| 25. Bölüm |

1K 113 91
                                    

2 yıl sonra

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2 yıl sonra

"Dostum." Dedi ve güldü Thor, içkisinden bir yudum aldı ve dostça Bucky'nin omzunu sıktı. "Kendini iyi gizlediğini düşünüyorsun ama gerçek bunun yanından bile geçmiyor." Keyifli bir kahkaha attı ve arkasına yaslandı. "Seni geçenlerde onu antrenmandayken izlerken gördüm ve o seni fark ettiğinde nasıl başka yöne baktığını. Sonra da havuza düştün."

"O da bir şey mi?" Dedi Steve, Thor'un yüzüne bakıp. Göğsüne yaslı bir şekilde sohbete katılan Selene'in beline sardı kolunu."Geçen Nat, biz sohbet ederken yanımıza geldi ve Bucky sözünü unuttu. Beş dakika boyunca duvarı izledi ve en sonunda birkaç kelime edebildi. Nat çok endişelendi ama ben ona bunun ondan kaynaklandığını söylememek için kendimi çok zor tuttum."

"Dalga geçmeyin." Dedi Selene gülümseyerek. Onlara öldürecekmiş gibi bakan Bucky'nin bakışlarını görmesi onun gülümsemesini daha da büyüttü. "Bucky aşık olabilir. Natasha nefes kesici bir kadın. Bu oldukça normal."

"Özellikle Bucky için." Dedi Sam gülerek. "Size Bucky'nin, Natasha'yı gördüğünde nefes almayı unuttuğunu anlatmış mıydım?"

"Sam." diye konuştu Bucky dişlerinin arasından. Sonra da diğerlerine döndü ve öfkeli bir bakış attı. "Hepiniz kesin şunu, benimle dalga geçmek hoşunuza mı gidiyor?"

"Evet." Diye yanıtladılar hep bir ağızdan. Bucky onların bu durumdan keyif alan ifadelerine baktı ve sinirle bir nefes soluyup ayağa kalktı. Tam arkasını dönüp gidecekti ki oldukları yere doğru gelen Natasha'yı görmesiyle hemen kalktığı yere geri oturdu. Kahkaha attı Sam ve neşeyle konuştu. "İşte yine başlıyoruz."

Bucky, Natasha'nın kendini görmeyeceği bir şekilde Sam'in karnına bir yumruk attı. Sam bu durumdan o kadar zevk alıyordu ki, normalde bu harekette küçük bir savaş çıkarırdı ama şimdi sadece gülmekle yetinmişti.

"Neyse ki bu sefer içine düşebileceğin bir havuz yok." Deyip büyük bardağından kocaman bir yudum aldı Thor.

Oldukça keyifli görünüyordu ve bu durum Selene'i mutlu ediyordu çünkü Thor annesini kaybettiği günden beri ilk kez gerçekten gülüyordu. Selene dostlarının yanında olmasının abisine de kendine de çok iyi geleceğini hissediyordu ama sandığından daha iyiydi her şey. Yine de diğerlerinin de burada olmasını hepsi de birbirlerine yansıtmasalar da istiyorlardı.

"Uğraşmayın Bucky ile." Dedi Selene, Bucky de ona minnettar gözlerle baktı.

Birlikte güzel iki yıl geçirmişerdi, daha da güçlü ve sağlam bağlar kurmuşlardı. Selene ve Steve evlenmiş, ardından da üç ay kadar bir süre Ay'a gidip tatil yapmışlardı. Evlilikleri son derece yolunda ve mutlu gidiyordu. Steve'in dudakları Selene'in saçlarında dolaşıyordu ve bu hareket Selene'in daha çok uykusunu getiriyordu. Selene, elini Steve'in belinin üstündeki eline koydu ve kolunu okşamaya başladı. Gecenin sonuna yaklaşmanın ve uzun süre sonra huzur bulmanın, aşklarına daha çok vakit ayırmanın verdiği bir mutluluk yaşıyorlardı.

𝐒𝐄𝐋𝐄𝐍𝐄 • 𝐒𝐭𝐞𝐯𝐞 𝐑𝐨𝐠𝐞𝐫𝐬 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin