| 13. Bölüm |

2.4K 210 51
                                    

Barış hiçbir zaman yetmedi insan oğluna

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Barış hiçbir zaman yetmedi insan oğluna. Hep vahşet istedi, kan döktü, masumların kanına girdi. Toprağı sulamak varken neden kana bulamayı tercih etti?

Üç beş parça toprak, siyasi çıkarlar, altın, petrol, hırs ve biraz da nefret yetti buna. Tıpkı Sif'in kendini bildi bileli içinde Selene'e karşı büyüttüğü nefret gibi. Öldürmek istemeden nefret etmedi, bir parça nefret yetti içindeki kana susamış canavarı uyandırmaya. Hep bahaneler bularak ona olan nefretini destekledi. En çok da Thor'u kullandı nefretini beslemek için, sonra Valkyrie'leri. Selene'e karşı aldığı mağlubiyetleri de. Hepsi bahaneydi.

Nefret için sebebe ihtiyaç duymuyordu ama birçok sebebi vardı kendince, pek çok da bahanesi.

Selene ise şimdi elinde tuttuğu Mjolnir'la neden savaşmaya ihtiyaç duyduklarını sorguluyordu. Neden onu öldürmek istediğini. Mjolnir'dan şifa akarken damarlarına onu zarar vermeden nasıl alt edeceğini düşünüyordu.

Saatler süren müsabakada bir hamle daha Sif'ten geldi, Selene'in boynuna doğru salladı kılıcını. Selene de kıvrak bir hamleyle eğilip darbeden kurtuldu. Savunmada kalmayı tercih ediyordu. Hayatı boyunca kimseyi incitmemişti, incitmeyecekti de. Bu azılı bir düşman olsa bile.

Sif bu sefer de Selene'in karnına doğru yaptı hamlesini. Selen Mjolnir'la Sif'in kılıcına vurup gelen darbeyi savuşturduğunda Sif'in elindeki kılıcın ucu yamulmuş, ağır darbeyle elinden fırlayıp yere uçmuştu.

Sif sinirle Selene'e baktı. Sonra da ucu yamukan kılıcını aldı yine eline. Bu sefer bacağına hamle yaptığında Selene, Sif'in eline bir tekme attı ve yine kılıcı elinden düşürmesine sebep oldu.

"Kazanamayacaksın!" Dedi gülerken Sif. "Kazandım bile." Diye yanıtladı Selene.

Yine Sif'in bacağına tekme atıp onu yere düşürdü. "Seni bağışlamamı iste, bitsin bu şey artık."

"Sana yalvarmayacağım." Dedi Sif.

"Sen kaybedersin." Dedi ve suratına bir yumruk indirdi Selene. "Sen merhamet dilemeden bu şey bitmeyecek."

"Ya da sen ölmeden." Dedi ve ayağa kalktı Sif. Bu kez kılıcını almadı, zaten iki darbede etkisiz hale gelmişti Asgard'ın en güçlü kılıcı. Mjolnir karşısında bir şansı yoktu.

"Hala ölümden söz ediyorsun, bunca yıldır benimle karşı karşıyasın ama hiçbir şey öğrenememişsin. Sana gerçekten acıyorum."

"İnsanlığı sevgi kurtaracak zırvası." Dedi Sif. "İnsanlığı belki sevgi kurtarır ama seni kurtarmayacağı kesin, Selene."

Selene karşıda hop oturup hop kalkan ve kendini sevgi dolu gözlerle izleyen Steve'e döndü. "Yanılıyorsun, sevgi beni çoktan kurtardı."

𝐒𝐄𝐋𝐄𝐍𝐄 • 𝐒𝐭𝐞𝐯𝐞 𝐑𝐨𝐠𝐞𝐫𝐬 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin