| 24. Bölüm |

1.1K 114 58
                                    

Selene topuklu ayakkabılarının zeminde bıraktığı zarif sesler arasında yürümeye devam etti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selene topuklu ayakkabılarının zeminde bıraktığı zarif sesler arasında yürümeye devam etti. Arabasını Avengers üssünün bahçesine park edeli daha otuz saniye bile geçmemişti. Yüzüne düşen dalgalandırılmış ve siyaha dönmüş saçlarını eliyle sağ yanından sol yanına attı ve güneş gözlüğünü burnuna itti.

Gergin ve sinirliydi Selene, çünkü Steve de diğerleri gibi tutuklanmıştı. Birkaç saat sonra salıverilecek olması onun içindeki huzursuzluğu engelleyemiyordu. Olanlardan sonra Steve'in buralarda kalamayacağını biliyordu Selene. Steve ve Selene birazdan Asgard'a dönecekti ve birkaç gün sonra hazırlıklar tamam olduğunda da güzel bir törenle evleneceklerdi. Selene buraya son görevini yapmak için gelmişti. Aralarında her ne olursa olsun böyle bir günde Steve'in yanında olmak isteyeceklerini düşünmüştü.

Avengers üssünden içeri giriş yaptı ve salona döndü. Bacağına yürümesi için bir aparat takılmış Rhodey'i gördü. Rhodey de Selene'i fark etmişti. Gözlüklerini çıkardı Selene. İkisi de gülümsedi. "Yürüyebiliyorsun." Dedi Selene gerçek ve saf bir sevinçle.

Başıyla onayladı Rhodey ve gülümsedi. "Saçların." Dedi. "Çok farklı görünüyorsun ve bu çok çekici."

"Teşekkür ederim." dedi Selene ve gülümsedi. "Ben Tony'i görmek için geldim. O nerede?"

"İçeride." Diye yanıtladı onu Rhodey.

Selene de Rhodey'in işaret ettiği odaya doğru yürüdü. Tony içerideydi ve masada oturmuş bir mektup okuyordu. Selene'i henüz fark etmemişti ve okuması bitince mektubu katlayıp zarfa yerleştirdi. Tam ayaklanmıştı ki Selene'i gördü. Ona soru dolu bakışlarla baktı.

"Seninle konuşmak için gelmiştim ama rahatsız etmek istemedim. Mektup önemli gibi duruyordu." Dedi Selene.

"Eski bir dost." Dedi Tony alayla.

"Haklısın Tony." Dedi Selene. "Kızmakta gerçekten çok haklısın. Tavrın konusunda seni yargılamam. Steve'in annen ve baban hakkında bildiği gerçeği saklamasını hiçbir zaman onaylamadım ama-"

"Her zaman onun yanındasın." Dedi Tony, Selene'e bakarak. "Ben de bu konuda seni yargılamam Selene. O senin sevgilin, gelecekteki eşin."

"Aranızdaki şeyde hiçbir zaman bir haklı aramadım Tony. Antlaşma konusunu geçtim, farklı düşüncelere sahiptiniz ve farklı doğrularınız vardı. Ama siz dostluğunuza zarar verdiniz."

"Bunu tercih etmezdim." Dedi Tony ve ilerleyerek odadaki koltuklardan birine oturdu. "Ama hayat bizim isteklerimiz doğrultusunda ilerlemiyor maalesef."

"Steve de böyle olsun istemezdi." Dedi Selene, Tony'nin karşısına oturup. Çantasını yanına bıraktı ve ona baktı. "Ben kolay olmayacağını biliyorum ama senden aranızdaki buz dağını yok etmek için çaba göstermeni istiyorum. Çünkü sen de Rhodey söz konusu olsaydı Steve'in yaptığı şeyleri yapardın."

𝐒𝐄𝐋𝐄𝐍𝐄 • 𝐒𝐭𝐞𝐯𝐞 𝐑𝐨𝐠𝐞𝐫𝐬 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin