Harminchat

1.2K 91 9
                                    

Keservesen sírva fekszem az ágyban. Megint. Csak most Jungkook ágyában. Annak a féregnek a garnitúráján, aki csak kihasznált. Utálom! Teljes szívemből gyűlölöm! Hogy tehette ezt?
Nem vagyok sík hülye, hamar levágtam, hogy Yoongival szövetkezett, hogy teljesen összetörjön. El kéne kezdenem összeszedni a cuccaim. Lehet csak egy levelet kéne itt hagynom neki. De ennyit sem érdemel... az én szememben teljesen elsüllyedt. Az egész valója egy kész szégyen. Huszonnyolc évesen így összehazudni mindent. Értem én, hogy csak a sugar daddy-m volt, de azért lehet ennél többet érdemelnék. Bár most ha belegondolok... eléggé az utcasarokra való vagyok.
Nem is tudom mikor, de abbahagytam a sírást, és csak magam elé bambulok, miközben elkezdem összepakolni a cuccaim. Úgyis kidobott volna, nem mindegy? Akkor legalább magamtól elmegyek.
Hirtelen megpittyent a telefonom... Tuti ő az. Semmi energiám hozzá. Hagyjon békén.

DADDY
Hamarabb hazaérek, Baby
Mondani akarok valamit

BABY
Nem kell, tudom
Elmegyek
Hagyj békén
Kösz

DADDY
Most mi a baj, Baby?

BABY
Ne Baby-zz itt nekem! Szerintem kurvára tudod miről beszélek!
Utállak!
Gyűlöllek!
Megvetlek!
El fogom baszni az életed, Jeon kibaszott hazudozós geci Jungkook
Készülj fel
Mert ami most következik, abban nem lesz kegyelem

Park Jimin a becenevét a következőre állította be: JIMIN

Park Jimin Jeon Jungkook becenevét a következőre állította be: JUNGKOOK

JUNGKOOK
Most mi a baj?
Valami rosszat csináltam?

JIMIN
Ezt kérdezhetném én is
Miért kellett átverned?
Miért kellett Yoongival szövetkezned ellenem?
Hmm?
Hol basztam el, Jeon Jungkook?
Miben nem voltam elég?
Nem volt jó a testem?
Nem hagytam eleget?
Nem voltam melletted végig?
Nem főztem neked kaját?
Nem voltam jó barát?
De tudod mit?
Leszarom
Nem érdekelsz se te, se a szaros véleményed
Dögölj meg, ott ahol vagy
Remélem Min Yoongi is utanád megy

JUNGKOOK
Minnie...

JIMIN
Te
Csak
Ne
Merjél
ENGEM
Becézgetni
Menj Yoongihoz
Baszd meg őt helyettem
Jó?

JUNGKOOK
Beszéljük meg!

JIMIN
Nincs ezen mit megbeszélni
Átvertél
Megaláztál
Nem örülsz?
Elérted, amit akartál
A szívem darabokban
Ki fogom törölni az érzelmeim
Az lesz a legjobb
Na pá, te faszfej!

Letiltottad Jeon Jungkook felhasználót
Nem tudsz üzenetet küldeni, sem hívni őt ebben a chatben, és nem kapod meg az üzeneteit, vagy hívásait.
Feloldás
Valami nincs rendben.

Letettem a telefonom, majd végre befejeztem ezt a szar pakolást. Útnak is indulok a hatalmas birtokon, ami azért ilyen nagy, mert az a szemétláda még mindig egy híres énekes. De elintézem, hogy ne sokáig maradjon az. Romba fogom dönteni a karrierjét. Nem ismerte eddig senki a haragos Jimint, de most megmutatom a világnak, hogy ki vagyok. És ennek a reteknek tuti véget vetek. Soha többé nem fog senkit sem tönkretenni, úgy, mint engem. Megérdemli.
Éppen nyitom ki az ajtót, amikor egy ziháló nyomorékkal találom szembe magam. Íriszeimben megcsillan a megvetés és a düh keveréke, amit iránta érzek, de inkább csak tovább húzom bőröndömet.
- A többi cuccom hozd utánam. — megyek el mellette. — Úgyis tudod hol lakom, te kibaszott alvilági gennyláda. — köpöm neki szavaimat, amiktől teljesen ledermed, és félve néz fel rám, de tekintetem semmi jót nem sugall.

- Miért nem hagysz szóhoz jutni? — fújja ki magát, és hátát is kiegyenesíti, hogy határozottabbnak tűnjön, de mellettem most nem sikerül dominálnia

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Miért nem hagysz szóhoz jutni? — fújja ki magát, és hátát is kiegyenesíti, hogy határozottabbnak tűnjön, de mellettem most nem sikerül dominálnia. Első pont nekem.
- Mert nem érdemled meg azt sem, hogy megszólítsalak. Remélem megrohadsz és elégsz a pokolban. Vagy megöl a magány. Vagy esetleg miután megbasztad Yoongit, majd ő nyír ki. Kurvára remélem, hogy nem fogsz a szemem elé kerülni. Így is ki foglak végezni.
- Ezt vegyem fenyegetésnek? — kérdez rá csak úgy.
- Természetesen. — vágom rá. Határozottságom ledöbbenti, nem is kicsit. Ilyen az, amikor csalódott vagyok, nagyon. De többet nem fogok sírni miatta, az biztos.
- Mikor lettél te ilyen domináns? — lép felém, majd vállamra simít, de undorodva lököm el kezét.
- Kurvára ne érj hozzám! — üvöltöm tovább. Remélem mindenki hallja az utcában, hogy mennyire utálom ezt a semminek sem nevezhető valamit itt előttem.
- Jó! — teszi fel védekezően kezeit. — Ha te így, én úgy! — ezzel bezárja maga után az ajtót. Nemtörődömséget mutatva hagyom el a hatalmas birtokot. Remélem vagy hatvanszor meg fogja bánni azt, hogy így viselkedett velem.

Ne öljetek meg, kérlek! 👉👈
Köszönöm, hogy elolvastad! 💜

(2020.05.11.)

Sugar Daddy /JiKook ff. 18+/ ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora