elkávézgattunk.
- Ez is egy jó ötlet. — helyeslek. — Na, de most lőjünk egy képet instára! — dobom fel az ötletet, mire mind a kettejük íriszei csillogni kezdenek, ezért kénytelen vagyok kuncogni azon, hogy mennyire boldogok csupán ettől is.

Bocsi, a rövid részekért!
Köszönöm, hogy elolvastad! 💜

(2020.05.14.)

Sugar Daddy /JiKook ff. 18+/ ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora