Închid ușa din urma mea și ridic scările încet și fără să mă ascund căci știu că mama acum e la lucru și nu mă va vedea cum arăt în acest moment. În minte mi se derulează toate scenele și ... oh Doamne, mă așez pe ultima treaptă a scării. Îmi scufund capul în mâini și din senin buzele mele fac o un zâmbet mare cât ai zice pește iar obrajii îi simt cum ard .
,, Este atât de minunat încât nu vreau să mă trezesc. Este drăguț și ... " Stai ! Ah da ... acuma stau. Stai! Despre ce tot vorbesc? Și ... mai e și în glas. Îmi dau o palmă mental. ,,Ei, oricum nimeni nu e pe aici " Ok, trebuie să o termin, acum sigur sunt stranie și mai și vorbesc singură.
Mă ridic în picioare, merg spre camera mea și mă așez pe pat neștiind ce să fac până ce va finisa Jennifer lecțiile ca apoi să îi dau un apel și să o invit la un film horror. Brr, doar gândul la el mă face să mi se facă pielea de găină. Nu sunt iubitoare de horror. Îmi așez capul pe pernă și mă uit atent la ecranul telefonului. Simt că ceva trebuie să se întâmple, dar ce anume nu știu..., îl las la o parte.
Stau deja neclintită de jumătate de oră și privesc pereții camerei, plictisitoooor, expir aierul din plămâni care l-am ținut câteva secunde. Vreau ceva să fac dar nu știu ce. I-au telefonul în mînă care ședea liniștit pe noptieră și îl deschid. Acuș prietena mea trebuie să termine orele. M-ai am de așteptat 30 de min. Offf, deja e prea plictisitor, simt că mor.Instant îmi trece prin gând să ascult muzică. Și prima la care mă gandesc este muzica care tata a cântato mamei la chitară când erau adolescenți. Mama îmi povestea ... că pe atunci trebuia să plece din cauza învățământului și până la final a plecat deoarece părinții ei au obligato și nu a avut în cotro. Cât mama era plecată tata a așteptato, iar după câțiva ani sau întâlnit iarăși. Tata îi făcuse o surpriză mare, iar mama a rămas șocată după care plângea în brațele lui și îi părea rău că sa dus de la el. Tata nu a trecut peste ci a așteptato ...
When life leaves you high and dry
I'll be at your door tonight
If you need help, if you need help
I'll shut down the city lights,
I'll lie, cheat, I'll beg and bribe
To make you well, to make you wellWhen enemies are at your door
I'll carry you away from war
If you need help, if you need help
Your hope dangling by a string
I'll share in your suffering
To make you well, to make you well
Give me reasons to believe
That you would do the same for me
And I would do it for you, for you
Baby, I'm not moving on
Ilove you long after you're gone.
For you, for you.
You would never sleep aloneI love you long after you're gone
And long after you're gone, gone, gone....
For you, for you
Baby I'm not moving onI love you long after you're gone.
For you, for you.
You would never sleep alone
I love you long after you're gone.
For you, for you.
Baby I'm not moving on,
I love you long after you're gone.
For you, for you.
You would never sleep alone.
I love you long, long after you're gone....
And long after you're gone, gone, gone.
Ilove you long after you're gone gone, gone.
CITEȘTI
Alături de tine
Spiritual,,Refugiu. Îmi este cunoscut acest subiect. Mă doare faptul că uneori și eu mă refugiez pentru a-mi găsi liniștea" ,,Într-o zi, cineva îți va alunga doar cu o îmbrățișare și un sărut tot ceea ce te macină" inima o ia la goană când aude aceste cuvint...