Siettem, ahogy csak tudtam!
Köszönöm a türelmetek!——————————————————————
Két napja vagyok Jungkooknál. Két napja hozzám sem ért. Végig dolgozott, hol gyakorolni ment, hol az edzőtermet látogatta, hol pedig csak fáradt volt. Viszont több napot nem viselek el. Rá fogok mászni. Ehhez pedig szükségem van a legszexibb szerelésemre.
Mivel átcipeltük a fiúk segítségével a cuccaim, így a szexshopban vásárolt ruháim is itt vannak. Igaz, ő nem tudja, hogy vannak ilyen ruhadarabjaim, de legalább meglepetés lesz.
Szóval a kis dobozomat gyorsan felkapom, majd kibontom az ölembe helyezve, és válogatni kezdek. Elsőre egy bőrnadrág akad a kezembe, de elvetem az ötletet. Kiemeli az alakom, de nehéz leszedni. Tovább kutakodom, és előhalászok egy fekete, bolyhos, cicafüles hajráfot. Ez tökéletes... ehhez van azt hiszem egy seggdugóm, meg talán egy kis csipkés bugyit is felvehetnék. Szerintem ez a tökéletes kombó. Rá meg egy fürdőköpeny, ami szintén fekete, így teljesen macskás hatást kelthetek vele.
Miután mindennel kész leszek, úgy döntök, befekszek az ágyba, és úgy teszek, mintha aludnék. Akkor biztos be fog mellém feküdni. Aztán rámászhatok. Kész zsenivé lettem!***
Hallom kattanni a zárat. Ez azt is jelzi, hogy hazaért! Egy fél órája fekszem az ágyban, miközben egy plüssöt ölelek magamhoz, hogy ne fogjon gyanút. Lehunyt pillákkal várom, hogy belépjen abba a szobába, ahol most először talán történik valami. Ideje felavatni az ágyat. Meg minden más dolgot, ami a szobában található.
- Baby? — kérdezi mit sem sejtő hangon. Nehéz elnyomnom mosolyom, de nem adhatok neki semmilyen jelet arról, hogy fent lennék. Hamar le fogok bukni a macska füleimmel. Na mindegy, ezt lehet nem kalkuláltam bele. — Fent vagy? — kérdezget tovább. Már egész közelről hallom kissé mély tonusú hangját, ami már most borzongásra késztet, pedig még csak nincs is mellettem.
Hirtelen megérzem, ahogy besüpped az ágy mellettem, de én tovább szorongatom szegény macit a kezemben. Egy halk sóhaj szökik ki Jungkook ajkai közül, majd érzem, hogy belevág a párnába. Mi baja? Mintha nagyon ideges lenne. Szegény párnára még rácsap vagy háromszor, és elhagyja a szobát. Merre megy? Itt hagyott? Utána kéne mennem? Lehet...
Óvatosan kikelek a kényelmes ágyból, és elkezdem követni a hang forrását, mivel Jungkook olyan hangerővel csattogtatja a talpát a földön, mint egy elefánt. Lehet azért, mert nincs rajta zokni, de rajtam sincs, így fázik is a talpam. Na mindegy. Majd megszokom a csempét. A zajok a fürdőszobából jönnek, de olyan kifürkészhetetlen minden. Hallom a víz folyását, nagyon hangosan, de mintha más hangok is szürődnének ki. Minden mindegy alapon nyitok be a mellékhelyiségbe, ahol... egy elé érdekes látvány fogad. Jungkook lehunyt szemekkel élvezkedik, miközben óvatosan simogatja magát, nekidőlve a hatalmas kádnak. Megnyalom ajkaimat a látványra, ahogy farka az égnek mered. Legszívesebben itt helyben leteperném. De még várok, és kiélvezem a látványt. Halkan sóhajtozva kényezteti magát, hol lassabban, hol gyorsabban verve péniszét. Gerincem mentén végigfut a jóleső borzongás, míg ágyékom bizseregni kezd, fenekem pedig pulzál utána. Bárcsak ilyen hamar magamban tudhatnám azt a nagy faszt! De még a tágítá—
Egy kibaszott seggdugó van a fenekemben. Nem kell ehhez tágítás! A felesleges részét simán átugorhatjuk! Még mindig nagyon okos ötleteim vannak.
Olyan tíz perc után hangosabban kezd el nyögdécselni, szóval közelebb araszolok hozzá. A lábai nagy terpeszben vannak, nadrágja combjáig van letolva, így tudom, hogy nem akarta hosszúra elhúzni. De majd ha meglepem.
Tényleg úgy mászok, mint egy macska, semmi neszt sem kiadva, nehogy lebuktassam magam. Mikor végre elkönyvelhetem ezt a missziót sikeresnek, akkor már a farka teljesen előttem van. Levegőt visszatartva nézek fel Jungkookra, akinek pillái még mindig lehunyva pihennek, csak néha-néha torzul el az arca egy szexis grimaszba, vagy csak a szemöldökét ráncolja. Úgy döntök, nem teketóriázok tovább, kinyújtom nyelvemet és óvatosan megnyalintom farkát. Szeme azonnal kipattan, majd kérdőn néz rám, kitágult pupillákkal. Én csak huncutul elmosolyodom, és újra megnyalintom, de most csak a makkját. Felhörren tettemre, majd beletúr a hajamba, ezzel többre ösztönözve engem. Nem is várok, megpróbálom elsőre csak a felét bekapni, míg egyik kezemmel golyóit masszírozom. Tekintetem végig az ő íriszein van, ezzel nem elengedve őt. Végül megszüntetve a szemkontaktust, lehunyom szemeim, és megpróbálok munkámra fókuszálni. Megpróbálom mélytorokra engedni, de sajnos nem járok sikerrel, ezért fulladozva, enyhén köhécselve engedem feljebb fejem, viszont ő ezt nem pont így gondolta...
Erőszakosan megtépi tincseim, majd lenyomja egész farkát torkomon. Újabb hörgő hangokat adok ki, és próbálom eltolni a fejem, de mind hiába, nem hagyja, hogy ne fulladozzak. Könnyek gyűlnek a szemembe, és le is folynak. De valamiért... valamiért élvezem is ezt a durvaságot. Nem értem saját magam! Miért reagál így a testem arra, ha valaki jó keményen megszoptat? Úgy állok, mint a cövek. De száz százalék, hogyha magamhoz nyúlnék, akkor Jungkook nem kegyelmezne nekem. Bár így sem fog. Mit veszíthetek?
Eldöntve magamban, hogy megint kényeztetni fogom magam, miközben ő kőkemény szoptat, megpróbálok magamhoz érni, de elcsapja péniszemtől kezem. Van egy másik ötletem is...
Lehunyom könnyekkel teli íriszeim, majd fenekemhez vezetem jobb kezem, és a seggdugóért nyúlok, majd lassan mozgatni kezdem magamban. Halkan sóhajtozok, majd hirtelen megérzem azt, hogy Jungkook elengedte tincseim, és keze lecsúszott maga mellé. Kérdőn nézek rá, de ő csak hörögve figyel engem, ahogy a farkat mozgatom magamban. Na jó, ez így furán hangzik. Mindegy.
Nem értem hova lett hirtelen a domináns énje, de úgy érzem, most felül tudnék rajta kerekedni. De nem akarok.
Egy kis adag elő váladék kerül számba, amit azonnal lenyelek, és meg is szívom makkját. Felhördül, és még több nedvet küldd a számba. Már közel lenne? Valószínűleg, mivel olyan húsz percen keresztül verte magának, mielőtt idejöttem volna. Biztos már akkor is közel volt. Mióta tarthatja vissza? Hiszen két napja nem szexeltünk. Sőt, még csak hozzám se ért, mivel dolgozott. Konkrétan az ég egy adta világon semmi sem volt. Még egy csók sem, vagy egy gyengéd érintés. Egy ágyban aludtunk, de nem öleltük meg egymást, mert ő hamar kidőlt. Viszont ez változni fog.
Érzem, hogy farka megráng a számban, ő pedig összeszorítja fogait, és hangosan felnyög, míg a számba élvez, kiélvezve orgazmusa minden egyes pillanatát. Eközben én már abbahagytam a seggdugó ki-be tologatását, és minden energiámat arra fordítottam, hogy lenyeljem azt a rengeteg gecit, amit a számba kaptam. Direkt el is nyitom dús párnácskáim, hogy belelásson. A fehér nedve még ott van a számban. Ajkait beharapva néz végig rajtam. A köpeny szétcsúszott testemen, így már csak az a kis, lenge bugyi takarja el tőle felajzott állapotom jelét.
- Szépen kiöltöztél nekem. — mosolyodik el. Gyorsan lenyelem a gecit, ami kicsit lassan csúszik, de a világért sem köptem volna ki. Ahhoz túl fontos dolog. — Tudod... — fogja meg a hátamat, amin ott van az a két kis bemélyedés, ami nem sok embernél megtalálható. — Érzed ezt a két bemélyedést? — halványan bólintok. Végigsimít hátamon, én pedig csak remegek karjai között, mint egy nádszál. — Ez azt jelenti, hogy jó a vérkeringésed. — nyomkodja meg. — Az pedig azt, hogy többszörös orgazmusra is képes vagy. — enged el végleg. Ezt eddig nem is tudtam. Csomó új dolgot fedezek fel vele. — És tudod mi a legjobb benne? — erre csak oldalra döntöm buksim, majd megrázom azt. — Hogy nekem is van... — szóval arra akar kilyukadni, hogy nyugodtan dughatunk, úgyis képes lesz elélvezni. Értem én a logikáját. Mondjuk benne vagyok, szívesen megdugatnám magam vele egy este többször, egymás után. Sorozatosan. Tarthatnánk majd egyszer szex maratont. Egész nap csak dugnánk és dugnánk, addig, amíg ki nem fulladnánk teljesen. És vagy hatvanszor el nem élveznénk. Ha ez egyáltalán lehetséges.
- Értem, Apuci. — mondom tisztelettudóan. Felkap az ölébe, és így visz be a szobába, ahol van egy ajtó, amit eddig nem nyitott ki. Most -miután engem az ágyra hajított- azt nyitja ki. Mögötte egy másmilyen szoba található, ami nagyon pici, szinte már gardrób nagyságú, ahová a ruhákat rakod. Innen nem látok bele, ami aggaszt, de elengedem a gondolatokat, amik megszállták agyamat. Inkább csak lelököm a macit a földre, hogy nem legyen útban. Miután ezzel a művelettel készen vagyok, megvárom, míg Jungkook visszajön, de a háta mögött tartja a dolgokat, amiket számomra tartogat. Ahj... pedig annyira érdekel, hogy mi az!
- Apuci... — nézek fel szemébe, majd végigvezetem tekintetem tökéletes testén. Úgy érzem kezdek egyre jobban felizgulni, nem mintha nem lennék szinte teljesen felhúzva, már csak a látványától is. Ahogy elnézem őt, talán még kell egy kicsit dolgoznom rajta, hogy újra orgazmusra képes legyen. De nyugtat a tudat, hogy ez csak azért van, mert már egyszer leszoptam, és le is nyelhettem mennyei gecijét. — Mi van nálad? — fejezem be a kérdést, amit elkezdtem.
- Nem mondom meg. — ér mellém, és rántja fel államat kissé erőszakosan. Szemei vészjóslóan villannak meg, de én nem tartok tőle. Úgyse bántana annyira. Ugye? — Menj oda a falhoz! — mutat oda, ahol fel van szerelve a falra két ilyen kampó szerű dolog, amibe bele is lehet kapaszkodni. — Háttal legyél nekem! — szól rám, amikor már éppen vele szemben állnék meg, de egy száznyolcvan fokot megtéve pördülök meg tengelyem körül, így a fal felé nézek. Kicsit kényelmetlen. — Tartasd egyelőre itt a kezed. — mondja, majd amikor odahelyezem csuklóm a fémhez, már kattan is a zár rajtam. Amikor a kezem már bilincsben van, el is hiszem, hogy ennyi volt, ennél kiszolgáltatottabb állapotban nem lehetnék neki, ráadásul a seggdugó még mindig fenekemben van. Ekkor a lábamon is megérzek egy súlyt. Szóval... kezem lábam bilincsben, nagy terpeszben állok, egy kibaszott macska farokkal a seggemben, anyaszült meztelenül. Mellesleg egy roppant kanos férfi előtt. Tökre jó. Remélem nem fog kinyírni. — Tökéletes. — simít végig gerincem mentén. Beleremegek gyengéd érintésébe. - Olyan okos vagy, Baby. — fogja meg a seggdugót, majd egy gyors és határozott mozdulattal ki rántja belőlem. Halkan felnyögök, majd rázni kezdem neki a fenekem, mivel szeretném, ha végre belém csusszanna a farka. Mondjuk ez nyilván nem lesz ilyen könnyű mutatvány.
Hirtelen egy nagy csapást érzek meg hátamon, ami sokkalta jobban fáj, mint amikor a fenyítővel csapott rám. — Számold! Tízig el kell jutnunk, anélkül, hogy elcsöppennél. Ha ez nem megy, ma este sem lesz itt semmi. — könnyen beszél az, aki már egyszer elélvezett! Szerencsés. Kissé irigylem.
Újabb csattanás.
- Egyh...! — próbálom rendezni légzésem. Ez a kínzó gyönyör szétmarcangol belülről.
Két ütés. Hangos nyögésem hangzik a szobában. Meg egy ütés, és elkezdek nedvesedni. Akkor nagyon nagy büntit kapok.
- Kettőh! Háromh! — folytatom a számolást, de mire kimondom a második számot, már kapom a negyedik csattanóst. Valószínűleg az ostorral. — Négyh! — nyögök fel a kelleténél hangosabban. Szemem felakad az élvezetre, az eufória pedig elönti agyam. Egy kis elő váladékot lövellek a falra, ami elkezd lecsúszni azon, ezzel mocskossá téve. Ha ezt meglátja. Meghaltam. Szia, Világ! Sziasztok, Emberiség! Most búcsúzom. Ez a visszaszámlálásom órája. — Öth. Hahahahat!!! — és nem bírtam visszafogni magam. Hangosan nyögve élveztem a falra, teljesen betarkítva azt gecimmel. Túlságosan élvezem a fájdalmat. Méghozzá ezt a fájdalmat Jungkook adja. A kínzó kéj, ami teljesen felemészt belülről. Ez az egész másoknak nagyon furcsa lehet, de láthatólag én élvezem, ahogy a mögöttem lévő is.
Egy meleg test simul hátamhoz, majd óvatosan átöleli derekam, és az ujjával végigsimít a falon, ahol ott pihen fehér nedvem. Előre félve szorítom össze szemem és fogaim. Ami most fog történni, abban nem lesz kegyelem. A bilincsek eltűnnek a lábamról és a kezeimről. Kissé felszisszenek, hisz eddig észre sem vettem, hogy kissé kidörzsölte a bőrömet az a szar.
- Oda mész. Most! — mondja haragos tekintettel. Megszeppenve teszem amit mond, és indulok meg az egyik ilyen segédeszközünkhöz, amire rá lehet térdelni, a fejedet pedig leszorítja egy fém tárgy. Odatelepedek a szex tárgyhoz, míg Jungkook kinyitja a nyakörv részét a dolognak. Ráejtem a fejem a fémre, ő pedig ezt kihasználva azonnal odaszorítja nyakamat. Emellé persze nem maradhat ki az sem, hogy a kezem-lábam összebilincselje.
Hallom, ahogy lassan mögém térdel, majd elkezd elfenekelni. Egyre durvább és durvább ütések érnek, amik már kezdenek nagyon fájni, de amikor nyöszörögni kezdek, csak egy szájpecket kapok a számba, és megerősíti a szorítást is nyakamon, így csak kissé könnyezve várom, hogy befejezze elfenekelésem. Egyik kezébe az ostort fogja, ezzel hátamra mér hatalmas csattanásokat, míg másik tenyere megtalálja farpofáimat. Ezután tele leszek foltokkal, mindenem fájni fog, és mozdulni sem fogok tudni. Megéri ez nekem? Hát persze! Végre megismerhetem a BDSM világát, egy olyan emberrel, akire eddig mindig is felnéztem. Bár soha nem gondoltam volna, hogy ő az ilyen durva szexet szereti. Nincs ellenemre a dolog, imádok vele lenni. Meg aztán egyre mazochistább leszek. Nem tudom, hogy ennek vannak-e fázisai, vagy csak szimplán mindig volt egy ilyen oldalam. Az a lényeg, hogy szeretem, amikor ennyire dominál felettem. Szeretek kiszolgáltatottan feküdni alatta, és csak az élvezettől nyögdécselni, eszemet vesztve.
Nem is tudom mikor, de újra keményedni kezdtem, ezzel egy újabb orgazmusra adva esélyt. Nekem is ez lesz a második és Jungkooknak is. Persze ma. Több ilyen szexi estét kéne tartanunk. Nagyon kiéhezett lesz már két nap alatt. Nem jó ez. Félek, hogy egyszer nagyon szét fogok szakadni. Most is, ha nem fogtam volna a seggdugót, akkor tuti szétszakadnék. De gondoltam erre az eshetőségre. Mintha előre láttam volna.
- Készen állsz? — súgja hirtelen fülembe. Most komolyan megkérdezte? Nem gondoltam volna, hogy ennyire figyelmes lesz. Enyhén bólintok. — Hadd halljam! — rivall rám, és erőszakosan beletúr hajamba, megrántva tincseim.
- Készen állok, Apuci, arra, hogy keményen megbassz. — mondom ki másoknak valószínűleg zavarba ejtőnek titulálható szavait, de én nem vagyok ilyenkor olyan szűzies. Levetkőzöm a gátlásaim, és jó mélyre eldobom őket.
- Ezt akartam hallani. — szinte látom rajta, ahogy fölényesen mosolyog, majd már csak hatalmas farkát érzem, ahogy egyenesen belém csapódik. Azonnal eltalálja gyönyörközpontom, mire néma sikolyra nyílnak ajkaim. Ahogy érzem, ez nem lesz hosszú. Ahogy belém hatolt, máris érzem elő nedvét magamban. Nem várakozik, gyors tempóban kezd mozogni, csípőmet két keze közé véve. Így tart, mert még ő is fél, hogy összecsuklok alatta, vagy elrepülök, olyan keményen csinálja. Pedig bilincsben vagyok.
Minden egyes alkalommal prosztatám éri farka, amit nem tudok hova tenni. Ilyen profi lenne? Nem hiszem... az lehetetlen. Akkora lenne a pénisze, hogy teljesen kitölt? Erre nem is gondoltam. Lehetséges ez egyáltalán? Mindegy, nem akarok ezen gondolkozni, helyette inkább csak hangosan nyögve élvezkedem alatta. Szereti, ha a tudtára adom, hogy mennyire tetszik a mocskos éne.
- Imádok bennhed lennih... — kezdi el mocskos szövegét, ami a végét szokta jelenteni. — Olyan szűk és forró vagy. Szinte lehetetlen. — puszil fülem mögé, majd ajkaival lejjebb halad hátamon, és kiszívja bőröm. Végül pedig a nyakamat is kezelésbe veszi -persze csak azt a részt, amit nem takar a nyakörv-. — Finom a nyakad. — nyal végig utoljára rajta. — Olyan selymes a bőröd. — simítja meg hatalmas tenyerével hátam. — Olyan puha a hajad. — vezeti fel kezét hajkoronámban, és belemarkol tincseimbe. Pont tegnap mostam hajat. — Az én illatom van rajtad... — szagolja meg bőröm. — Az enyém vagy! — üti meg fenekemet megint. Kis sikkantás hagyja el ajkaim, de tátva is marad a szám, amikor Jungkook farka mellé valami más is bekerül seggembe. Igaz, nem annyira nagy, de biztos vagyok benne, hogy még egy vibrátort -valahogy az óriási farka mellé- belém passzírozott. Nem sokkal később meg is érzem a rezgést és Jungkook is újra belelendül. Nekem itt van teljesen végem. Hangosat sikítok, amibe a falak is beleremegnek. Nem is érzem magam, teljesen elhagyta a lelkem a testem, már itt sem vagyok. Csak a gyönyörben lebegek, ami az extázis miatt jött létre. Ez az eufórikus megkönnyebbülés az egész agyamat ellepi. Normálisan, összefüggő gondolataim sincsenek, akkorát élveztem egyenes az alattam lévő bőrre, ami a szex tárgy része.
Nem sokkal később meg is érzem a jól ismert meleg érzést fenekemben, ami csak Jungkook gecije lehet. Elégedetten mosolyodok el, amint végre eszembe jutnak a dolgok, ez mellett az is, hogy ma már kétszeresen tudom magamban a gecijét.2500 szó körül van a rész. Hogy tetszett? Legyen több ilyen, vagy inkább hanyagoljam, mert nem megy? Szívesen fogadok építő jellegű kritikát.
Köszönöm, hogy elolvastad! 💜(2020.05.07.)
ESTÁS LEYENDO
Sugar Daddy /JiKook ff. 18+/ ✔️
FanficJimin csak egy normális életet akart, normális emberekkel. Kár, hogy Jeon Jungkook ebben megakadályozta. (𝐂𝐬𝐚𝐤 𝐬𝐚𝐣𝐚́𝐭 𝐟𝐞𝐥𝐞𝐥𝐨̋𝐬𝐬𝐞́𝐠𝐫𝐞! 𝐅𝐞𝐥𝐧𝐨̋𝐭𝐭 𝐭𝐚𝐫𝐭𝐚𝐥𝐨𝐦! 𝐃𝐮𝐫𝐯𝐚 𝐧𝐲𝐞𝐥𝐯𝐞𝐳𝐞𝐭! 𝐇𝐨𝐦𝐨𝐬𝐳𝐞𝐱𝐮𝐚́𝐥𝐢𝐬...