| 23. Bölüm |

1.1K 126 32
                                    

Steve yatakta uzanmış pencereden içeri süzülen ışınları ve yeni güne yükselen güneşi izliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Steve yatakta uzanmış pencereden içeri süzülen ışınları ve yeni güne yükselen güneşi izliyordu. Tüm gece gözüne düşünmekten bir gram uyku girmemişti. Selene ise başını Steve'in göğsüne dayamıştı ve derin bir uykuya dalmıştı. Steve bir elini Selene'in ipeksi saçlarında dolaştırmaya devam etti. Göğsü hissettiği sıkıntıyla inip kalakıyordu. Zor bir süreçten geçiyordu.

Bir süre daha aynı şekilde dışarıyı izledi. Onu düşüncelerinden ayıran şey ise uykulu mavi gözleriyle kendini izleyen Selene olmuştu. Dudakları usulca kıvrıldı Steve'in. "Günaydın."

Selene de gülümsedi. "İçimden bir ses hiç uyumadığını söylüyor."

Bu sözlere sadece gülümsedi Steve, Selene de üstüne gitmedi onun. Tekrar başını Steve'in göğsüne yasladı ve mavi gözlerini kapattı. "Sen de biraz uyumalısın."

"Uyuyamıyorum." Dedi Steve. "Beynimin içinde düşünceler dönüp dolaşıyor."

"Rahatla biraz." Dedi Selene ve parmağıyla Steve'in göğsünde daireler çizmeye başladı. "Zor bir dönem geçirdiğinin farkındayım ama kendini kötü hissetmeni istemiyorum. Her zaman herkes için en doğrusunu yapamazsın. Tanrıların gücüne sahip olabilirsin ama tanrı değilsin. Yine de iyi bir adamsın ve bu çoğu insanın sahip olamadığı bir şey."

"İyi bir adam mıyım bilmiyorum ama kesinlikle iyi bir dost değilim."

"Kimin açısından baktığına bağlı." Dedi Selene. "Bu gemiden Tony ve Bucky'i aynı anda kurtaramazsın."

Yutkundu Steve. "Ne yapacağımı cidden bilmiyorum Selene."

"Biliyorsun." Dedi Selene. "Çünkü sen de kararını çoktan verdin."

Başıyla onayladı Steve. "Verdim."

"O halde artık düşünmeyi bırakacak mısın?" Dedi Selene. "Eski hayat dolu sevgilimi özledim."

"Özür dilerim Selene, ben bu durumu sana yansıtmak istemezdim."

"Bana yansıtmıyorsun ama sana yansıyor ve ben bu durumu hiç sevmedim." Dedi Selene. "Seni özledim."

Gülümsedi Steve ve başını eğip Selene'e baktı. Çenesini kavrayıp usulca dudaklarını dudaklarına bastırdı ve geri çekildiğinde Selene'in gülümseyen yüzüne bakıp konuştu. "Sanırım artık düşünmekten farklı şeyler yapabilirim."

~•~

"Görev kuvveti bu fotoğrafı neden yayınladı?" Diye sordu Steve elindeki Bucky'nin fotoğraflarına bakıp. Selene derin bir nefes aldı ve önündeki sandalyeye tutundu. Yanında duran Sam ise Selene'in omzuna dostça dokundu. Odadaki Sharon'ın bakışlarından rahatsız olduğunun farkındaydı.

"Haberi yayıp daha fazla tanık sağlamak için." Dedi Sharon, Steve'e bakıp. "Doğru." Dedi Steve. "Gizlenen birini çıkarmak için iyi bir yol. Bombayı ayarla ve onun fotoğrafını çek. Yedi milyon insanın kış askerini görmesini sağlar."

𝐒𝐄𝐋𝐄𝐍𝐄 • 𝐒𝐭𝐞𝐯𝐞 𝐑𝐨𝐠𝐞𝐫𝐬 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin