Tizenegy

1.9K 109 0
                                    

Remegő kezekkel fogadom a hívását, magam sem tudom miért. Most mintha azt üzenném neki: Igen, játszadozhatsz velem, azt csinálsz, amit akarsz. Te nyertél, elfogadom. Ez a játszma a tied és úgy érzem, nem fogom tudni visszahozni magam. Övé vagyok, immár teljesen.
Hirtelen látom meg a kamerát, de nálam le van kapcsolva a villany, ezzel teljes sötétségbe burkolva a szobámat. Viszont nekem tökéletes kilátásom van.
Amit elsőre észreveszek, az egy rohadt izmos hasfal. Az ágyán ül, terpeszben, egy szál melegítőben, amin látszik egy enyhe dudor. Egyik keze elkószált nadrágjába, de sajnos nem látok semmit, tekintve, hogy nem vette le a melegítőt, csak az alatt izgatja magát. Az arca nem látszik, de az állkapocs vonala igen, ami még szexibbé varázsolja az összképet. Tekintetem újra hasára vezetem, amin meglátszik mind a nyolc kocka. Megnyalom dús ajkaim a látványra, majd erektől tarkított karját is megnézem magamnak. Egyszerűen tökéletes ez a férfi! De tényleg, minden tájon. Izmos és szexi. Na meg persze domináns.
- Sziah, Baby... — sóhajt bele mondatába, de az a mély hangszín, egyszerűen elkápráztat. Egy ilyen helyzetben ez sokkal izgatóbb, mint bármi más. Kár, hogy a parfümjét nem érzem, de a látványra azért csorgathatom egy kicsit a nyálam. Ha így folytatódik ez az egész, én is sátrat verek a nadrágomban, nagyon hamar.
- Szia, Jungkook. — hangsúlyozom ki nevét, csak hogy érezze a törődésem és ne higgye azt, hogy itt hagytam, bár szerintem jobban el van foglalva a saját farkával, mint velem.
- Mondd ki mégh a nevhem... — sóhajtja. Látom, hogy egyre gyorsabban kezdi magát izgatni nadrágján keresztül. Annyira látni akarom!
- Jungkook... — suttogom a lehető leghalkabban, szinte magam elé meredve. Nem tudom levenni a szemem róla. Olyan tökéletes a teste, hogy még a péniszem is megrándul, már akkor, amikor ránézek egy pillanatra is.
- Most azt mondd, hogy apucih... — fel-felmorran szexi hangján, ami nagyon az ínyemre van, így szívesen játszadozom vele.
- Apuci... — mondom megint elhalkítva hangomat, hisz azért ez nem kicsit zavarba ejtő mutatvány, amit most művelünk, de kibaszottul tetszik!
- Szeretnéd, hogy levegyem? — húzza ki kezeit az anyagból. Beharapom alsó ajkam, míg gondolkozóba esek. Ha azt mondom "igen", akkor biztos meg fog kérni valami másra is. Ha azt mondom "nem", akkor meg lehet lerakja a hívást. Próba szerencse.
- Igen... nagyon... — nézem kitágult pupillákkal a képernyőt, hátha tényleg megteszi ilyen hamar.
- Csak akkor ha... — ez már rosszul kezdődik. — Ha te is kivered közben. Legalább a hangjaidat hadd halljam! — néz végig a szemembe, még ha ő ezt nem is tudja.
- Rendben... — mondom erőtlenül, majd úgy helyezem a telefont, hogy panorámába lássak mindent, miközben kutyába rendezem magam. Több szex játékot is beszereztem mostanában, mivel egyre többet vagyok kanos, amit nem tudok hova tenni. Oké, a középiskolában is voltak ilyen időszakaim, de ez most nagyon durva. Annyira ki vagyok éhezve, mint egy kurva, aki nem kapott egy hete a szájába faszt.
Most a legnagyobb dildó mellett döntök, mivel ahhoz több kedvem van. Nem akarok most holmi rezgő valamit, most a nagyot szeretném magamban érezni, ahogy kitölt teljesen belülről. Csak ennek az a hátránya, hogy ki kell előtte tágítanom magam.
