Capitolul 7.

55 1 0
                                    


Se îndreaptă spre mine . Inima îmi bate nebunește . Ce are de gînd să facă ? Ochii săi verzi și blînzi s-au făcut într-un verde întunecat și adînc iar pasul devine din ce în ce m-ai apăsat .
Toți adolescenții care ședeau lîngă el se dădeau din drumul său .

,, Ce cauți aici ?" Zice către mine iar adolescenții mă privesc nedumeriți de ceea ce se petrece prin preajma lor .

,, Am venit să mă distrez un pic , am și eu libertate cum ai și tu , nu-i așa?" I-au un păhărel cu nu știu ce lichid în el de la Stefanie din mână și îl dau pe gît pînă la ultima picătură . Gîtul îmi arde de la acel lichid oribil cu un gust neplăcut și fața mi se strîmbă . Ryan mă privește uimit dar nu prea arată la evidență .

,, Klayre , m-ai încet , nu cred că e o idee bună ceea ce faci acuma . Din cîte știu tu nu beai alcool , o să-ți fie rău " Zice Stefanie îngrijorată.

În fața mea apare o blondă îmbrăcată în haine nu prea decente , subțiri și care abea îi acoperă corpul . Se apropie de Ryan și îl cuprinde .

,, De ce stai dragule aici cu niște ... târfe . Haide că se va începe întrecerea " Glasul ei prea subțire se aude peste tot . O privesc urît și mă obsesrvă , iar apoi rînjește către mine . Probabil rînjește deoarece crede că Ryan e doar al ei . Ce păcat că e doar o cîrpă pentr-u el . Să fi fost în locul ei mai bine mă îmbrăcăm mai decent decît să fug după băieți cum face ea .

Ryan o cuprinde de talie și se îndreaptă spre mașină . Te URĂSC . Deodată capul a început să mă doară al naibii de tare , pun mîna la locul durerii și fac un pas în urmă sprijinindumă de o mașină . Capul îmi amețește dar mă țin pe picioare pînă ce . Este o senzație nouă , niciodată nu am consumat alcool , dar nici nu voi consuma , pentr-u mine nu duce a bine .

,, Klayre , cred că ar fi bine să plecăm " Jennifer se apropie de mine și apoi și Stefanie .

,, Nu , o să-mi treacă, nu-ți face griji " Dau ochii peste cap . ,, E doar o simplă amețeală " Le privesc în ochi în semn că nu am nevoie de ajutor .

,, Bine , cum zici . Atunci vino m-ai aproape că acuș se începe întrecerea " Stefanie mă apucă de mână .

Ne apropiem m-ai aproape de locul unde va avea loc startul și dau ochii cu acea blondă , ea observînd că o privesc îl sărută pe Ryan pe buze . Am un sentiment ciudat ... nu știu de ce dar îmi vine să-i i-au acel păr al ei din cap cu mâna mea proprie și să o lovesc de toți pereții care îmi apar în cale .

Un băiat a ieșit în față și anunță că într-un minut se va începe întrecerea iar cei care concurează să se pregătească. Interesant
... cît i se dă celui care cîștigă? Niciodată nu am persistat la intreceri ilegale . Stai ... ilegale!? Iar dacă în acest moment poliția vine chiar aici ? Mama dacă află am dat-o în rău în bară .

Acele patru mașini care sunt așezate într-o linie se pregătesc să înceapă secundă în secundă întrecerea. Toți adolescenții și ceilalți care sunt aici încep a striga care și mai de care , am o impresie că sunt într-o junglă de animale sălbatice iar acei din mașini sunt leii gata să alerge ca să-și atace prada . În față a ieșit o fată , ceea ce o scoate în evidență e lengeria pe care o are pe ea , una prea atrăgătoare și într-o mână are un flag care presupun că începe întrecerea mult așteptată de ceilalți .
Una ceea ce doresc acuma la moment este să fie totul în regulă cu cei care concurează . Nu aș vrea să îmi aduc iarăși aminte acele amănunțite despre accident . Îmi zic în minte iar pe obrazul meu de acum rece nici nu am simțit cum mi se prelinge o lacrimă caldă care sper să nu o vadă prietenile de lîngă mine, alcoolul chiar mă face să simt mai tare emoțiile , mi-am zis că nu aș vrea să îmi aduc aminte , dar ... în fața ochilor îndată mi sa delurat tot ceea ce nu doream .

Alături de tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum