Megközelítettük Taehyungot, aki azonnal, szinte "profik" módjára kezdett minket különböző pozíciókba rendezni. Látszik, hogy nem ezt tanulta, mert vagy húsz különböző pózt mutatott, de egy képet sem lőtt. Végül valami másik gyerek átvette a helyét, őt meg hátra küldte. Szegény Taehyung. Bár, lehet nem lett volna kellemes itt szobrozni még harminc percen át.
- Szegezd fel az állad, Jimin-shi. — kacsint rám a fotós, mire a mellettem lévő Jungkook felmorran.
- Mi az? — nézek rá hülyén. Ha ő lenne Super Man, akkor a lézer szemével már biztosan kinyírta volna az újonnan jött fotóst.
- Úgy néz rád, mint aki menten megdug. — horkan fel, majd közel húz magához derekamnál fogva. Megszeppenten nézek rá, de ő csak karjai között tart, és mereven bámul szemeimbe. Kicsit megijeszt.
- És ezzel talán valami bajod van? — kérdezem végül, kacéran vigyorogva rá.
- Persze, hogy bajom van! Olyan dologra vetett szemet, ami az enyém. — nézi továbbra is gyilkos szemekkel szegény srácot.
- Nem vagyok a tied. — kelek ki szorításából -amúgy ezt végig a fotózás alatt rendezzük le, természetesen-.
- De az enyém leszel. — mosolyog fölényesen.
- Az nem lesz olyan könnyű. — fordítok hátat neki, mire hátulról átölel, és mosolyogva néz a kamerába. Viszont amit érzek... az a tisztán kivehető merevedése a nadrágjánál. Elkezdi ágyékát fenekemhez dörgölni. Teljesen elvörösödök. Ezt komolyan itt kell csinálnia? Nem hiszem el! Értem én, hogy izgatják az ilyen helyzetek, ahol bármelyik pillanatban lebukhatunk, de azért álljunk meg egy kicsit! Egy, nem vagyunk együtt. Kettő, munkaidő van! Három, nem akarom, hogy azelőtt megdugjon, mielőtt összejönnénk. Tudom, hogy elfogadtam a feltételeit, de azóta egyszer elváltak útjaink. — Miérth? — suttogom teljesen zavarban, majd a kanapéra húz, és az ölébe ültet. Melyen egymás szemébe nézünk, miközben hallom, ahogy kattan a kamera. Úgy megcsókolnám...
Sóvárogva tekintek ajkai után, kissé elnyitva egymástól párnácskáimat. Lenyelem eddig felgyülemlett nyálamat, majd elfordítom fejem. Ő felkap karjaiba, és szorosan tart. A szemkontaktust nem szakítjuk meg. Látom, hogy ő is az én ajkaimat nézi, de nem tudok mit csinálni. Olyan közel van... csak pár centi és máris megízlelhetném azokat a mesterműveket.
Újabb kattanások sorozata, de még ez sem tud kiszakítani a Jungkookal való vad szemezésemből. Végignyalok ajkaimon, amit már megint lencsevégre kap.
Átkarolom Jungkook nyakát, majd közel férkőzök hozzá.
- Apuci... rossz kisfiú voltam... — suttogom úgy, hogy csak ő hallja. — Büntess meg. Felizgultam. — nyögöm oda neki.
- Látom. — mar bele fenekembe, mire felnyögök, hátravetve fejemet. — Apuci olyan büntetést szabna ki rád... — megy bele játékomba.
- Ugye tudod, hogy addig, amíg nem leszünk együtt, én biztos nem fekszem le veled?— vigyorgok fölényesen, viszont nem gondoltam volna, hogy a következő kérdését ilyen hamar felteszi.
- Akkor lennél a párom, Baby? — suttogja fülembe. Lehet nem pont ez a legjobb alkalom arra, hogy ezt megbeszéljük, de kénytelen vagyok parancsolni magamnak.
- Igen, leszek. — mosolygok rá.(2020.05.24.)
KAMU SEDANG MEMBACA
Sugar Daddy /JiKook ff. 18+/ ✔️
Fiksi PenggemarJimin csak egy normális életet akart, normális emberekkel. Kár, hogy Jeon Jungkook ebben megakadályozta. (𝐂𝐬𝐚𝐤 𝐬𝐚𝐣𝐚́𝐭 𝐟𝐞𝐥𝐞𝐥𝐨̋𝐬𝐬𝐞́𝐠𝐫𝐞! 𝐅𝐞𝐥𝐧𝐨̋𝐭𝐭 𝐭𝐚𝐫𝐭𝐚𝐥𝐨𝐦! 𝐃𝐮𝐫𝐯𝐚 𝐧𝐲𝐞𝐥𝐯𝐞𝐳𝐞𝐭! 𝐇𝐨𝐦𝐨𝐬𝐳𝐞𝐱𝐮𝐚́𝐥𝐢𝐬...