Óvatosan magamba csúsztatom első ujjam, halkan sóhajtozva. Továbbra is a képernyőre vagyok tapadva, szemeimet nem hunyom le, végig azt nézem, ahogy Jungkook játszadozik, de nem veszi le a nadrágot. Pedig eltávolíthatná már, nem kell az oda. Csak eltakarja a kilátást.
- Ha azt akarod, hogy ez ne legyen itt... — fogja meg a melegítőjét és már húzná le. Lihegve várom, hogy előbukkanjon -minden bizonnyal- hatalmasra dagadt farka, de visszahúzza magára az anyagot, mire felmorranok. — Nyugi, Baby... — kuncog fel erotikusan. — Na szóval, hallanom kell a hangjaid, ha azt akarod, hogy jobb legyen a helyzeted...
- Rendben. — megyek bele türelmetlenül. — Csak légysziiiii! — nyűszítek fel, mikor második ujjamat is gyorsan magamba csúsztatom. Lihegek és sóhajtozok, felsőtestem előre esett, így pontosan a fejem előtt van a telefonom. Most nem szabad visszafognom a hangom, ha azt akarom, hogy minél hamarabb lássam azt a faszt.
Mélyre tolom magamban ujjaim, érzem, hogy lassan nyáladzani kezdek, így a harmadikat is gyorsan bedugom fenekembe. Hörgő hangot adok élvezetemnek, mint egy vadállat, komolyan.
- Mi lenne ha a kamerát is bekapcsolnád? — dobja fel. Mivel minden józan eszem oda van, gondolkodni sem bírok, csak annyira van erőm, hogy úgy rakjam a telefont, hogy pont ujjazó kezemet vegye, csupasz fenekemmel együtt. Az arcomat még nem akarom megmutatni neki. Pont rálátok még a telefonra, ezért észre is veszem, hogy végre kilátszik makkja, de az én kamerám nem látszik annyira a sötét miatt, ezért szabad kezemmel felnyomom a kis villanyt, ezzel hangulatos fényeket teremtve a kis szobában.
- Azt a rohadt... — káromkodja el magát, miközben úgy cuppan a képernyőre, mint ahogy én csináltam az előbb. Elsőre a seggemet nézi meg magának, majd a kis, duci ujjaimat figyeli, ahogy benne pihennek ánuszomban. Amúgy a telefonom neki van döntve a zsepinek, ami nyilván kelleni fog. Egy ilyen maszti után, ami elég furcsa, de mégis élvezetes... valahogy izgatóbb az, hogy néz közben.
- Veddh leh... — utalok a ruhaneműre, ami még mindig rajta pihen, eltakarva a látványt. Pedig arra tuti még jobban felizgulnék. Mondjuk melyik meleg csávó nem állna arra, hogy Jeon kibaszott Jungkook péniszét látja egy videóchat közben?
- Ahogy szeretnéd, Baby... — és ebben a pillanatban végre leveszi magáról a zavaró textilt. Most rajtam van a sor, hogy teljesen elkápráztatva figyeljem a képernyőmet, de ügyes vagyok, mivel nem látszik az arcom és semmit sem takarok ki. Ezt marha jól megoldottam, mit is ne mondjak!
Meglátom ténylegesen hatalmasra duzzadt farkát, amin kidagadnak az erek. Ahogy lassan kezébe fogja, szinte látom, hogy milyen lenne, ha ezt én tenném. Lehet körbe sem érném a pici, duci ujjaimmal azt a tökéletes faszt, amit ez a félisten a lábai között hordoz. Egyáltalán hogy a fenébe tud egy ekkora valamivel a lába között élni?
Ajkaimat véresre harapdálva kezdek bele újabb képzelgésekbe, miközben néha-néha a dildó felé kacsintgatok. Próbálom összehasonlítani Jungkook péniszét és a műfaszt, de arra jutok, hogy az ő farka még úgy is sokkal vastagabb, hogy ez a játék a legnagyobb, amit lehet kapni a boltokban. Milyen lenne, ha azzal belémhatolna? Valószínűleg azonnal sikítva, csillagokat látva élveznék el, pedig szinte alig nyúlna hozzám.
Lassan kihúzom miniatűr ujjaimat magamból, majd a dildót kezembe véve kezdem el forgatni, hogy felmérjem a terepet. Szerintem teljesen kész vagyok arra, hogy magamban tudhassam az örömet okozó tárgyat, szóval nem várva sokat, lassan fenekemhez vezetem, és ánuszomnál kezdek vele körözni. Gyorsan rápillantok a telefonomra, de csak egy lihegő, fel-felmorranó Jungkookot látok, akinek keze egyre hevesebben mozog farkán.
- Gyerhünk! Dhugd fel szhépen! — sóhajtja oda nekem, és ennyi elég is ahhoz, hogy megtegyem, amire eddig vártam. Nem kertelve nyomom magamba szinte az egész dildót. Majdnem teljesen kitölt a szexjáték, de még így sem teljes. De az ő pénisze biztos azonnal a gyönyörközpontomat érintené!
Hangosan zihálva fogom meg a tárgyat, ami majdnem tövig bennem van, majd lehunyva szemeim kezdem gyorsan, kegyetlenül mozgatni magamban. Testem vonaglik, ahogy átsüvít rajta az élvezetek hulláma. Nyögéseim bezengik az egész szobát, sőt még a nyáltermelésem is beindult. Összeszorítom fogaim, hogy ne élvezzek el nyomban, de a kitörő néhány vágycseppemet még ez sem tudja megakadályozni. Másik kezemmel, amivel jelenleg nem csinálok semmit, kiveszek egy zsepit a tartóból. Lassan farkamhoz emelem tenyerem és óvatosan letörölgetem magam, mielőtt az az ágyneműn végezné. Péniszem alá helyezem a zsebkendőt, és hogy rásegítsek még jobban élvezetemre, elkezdem magamnak verni. Persze eközben a dildó sem áll meg bennem, olyan könyörtelenül vágom magamba a játékot, hogy félek, lassan elkezdek szétszakadni, amit azért eléggé kétlek, mivel elég jól kitágítottam magam.
Már nem kell sok, érzem, lassan elélvezek, végre felszabadulhatok. Ezen az sem segít, hogy hirtelen Jungkook hangos morranásai és állatias nyögései csapják meg a fülem, amik valami eszméletlenül mély tónusúak. Én is kieresztem hangomat, hogy tudja: Nagyon élvezem ezt az egészet.
- Jungkoooooookh... — sóhajtom hangosan, hogy biztosra menjek.
- Hah mhost itth lennélh... — próbálja összeszedni magát, de tudom, hogy lassan ő is elélvez, velem együtt. — Ezért olyhan elfhenekelést khapnál... - suttogja. Elsőre nem értem mire mondja, de aztán beugrik, hogy nyílván a megnevezés nem tetszett neki.
- Apuciiiiiiii... — javítom ki saját magamat, továbbra is hangosan nyögve, mint egy igazi kurva. Lennék a kurvája, de csak akkor, ha én vagyok az egyetlen, ami valljuk be: Nem egyszerű. Ki tudja hány nője/pasija van, vagy hányat csalogat az ágyába nap, mint nap. Egyelőre nem érzem azt, hogy annyira megbízok benne, hogy maga mellé kötelezzen, de tudom, lassan megadok neki mindent. Végül is most is közösen maszturbálunk, annak ellenére, hogy én mennyire tiltakoztam az elején ellene. Pedig kurvára élvezem, ha ezt nem is öntöm szavakba.
- Lásshalak elélvezni, BabyBoy... — teljes mértékben letaglózott. Még egyszer, jó mélyen magamba hatolok a dildóval. Egy hangos sikítás közben élvezek a zsebkendőre, de tényleg, a hangomat ilyenkor nagyon nehéz behatárolni, el sem tudom képzelni, hány oktávot ugrik élvezetem kiengedése közben. De ilyenkor lehetetlen visszafogni a hangomat. Nagyon tetszett ez a helyzet, rohadtul felizgatott az, hogy végignézte, ahogy masztizok, majd azt is, ahogy elélvezek. Nem tudom meghazudtolni a saját testemet. Nagyobb hatással van rám, mint eddig akárki.

Megkaptad, amit akartál, nem igaz? Vagy te többet akarsz? Hisz mindig te irányítasz. Az van, amit te szeretnél. Neked ellentmondani nem lehet. A szemeid csillogása mindent elárul. Elárulja, hogy mi lesz a következő lépésed. De mi van akkor, ha nem látom a csillogást? Akkor hogyan lássak beléd? Hogyan ismerhetnélek meg Téged, igazán?




(2020.04.14.)

Sugar Daddy /JiKook ff. 18+/ ✔️Where stories live. Discover now