Olyan erőszakos, de nagyon tetszik... nem is értem a saját testem. Azt, hogy miért reagálok minden egyes apró érintésére ilyen hevesen. Hogy egyetlen csókja arra késztet, hogy alávessem magam az akaratának. Hogy engedjek neki, ne fogjam vissza a vágyam.
Olyan kiéhezett szemekkel néz rám, amiket már rég nem láttam. A szexuális életemet ugyan fent tartottam, de nem szoktak ennyire sóvárogni utánam.
- Gyönyörű vagy, Baby... — mondja ledobva rólam a pulcsimat és a felsőmet is a földre. A szokását pedig betartja... karjait nyakam köré fonva kezdi el szorítani a részt. Imádom, amikor megszorongat és alig hagy levegőhöz is jutni. Szeretem, amikor durvul a helyzet, de eddig esélyem sem volt ilyet átélni, amit bánok. — Négykézlábra. — parancsolja elengedve nyakamat. Kissé megszeppenek, de teszem amit kér, és könyökeimen megtámaszkodva várok Jungkookra.
Felsőtestem belenyomja az ágyneműbe, így a fenekem az égnek mered, ami egy kis szégyenérzetet ad. Remélem tetszem neki...
Lassan lehúzza rólam a nadrágot alsómmal együtt, majd hátamra hajol, és enyhe csókokat piheg rá, amit nem tudok hova tenni. Biztos eddig a pontig volt gyengéd velem... hisz arra használhatja a testem, amire akarja. Megadtam neki erre a lehetőség és minden bizonnyal élni fog vele. Végülis... a Sugar Daddym lett.
Elhajol hátamtól, vagyis nem teljesen, mert egy kicsit fenekem felett elkezdi kiszívni a bőrömet. Úgy harapdálja azt a részem, hogy tudom: Nem fog kegyelmezni ma nekem. Meg úgy körülbelül soha.
Egyre lejjebb halad, és combjaimat is megdorgálja rendesen, több helyen is kiszívva eddig viszonylag makulátlan bőröm. Ujjával végigsimít nyílásomon, majd semmi előjel nélkül dugja be azonnal két ujját. Hangosan felnyögök ügyeskedő munkájára, de rávág egy hatalmasat fenekemre. Fájdalmasan felszisszenek, de próbálok ellazulni. Nagyon tetszik, hogy ilyen vadállat módjára bánik velem. Lehet beteg vagyok.
Újabb csattanó hang követi tenyere helyét. Kínkeservesen nyögök fel, többért áhítozva, amit remélem az este további részében meg is kapok.
Fürge ujjaival próbálja kitapogatni édes pontomat, de nem is kell sokat keresnie, mert hirtelen akkorát visítok, amiből egyből levágja: Nagyon jó helyen kutakodik. Hangosan lihegek, és már nagyon kemény vagyok, lassan pedig el is csöppenek, egy sima ujjazástól. Sokkal több idő szokott általában az lenni, hogy felizgassanak, de ez van.
- Misszionáriusban akarom... — hallom meg, ahogy kicsatolja övét és leveszi felsőjét, majd megfordít tengelyem körül, így hátam automatikusan az ágyra érkezik. — De előtte szopsz egy kicsit. Utána újra megujjazlak. Van itthon valamilyen játékod? — hirtelen azt sem tudom melyik univerzumban vagyok, annyira sokmindent hordott össze. Kell egy fél perc, mire megértem miket hadovál össze-vissza.
- Vannak... ott a fiókban. — bökök rá az említett helyre.
- Helyes... — mosolyodik el vészjóslóan, és lehúzza nadrágját. Látom dudorodni azt a szép faszt alsóján keresztül, mire kénytelen vagyok megnyalni, majd beharapni ajkaimat. Ő térdelve van, míg én lemászok az ágyról a padlóra, Jungkook pedig az ágy szélére ül. Öle pontosan fejemmel egy magasságban foglal helyet, ezzel is megkönnyítve helyzetemet. Egy gyors mozdulattal lehúzom róla azt a zavaró tényezőt, annak segítségével, hogy ő egy pillanatra megemeli csípőjét. Ahogy lekerül róla a ruhadarab, szembe találom magam már igencsak merev farkával. Újra beharapom ajkaim, majd felnézek szemeibe, de ő csak felmorran és beletúrva hajamba késztet arra, hogy kezdjek bele minél hamarabb munkámba.
