După convorbirea cu noile mele prietene sunt atît de obosită ... nici nu doresc să mă ridic din patul meu pufos ca să mă duc la baie . Mama nu este acasă, probabil are de lucru .
Mă relaxez pe spate și îmi îndrept privirea spre podul care este acoperit cu stele din fosfor luminând iar gîndul îmi zboară la acel băiat .Vocea din interiorul meu : ,,Ce , te-ai îndrăgostit de el? E frumos , nu-i așa? " Ceee , nu este drept , da ... este frumos , dar cum puteam atît de repede să mă îndrăgostesc de el , mă minți !
,, Eu să te mint ? Nici de cum , eu mereu zic adevărul . Tu , nu ești în stare să accepți ceea ce simți pentr-u el , nu vreai să ajungi ca celelalte fete , ai teamă că ai putea ajunge să suferi din cauza unui băiat. " Da , ai dreptate , dar ... . Ei bine , hai să o lăsăm în pace . Zic și îmi scutur capul ca să ies din acea conversație cu vocea stupidă din mine care mai tare mă face să fiu confuză .Fiind orele 12:00 îmi acoper corpul cu plapuma groasă și îmi închid pleoapele vrînd să adorm în acel somn adînc , ... dar nu pot .
Ce să fac ? Mama nu e acasă , sunt singură și va pleca de la lucru abea de dimineață . Temele mi le-am făcut . Cred că mi-ar merge bine o plimbare la aer liber înainte de culcare .Mi-a apărut o idee , ce ar fi dacă m-aș duce pînă la un magazin în apropiere să-mi cumpăr ceva dulce ? Nu sunt o fată care vreau mereu să mănînc , dar nici de aceea care are doar piele și oase . Tata mereu iubea să mă plimbe cînd eram mai mică pe la magazin ca să-mi cumpere ceva dulce înainte de culcare , dar de ceva vreme nu mai fac .
Închid ușa casei și mă îndrept spre un magazin undeva din apropiere . Casele din jurul meu sunt mari și bogate iar luminile de pe stîlpii înalți luminează strada pustie , îmi dădea impresia că sunt în Los Angeles , în orașul meu , unde aveam prieteni și multe amintiri plăcute și neplăcute care au rămas în adîncul inimii mele , undeva într-un colțișor păstrat doar pentr-u ele , și sper ca unele dintre ele să nu să se mai repete încă o dată . Sper .
Am intrarat într-un magazin destul de mare ca să-mi gasesc ceea ce caut . După un timp îndelungat de cumpărături bune ies din magazin cu o sacoșă plină de bunăciuni gustoase . În partea dreaptă distanța fiind aproximativ de 4 metre iese la iveală din umbră un băiat care fuma o țigară. Mă apropii puțin mai mult de el , mh , straniu dar mi se pare cunosut , undeva am vazut acea față , acel chipiu negru și acea înălțime , pare că suntem de aceeași vîrstă . Stai , el , el e cel care mi-a furat geaca , da , el e . Mă îndepărtez de el și îmi așez sacoșa pe o bancă în apropiere , iar apoi mă apropii de el iarăși și-l studiez din cap pînă în picioare .
Observînd că stau și-l studiez a luato la goană. Stai stai stai , data aceasta nu scapi de mine , furătorule de geci . Am început să alerg după el , poate învăț bine , dar la fel de bine pot și să alerg .
Văzînd că a luato la stînga după o clădire am luat decizia să o ocolesc astfel ieșind în fața lui .,,Stai acolo unde stai acum " I-am ordonat arătând cu mâna să se oprească .
,,Iar dacă nu vreau ? "
,, Vei regreta " Zic zîmbind. ,,Mai bine nu încerca să mă enervezi de altfel nu vei ieși teafăr de aici . Poate arăt ca o tocilară care iubește să învețe, dar îmi place și să experimentez și altele" Îl anunț înainte de a începe ceea ce mi-am pus în gînd . Probabil ce am zis a arătat cam puțin înflorit, deoarece am zis ceea ce nu prea cred că o v-oi duce până la capăt. Dar vreau să fac ca să se răsplătească pentr-u ceea ce mi-a furat .
,, Păpușa mea , îmi pare rău dar tu ești aici aceea care vei regreta " Zice și se relaxează îndreptând-uși pașii apăsați spre mine .
M-am prefăcut că mi-e frică de el făcând cîțiva pași în urmă și ne-având încotro mi-am lipit spatele de peretele rece al clădirii . Băiatul nu știe ce îl așteaptă în continuare , desigur dacă va merge planul meu .
Se apropia aproape și mai aproape de mine pînă ce și-a lipit mîna sa mizerabilă de perete .
CITEȘTI
Alături de tine
Spiritualité,,Refugiu. Îmi este cunoscut acest subiect. Mă doare faptul că uneori și eu mă refugiez pentru a-mi găsi liniștea" ,,Într-o zi, cineva îți va alunga doar cu o îmbrățișare și un sărut tot ceea ce te macină" inima o ia la goană când aude aceste cuvint...