Klayre POV
Un bipăit scurt mă trezi din somn .
,, Bip , bip , bip ..." Îmi deschid pleoapele grele și mă dau cu razele luminii ce abea pătrundea în cameră , iar la un moment parcă ma trăsnit ceva în cap , mă durea tare capul , m-am uitat prin părți și vedeam doar albul pereților și aparatele care îmi măsura bătăile inimii .
Sunt într-un spital ... Și de odată îmi trece prin fața ochilor toate evenimentele de astă noapte . Inima a început să facă bătăi alerte , și simt acele dureri suferitoare care m-au făcut să plîng . În colțul ochilor a apărut o lacrimă .M-am ridicat din pat , mi-am șters lacrima și îmi priveam încheietura mâinii care este toată acoperită cu un material . Aparatul a început a bipăi mai alert anunțînd că inima a luato la goană .
Deodată pe ușă a intrat mama mea cu un doctor .,, Culcă-te draga mea , nu îți face griji , e totul în regulă , trebuie să te odihnești " Zice mama mea și mă acoperă cu o pătură .
Doctorul care intrase cu mama se uita la toate aparatele să vadă dacă totul e în regulă .
,, Mama ta are dreptate , după ce o să te odihnești bine și o să mănînci vei fi în stare să faci orice , dar acuma nu îți propun . Și te atenționez ca să mănînci la timp deoarece acum ești slăbită și ai nevoie de puteri . Astă noapte cînd te-a adus acel băiat ai perdut o cantitate mare de sînge , dar ai avut succes că te-a adus la timp . Dacă nu te aducea la timp trebuiea să-ți facem transfuzie . Dar cu părere de rău grupa ta de sînge este una rară și avea să se finiseze nu prea bine .. " Și cu asta termină el .
,, Nici nu știu ce aveam să fac dacă el nu te aducea . Îi sunt mulțumită din suflet " Mama mă privea cu o blîndețe în ochi . Se vedea că ține la el , doar cu gîndul la el mi-a apărut un zimbet mic într-un colț al gurii . Doctorul ieși din cameră și mă lăsa pe mine cu mama .
,, Mama , cât e ora ? Când mă pot întoarce la școală ? "
,, Nu mă năpusti cu întrebări , acuma e ora 10:30 min. , iar la liceu astăzi nu te vei duce deoarece trebuie să te odihnești . Dar mâine vei putea , de liceu niciodată nu vei scăpa pînă ce nu-l vei duce pînă la capăt " Zice cu un zîmbet pe față.
,, Bine "
Cînd întru în casă sunt atât de fericită că am scăpat de spital , îl urăsc, urăsc mirosul cel îngrozitor de urât . Ridic scările și închid ușa din urma mea .
Mi-am luat lengeria intimă de culoarea neagră și am intrat în baie , aveam nevoie ca apa fierbinte să îmi relaxeze mușchii .După o baie de 30 de minute relaxante mi-am pus pe mine hainele necesare luând jeanși de culoarea alb și un hanorac negru .
Coborînd scările am zărito pe mama cum privea un serial la computer și rîdea , îmi place să o văd așa veselă , nici nu îmi imaginezi prin cîte a trecut . Mă îndrept spre bucătărie și caut o sticlă cu apă rece din frigider . Îmi îndrept privirea spre geam , prin ea treceau razele luminoase și calde a soarelui , fiind puțin întredeschisă ... se auzeau bine păsările care ciripeau cu glasul său vioi umplînd bucătăria cu muzica lor știută doar de ei .
De ce nu pot să fiu și eu o pasăre care să fie liberă , să simtă totul într-adevăr așa cum este , vreau să simt cum este să fiu însuți , să-mi cînt propria mea muzică știută doar de mine . Vreau să fiu doar eu și tot universul înstelat care este plin de mister și minune pe care trebuie să le descoper .,, Klayre !" Zice mama din cameră .
,, Da mamă !" Zic și merg spre ea .
,, Cineva a venit la tine " Îmi grăbesc pasul , cînd ajung la destinație o văd pe mama cum avea un zîmbet micuț pe față și ținea ușa deschis , iar de după ușă iese Ryan . Ce caută el aici ?
,, Bună ... Klayre " Începe discuția cu un rînjet .
,, Bună "
,, Bine ... vă las singuri . Am de preparat bucatele " Cu asta finisează mama și pleacă în bucătărie .
,, Mai bine discutăm undeva mai departe , mama ta acuma e prea interesată de convorbirea noastră" Zice Ryan și îmi arată din privire spre mama care șade lîngă geam ascunsă după perdea . Mi-am dat o palmă mentală pe față despre comportarea mamei , dar cînd am auzit că vom discuta undeva mai departe inima mi-a început a sări din piept , aceasta înseamnă că vom fi singuri , mâinile mi-ai început a transpira , nu știam ce să fac , desigur că voi merge și voi discuta cu el , nu o să stau aici ca mama să ne vadă ... în continuare .
,, Bine " Mi-am luat în picioare ghetele mele preferate și am pornit la drum .
Mergem ambii pe stradă și nu zicem nimic , vreau să îl privesc de mai aproape dar ar zice că sunt nebună și vreau să sar peste el ... dar nu mă pot abține și îi privesc .
Are o pereche de ochi verzi și profunzi , care simt că poartă un mister , dar , și în același timp călduroși ca razele de la apusul soarelui , de ce este atît de perfect pentr-u mine ? Sunt în stare să îl privesc zi și noapte . Dar acuma trebuie să înceapă cineva discuția și acea discuție o încep eu .,, Deci , de unde ai aflat că locuesc aici ? "
A făcut un rînjet pe față ...
,, Pur și simplu am întrebat-o pe mătușa mea . Ea are toate datele despre tine "
,, Si ... de ce ai venit aici , adică la mine ?"
,, Trebuia să-ți dau asta " Zice și îmi întinde o sacoșă .
,, Ce e asta ?"
,, Este geaca ta " Zîmbește într-un colț al gurii , doamne , e atît de drăguț cînd zîmbește și îi apar gropițele alea . Cred că o să înnebunesc după băiatul ăsta.
,, Oh , mulțumesc . Deci ... l-ai prins atuncea " Spun și i-au sacoșa din mâna lui .
,, Da , dar aceasta a fost prima și ultima dată pentr-u tine , nu am de gînd să alerg iarăși după o geacă , ce ... bani nu ai ?" Zice și ridică vocea , m-am speriat ... și în gît parcă mi-a apărut un nod . Ochii simțeam că mi se încălzesc .
,, Bine , dacă zici așa ... de ce atunci ai alergat după ea ?" Am ridicat și eu vocea , nu vreau să mă las mai prejos de el , nu sunt o cîrpă cu care poți să faci cu ea ce vreai , am și eu limetele mele .
,, Pentru că am văzut o fată neajutorată care vedeam că mai avea puțin și avea să dea în lacrimi " Zice rece .
,, Știi ce , altă dată nici să nu te apropii de mine măcar un metru, să nu mă ajuți , și fără tine pot să mă descurc " Zic rece la fel ca și el doar că puțin mai apăsat și o lacrimă mi-a căzut pe obraz , îl mai privesc o dată în ochi , mă întorc cu spatele la el și zic :
,, Și ... acea geacă e importantă pentr-u mine , mulțumesc " Glasul meu sa înmuiat instant cînd m-am gîndit la tatăl meu .,, Ce are ea ? De ce este importantă ? Este doar o geacă de piele pe care o porți cu tine . Este doar o cîrpă care te face să arăți mai bine și puțin rebelă , dar într-adevăr nu ești "
Este aproape de mine , și îi aud foarte bine fiecare cuvînt rostit din gura sa , mă face să mă sufoc din interior .
Lacrimile cad pe pămînt și nu vreau să mă audă cum suspin , nu vreau să-i arăt că sunt atât de slabă .,, Știi ce , da , este o nenorocită cîrpă , dar este una care poartă o oarecare amintire despre cineva important din viața mea ... și aș da orice ca să întorc timpul în trecut și să-l salvez de la acea moarte oribilă care mi-a sfărîmat orice bucățică din viața mea " Îmi întorc fața spre el , și cînd îl văd printre ciața ochilor mei zăresc o față surprinsă , ochii lui Ryan sunt întunecați , pe fruntea lui a apărut o încruntătură iar vena de la gît pulsa repede .
,, Îmi pare rău ... " Zice și pleacă .
Îl privesc cum se îndepărtează , iar după un timp dispare din raza mea vizuală .Lacrimile au început a face mai mult apariția pe fața mea , un suspin a ieșit de la mine din gură , m-am așezat pe o bancă de lemn rece și mi-am pus fața în mâni , trebuie să mă liniștesc , nu vreau mama să mă vadă în acest fel că apoi îmi va da întrebări .
CITEȘTI
Alături de tine
Spirituelles,,Refugiu. Îmi este cunoscut acest subiect. Mă doare faptul că uneori și eu mă refugiez pentru a-mi găsi liniștea" ,,Într-o zi, cineva îți va alunga doar cu o îmbrățișare și un sărut tot ceea ce te macină" inima o ia la goană când aude aceste cuvint...