Nem is kell több jelet adnia, a tövénél megfogom, és egy puszit nyomva tetejére kezdem el beszopogatni makkját. Felhördül tettemre, és megszorítja tincseim, de még hagyja, hogy saját tempómban dolgozzak rajta. Próbálom minél jobban kényeztetni őt, aminek meg is van az eredménye. Nem veszem az elején teljesen a számba, nehogy köhécselni kezdjek, aztán véletlenül lefogazzam. Helyette szépen, lassan, fokozatosan engedem számba az egészet, amit ő végigkövet szemeivel, ami engem is izgat. Az a perzselő tekintet, egyszerűen felemészt.
- Ahh... Babyh... — enged ki egy kisebb nyögést, amikor megszívom farkát, mint egy igazi porszívó. Nyelvemmel is próbálok ügyeskedni rajta, több-kevesebb sikerrel. Miközben egyre ütemesebben próbálom szopni apucit, könnyíteni is szeretnék magamon, de nem tudom, hogy megengedné-e. Majd megtudjuk.
Kezemet levezetem testemen, már éppen magamhoz nyúlnék, amikor meglátom Jungkook szúrós, elködösült, vészjósló tekintetét, de mintha nem láttam volna azt a csillogást szemeiben, farkamra téve kezem kezdem ütemesen verni magamnak.
Már csak annyit éreztem az egészből, hogy hirtelen valami csapódott a fenekemen. Nem is tudtam hirtelen mi ez, de nagyon bizsergett és fájt is, így kénytelen voltam felnyűszíteni, míg magamat kényeztető ujjaimat is levettem magamról, sőt még Jungkook farkának szopását is abbahagytam. Mi a fene volt ez?
Újra megérzem a csípős érzést és a csattanó hangot, de még mindig nem tudom mi ez, ezért kénytelen vagyok kinyitni a szemem. Egy ördögien vigyorgó Jungkookot látok, aki kezében ott van a... fenyítő. Honnan szerezte? Nekem mióta van fenyítőm?! Egyáltalán mikor volt ideje kiszedni a helyéről? Ennyire lefoglalt volna az, hogy jól szopjak?
- Folytasd! — morran rám. Értetlenül nézek rá, de ekkor megint kapok egy ütést.
- Hah... — hajolok rá megint farkára, de az istenért se vallanám be neki, hogy mellette valószínűleg kurvára mazochista leszek, ha így folytatja.
Felveszem a szokásos ütememet, megint megszívogatva és végignyalva rajta, hogy nagyobb élvezetben legyen része, de ahogy elnézem sóhajtozó, néha fel-felnyögő énjét, tudatosul bennem, hogy valamit nagyon jól csinálok.
Egy pillanatra megérzek egy löketet számban, ami csakis az előváladéka lehet, így kajánul elmosolyodom, de megint csak egy csattanós a válasza rá. Rányögök farkára, majd megint magamhoz nyúlnék, de újabb ütés ér. Viszont nem állíthat meg egy kis bizsergés abban, hogy legalább egy kicsit kényeztessem magam. Farkam már tocsog váladékomban, hála a fenyítőnek. Ha tudtam volna, hogy ennyire szeretem és bírom a fájdalmat... hamarabb kerestem volna egy enyhén szadista hajlamú embert. Viszont az, hogy maga Jeon Jungkook ez a személy... már a tény is felizgat, hogy kibaszott híres, emelett rohadt helyes és izmos. Egyszerűen tökéletes. Pont nekem való személy.
- Apucihh! — nyögök fel elengedve farkát, amikor már nem tudom hányadik ütést kaptam meg a rostos tárgytól. Lihegve nézek rá, már lassan olyan merev vagyok, hogy azt a kinti villanypózna is megirigyelné, amit lassan húsz éve nem újítottak fel.
- Ennyire élvezed a fájdalmat, Baby? — húz fel maga mellé. Erősen rámarkol érzékeny részemre, ezért kénytelen vagyok felnyűszíteni fájdalmamban. Ez mondjuk nem esett annyira jól, be kell vallanom.
Jungkook a fenyítőt kezébe fogva húzza azt végig kissé kockás hasfalamon, majd abban a pillanatban, amikor annyira nem figyelek, rám vág egy kiadósat. Farkam kilök magából megint egy kis váladékot, ami most hasamra érkezik. Meg is remegek, ahogy végre egyre közelebb száguldozom az orgazmushoz, de amíg nem rakja be, tudom, hogy vissza kell fognom élvezetem, vagy annyira se lesz kegyes, mint amennyire az most.
Végül gondolom megunva szenvedésem, újra felhelyezi azokat a hosszú, csontos ujjait fenekembe. Most már sokkal könnyebben tapogatja ki prosztatámat, ami folytonos nyögésekre késztet. De mintha direkt csak ingerelne, a közelében vannak az ujjai, de azért sem ujjaz meg úgy igazán.
- Khérleeeek... — dobálom testem jobbra-balra. Annyira ki akarok már elégülni! Szinte fáj, hogy ennyire felajzott állapotban vagyok, de nem élvezhetek el.
- Kár, hogy nem kínozhatlak most tovább. Úgy érzem, az első együttlétünknél még nem lövök le mindent. Majd később. — erre gyorsan harmadik ujját is beveti, de most már nagyobb gyönyörben részesít, most direkt csak azért is az édes kis pontomat nyomkodja. Másik kezét nyakamra helyezi, szinte már ott a helye. Hamar szorítani kezdi, de a bennem lévő végtagjai sem adják fel a szolgálatot, szorgosan dolgozik.
Lassan csillagokat látok az élvezettől, nyálam kezd kifolyni a számból, mert a keze miatt nem tudom lenyelni azt. A szemem fehérje látszik, ha belenéz a szembogaramba. Ajkaim pedig nyitva vannak, és artikuláltan nyögdécselek egyre hangosabban és hangosabban, félredobva mindent szégyenérzetet és gátlást, ami most csak hátráltatna.
Mikor eltűnnek belőlem ujjai, azonnal ficánkolni kezdek, és már nyúlnék le seggemhez, hogy a sajátjaimat rakjam magamba, majd később talán elővegyem egyik játékomat, de ő lefogja kezeimet, majd a számára kiválasztott pozíciót felveszi, magyarán rám fekszik teljes testével, és átölel. Ez azért egy elég romantikus póz... nem tudom, olyan furcsa, hogy pont ezt választotta. Ő tudja...
Kapok egy csókot ajkaimra, míg gyorsan kezd el behatolni. Szájába intézem nyögésemet, de ő nem engedi el párnácskáimat, helyette még jobban elmélyíti a csókot. Egyre többet szeretnék nyögni, de nem megy, mivel kiszívja a levegőmet is, így megszólalni sem bírok, csak próbálok sodródni az árral.
Nem kegyelmez nekem, inkább felveszi a saját, gyors tempóját, amivel én nem tudok azonosulni sajnos, mivel még levegőt is alig kapok. Nyelve szinte megfullaszt, de nem is foglalkozik velem, csak a saját gyönyöre hajtja.
Mintha egy pillanattal később észbe kapott volna, kicsit felemelkedik rólam, és egy másik pózt választ, ami annyi, hogy lábaimat vállára rakja, én pedig nyaka mögött áttekerem azokat. Ő egyre durvábban kezd el ez miatt mozogni. Így neki sokkal könnyebb engem dugnia, főleg, hogy nagyon hajlékony vagyok. Nekem sem fáj, neki pedig kényelmesebb. Na meg engedett levegőhöz is jutni, de így is csak nyögések tömkelege hagyja el ajkaim. Olyan jól csinálja! Nagyon gyakorlottak a mozdulatai, szinte mindig tökéletes szögben talál el.
Haja csapzottan hullik homlokára, nyakán és kezén kidagadnak erei. Koncentráló arcot vág, ami néha eltorzul. Ajkai szét vannak nyílva, ezzel kiengedi szexi, elmélyült hangját. Kezeimet erősen szorítja fejem fölé most már, így semmi menekülési utat adva nekem. Nem mintha el akarnék szökni innen. A mennyekben vagyok.
- Szhereted hah... — hajol fülemhez belenyalva fülkagylómba, mire testemen végigfut a jóleső borzongás, ezzel felállítva a szőrt a hátamon. — ilyen kheményhen megkúrlak? — kezd bele őrült mozgásba. Egyre hangosabb vagyok, amit ő is hall, ezért kajánul elmosolyodik. Már tényleg nem kell sok és orgazmusom lesz. Minden bizonnyal tisztában van ezzel.
- Apuciiiiiiih.... — nyögök fel megint, és végigkarmolok hátán, ahogy újra gyönyörközpontom kezdi el döfködni hatalmas, eres farkával, amit az előbb még olyan beleéléssel szoptam.
Megérzem azt a bizonyos csomót felgyülemleni ágyékomban, így tudom, hogy közeleg a végleges beteljesedés, ami az egész testemet meg fogja remegtetni. Már most, ha belegondolok a péniszem is megrándul. Annyira régen dugtak már meg ilyen jól! Ez kijárt nekem. És ha majdnem minden nap ilyenben lesz részem... az csodálatos lesz. Vele minden pillanat az lesz, érzem. De most nincs helye az érzelmeknek. Helyette itt a kőkemény valóság, vagyis ez a csodálatos pillanat, ahogy egy szexi félisten tömköd éppen. Ez tuti meg fog látszani, de nem tud érdekelni. Szeretném, ha tudná mindenki, hogy milyen jó kis estém volt. De még milyen jó!
Az teszi be nálam a kaput, ahogy Jungkook egyre mocskosabb megjegyzéseket mond, és még ennél is többször találja el prosztatámat. Nem volt még soha ilyen jó partnerem, mint ő.
Hátam ívbe feszül, egy hangos, magas nyögés kíséretében élvezek el. Ondóm hasfalamon köt ki, teljesen bemocskolva engem, és az alattam lévő ágyneműt is, sőt szerintem még Jungkookra is ment bőven.
- El foghok... — nyögi a felettem támaszkodó, majd ezzel párhuzamosan megérzem meleg gecijét magamban. Eddig soha nem éreztem még ezt... nem engedtem, hogy belém élvezzenek, de most valamiért boldogsággal tölt el, hogy Jungkook teljesen belém engedte magát. Kissé ragacsos, és ha a záróizmaim összeszorítom, akkor tapad, ami furcsa érzés, de rohadtul tetszik! Ez is olyan mocskos, mint a most már mellettem fekvő személy. Nem csoda, hogy hozzá tartozik. Ha alapból nem lettem volna ennyire felvilágosult, most tuti teljesen megrontott volna kénye-kedve szerint. Viszont erről sajnos lemaradt.Nagyon gyengusz lett?
Azt szeretném még megkérdezni, hogy inkább legyen több insta posztos rész, vagy maradjunk a Jimin szemszögénél? 👉👈Érdekel a véleményetek!
Köszönöm, hogy elolvastad!💜(2020.05.01)
YOU ARE READING
Sugar Daddy /JiKook ff. 18+/ ✔️
FanfictionJimin csak egy normális életet akart, normális emberekkel. Kár, hogy Jeon Jungkook ebben megakadályozta. (𝐂𝐬𝐚𝐤 𝐬𝐚𝐣𝐚́𝐭 𝐟𝐞𝐥𝐞𝐥𝐨̋𝐬𝐬𝐞́𝐠𝐫𝐞! 𝐅𝐞𝐥𝐧𝐨̋𝐭𝐭 𝐭𝐚𝐫𝐭𝐚𝐥𝐨𝐦! 𝐃𝐮𝐫𝐯𝐚 𝐧𝐲𝐞𝐥𝐯𝐞𝐳𝐞𝐭! 𝐇𝐨𝐦𝐨𝐬𝐳𝐞𝐱𝐮𝐚́𝐥𝐢𝐬...