"Kazanacağım."
"Kazanacaksın." Diye geçirdi zihninden Steve. "Bunu hissediyordum. İyiler daima kazanır."
"Masallarda." Dedi Selene. "Ama bu kez bunun sadece masallarda kalmamasını sağlayacağım, Steve."
"Başaracaksın Selene, bana geleceksin ve birlikte güzel günler göreceğiz."
"Geleceğim Midgard'lı."
"Seni seviyorum."
Selene, duyduğu şeyle Steve'in zihninden çıktı ve ona şaşkınca baktı. Gülümsedi Steve kızın bu haline. Bu sefer dudaklarını oynatarak söyledi cümlesini yakışıklı adam. 'Seni seviyorum.'
Selene gülümsedi, bunu onun sesinden gerçekten duymak için neler vermezdi. Kazanacaktı, artık inancı vardı ama şimdi duymak istiyordu bunu. Gülümsedi. Bu iki kelimeyi duymak için kazanması gereken bir müsabaka vardı ve kazanacaktı.
Annesi ve sarayın tüm şifacılarını karşısında bulunca şaşırmadı Selene. Steve'in zihninde olduğu sırada onların geldiğini görmemişti demek ki. Annesi ona gülümseyerek geldi ama hala buruktu gülümsemesi. Selene de gülümsedi ona.
Şifa Selene'i, Sif'ten güçlü kılmasın diye Mjolnir'a yapılacaktı. Böylelikle Selene çekici tuttuğu süre zarfında eski gücünde olacaktı. Çekicini elinden ne olursa olsun bırakmaması gerekiyordu.
Çekici yere bıraktı Selene, bütün şifacılar çekice büyülerini yaptı, Selene'i eski gücüne döndürecek olan. Uzun sürmüştü çünkü bu kadar güçlü bir Tanrıça'yı şifasına kavuşturmak kolay bir iş değildi. Olmayacaktı da.
Sif, Selene'in arkasına yaklaştı. "Her zaman bir yolunu bulursun."
"Bundan haberim yoktu."
"Eminim öyledir. Senin yerinde olmak için neler vermezdim Selene. Yüce baban seni her durumda kurtarır."
"Kimse beni kurtarmadı. Sadece eşitlik sağlandı."
"Tabi." Dedi Sif. "Burada benim ölüm fermanım çıktı."
"Merhameti seçtim senin aksine, intikamı değil. Burada riskte olan tek kişi benim. Kazanırsan ölmeyeceksin, ben kazanırsam da ölmeyeceksin. Daha neyi sorguluyorsun?"
"Senin ölüp ölmemeni."
"Yemin ederim biraz daha zorlarsan fikrimi değiştirip seni öldüreceğim."
Sif sessizliğe bürünürken Selene'den uzaklaştı. Selene rahat bir nefes alıp önüne döndü.
"Selene." Diyen Loki'ye döndü bu sefer de. Abisi gülümseyerek ona bakıyordu. "Loki."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐄𝐋𝐄𝐍𝐄 • 𝐒𝐭𝐞𝐯𝐞 𝐑𝐨𝐠𝐞𝐫𝐬
Fanfictionİyilik her zaman olduğu gibi yenilmişti ve dünyayı yine sevgi kurtaramamıştı. İyiler daima kazanır sözü de yalnızca masallarda kalmıştı. Yunan mitolojisindeki Ay Tanrıçası Selene'in MCU'ya uyarlamasıdır.✨