| KEHANET |

7.3K 355 151
                                    

✨ SELENE ✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SELENE

🌕 Goddess of the Moon 🌕

Zifiri karanlık bir gecede, gökyüzünün sustuğu, yıldızların pustuğu bir anda gökyüzündeki hilal şeklindeki ay birden dolunay şeklini alacak, etraf Ay Tanrıçası'nın evrene teşrif etmesiyle bir elmas gibi aydınlanacak dokuz diyar en güzel günlerini yaşayacak. Ay Tanrıçası'nın gezdiği yerler bereketlenecek, baktığı kişiler şifa bulacak, dokunduğu yerler çiçek açacak, aldığı nefes insanlara mutluluk olacak. O kızdığında dokuz diyarın ışığı sönecek, etrafa buz gibi bir soğuk hakim olacak güneş ısıtmaz, yemek doyurmaz, ilaç fayda vermez olacak. Baktığı kişi öfkesiyle kül olacak, çiçekler solacak, toprak verimsizleşecek, su akmaz, güneş aydınlatmaz olacak.

Varlığıyla umut, yokluğuyla dokuz diyarın kabusu olacak.

Saf ve temizliğin simgesi, zifiri bir gecede ay gibi dokuz diyarda parlayacak. Kalbinin güzelliğinden dokuz diyar da nasibini alacak. Onun kalbinden yayılan saflık ve temizlik tüm evreni saracak, evren mutlulukla yoğurulup sevgiyle pişecek.

Odin'in kızı evrene iyiliği getirecek.

Diyarlarda milyarlarca yıldır sağlanamayan barış, Ay Tanrıçası'nın evrene teşrif etmesiyle hüküm sürecek. Kötülükler son bulacak, evren ay gibi parlak Ay Tanrıçası'nın ışığından nasibini alacak. Varlığıyla karanlıklara güneş gibi doğacak, umut ışığı olacak.

Kara bir gün gelecek, yapılmaması gereken bir şey yapılacak. Bir hata tüm evrene pahalıya patlayacak. Pandora, açmaması gereken kutuyu açacak. Kutudan tüm evrene kötülük yayılacak. Ay Tanrıçası'nın evrene getirdiği iyilik yerini kötülüğe bırakacak.

Güzeller güzeli Ay Tanrıçası, Pandora'nın kutusundan çıkan son şey olan umudu korumakla yükümlü olacak. Umutla insanların kalbine yine iyilik ve sevgi saçacak. Bu böyle devam ede gelsin Ay Tanrıçası büyüyecek.

Büyüdükçe güzelleşecek, güzelliği tüm diyarlara nam salacak. Aşkıyla nice gönülleri kasıp kavuracak, uğrunda nice savaşlar çıkacak, nice canlar yitecek... Ama nafile, güzeller güzeli Ay Tanrıçası sadece tek bir kişiyi bekleyecek, bununla lanetlenecek.

İyiliğin ve saflığın temsilcisi, umudun koruyucusu, güzelliği dillere destan olan Ay Tanrıçası milyonlarca yıl önce yazılmış olan kaderin gerçekleşmek için can attığı kutsal bir anda omuzlarındaki yükün ağırlığıyla güçsüz düşecek. Kara bir anda sonsuz ışığı, ölümlü okyanuslara kavuştuğunda kehanet gerçekleşecek. Pandora'nın kutusundaki umudun koruyucusu Ay Tanrıçası, içinde taşıdığı umudu ölümlünün okyanuslarına gizleyecek. Acı içinde Tanrıça ölümlüye, ölümlü Tanrıça'ya mühürlenecek.

𝐒𝐄𝐋𝐄𝐍𝐄 • 𝐒𝐭𝐞𝐯𝐞 𝐑𝐨𝐠𝐞𝐫𝐬 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin