Derin bir nefes alarak aynadaki görüntüsünü izledi Selene. İçinde tanımlayamadığı bir his vardı. Garip bir şekilde uyandığı andan itibaren midesinde kelebekler uçuşuyordu. Heyecanlıydı. Sonsuz yaşamı boyunca ilk kez böyle hissediyordu. Selene bunun düelloya ilgili olduğunu düşündü ama bilmiyordu ki milyarlarca yıl önce kendi adına yazılmış ve saatler sonra gerçekleşecek büyük kehanetin kendi üzerinde bıraktığı etki olduğunu.
Uzak mı uzak diyarlarda kendiyle aynı hisleri paylaşan biri olduğunu da bilmiyordu. Ama öğrenecekti, en kısa zamanda.
Arkasını döndü ve gözlerini son kez odasında gezdirdi. Her anına tanıklık eden bu odada belki de son kez nefes alıyordu. Kafasını iki yana sallayıp bu düşünceyi kafasından uzaklaştırdı Selene. Bunun olmasına izin vermeyecekti, Sif'i yenecek ve ona itaat etmesi şartıyla canını bağışlayacaktı. Böylelikle ikisi de bu işin içinden zarar görmeden kurtulacaklardı.
Adımlarını kapıya yönlendirdi ve odasından çıktı. Saraydan çıkmak üzere adımladığı sırada arkasından gelen sese döndü. "Selene."
Annesine gülümsedi Ay Tanrıçası. "Anne."
Frigga kızının önüne ulaştı ve ona gülümseyerek baktı. "Benim birtanem." Dedi ve kızının elini tuttu. "Umarım bugün orada her şey istediğin gibi olur."
"Bana kızmadın mı?" Diye sordu Selene.
"Kızsam ne değişir? Bu senin kaderin Selene, ondan kaçışın yok."
"Neyden bahsediyorsun?"
Gülümsedi Frigga. "Söylersem gerçekleşmez."
Selene'in çatılan kaşlarına bakıp gülümsedi Frigga ve kızının başının üstüne bir öpücük kondurdu. "Olacak olanın önüne geçip onu engelleyemeyiz, yaşanması gereken yaşanacak. İçimde çok kuvvetli bir his var güzel kızım, daha önce hissetmediğim türden. Bugün çok büyük bir şey olacak. Dilerim ki bu her neyse senin için iyi sonuçlanır."
Hala anlamamıştı Selene ama gülümsedi annesine. "Bugün kazanırsam o arenada kimse ölmeyecek anne."
"Onu af mı edeceksin?" Diye sorduğunda Frigga, Selene usulca başını salladı.
"Sana da bu yakışır zaten güzel kızım." Dedi ve ekledi Frigga. "Ama eğer Sif kazanırsa seni gözünü kırpmadan-" sona doğru sesi kısılmıştı, dillendirmek istememişti bunu.
"Öldüreceğini biliyorum." Diye tamamladı annesinin cümlesini. "Umalım da ben kazanayım."
"Senin kazanacağını biliyorum." Dedi Frigga, Selene annesinin düelloyu kastettiğini düşünüyordu ama hayır o çok başka bir şeyi ima etmişti.
"Nereden biliyorsun?" Dediğinde Selene, Frigga güzel kızına gülümsedi. "Beni cadılar yetiştirdi, kızım. Gözden fazlasıyla görürüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐄𝐋𝐄𝐍𝐄 • 𝐒𝐭𝐞𝐯𝐞 𝐑𝐨𝐠𝐞𝐫𝐬
Fanfictionİyilik her zaman olduğu gibi yenilmişti ve dünyayı yine sevgi kurtaramamıştı. İyiler daima kazanır sözü de yalnızca masallarda kalmıştı. Yunan mitolojisindeki Ay Tanrıçası Selene'in MCU'ya uyarlamasıdır.✨