Capitolul 3.

50 2 0
                                    

Astăzi m-am trezit la ora 2 de noapte și mi-am adus aminte să-mi pun telefonul să vibreze la ora 6 și jumătate, că va trebui să mă pregătesc de școală, fiind obosită îl arunc undeva pe noptieră fără nici o problemă și adorm iarăși.

De dimineață vibrează telefonul, întind mâna să îl sting dar e la o distanță mai mare față de mine. M-am întins mai tare ca prima dată și fiind cu ochii încă somnoroși și închiși am ajuns pe podea. Bine că nu am aterizat la primul etaj.

,,Auuuch. De ce ziua de azi se începe astfel?" Vorbesc pentru mine.

,,Klayre?" Se aude mama.

,,Da mamă?"

,,Te-ai trezit?"

,,Desigur, cum să nu?"

,,Bine"

M-am ridicat de jos și am plecat să-mi fac rutina de dimineață. Una oleacă lunguță ca să mă pot trezi din somn mai bine. Nu vreau să dorm la prima lecție.
Îmbrăcândumă într-o pereche de jeanși de culoarea neagră, într-un maiou alb și o pereche de Fila cu talpă subțire de culoarea neagră îmi piaptăn părul ondulat ca valurile mării și mil las pe spate ca să nu să se observe tare acea pată de la gât.

,,Mama?" O strig pe mama coborînd scările de la etajul al doilea.

,,Da?"

,,Sunt gata, putem să mergem" Îi spun luîndumi geanta și telefonul de pe tumba din sufragerie.
O văd pe mama venind în raza mea vizuală. Este atît de frumoasă, talia, picioarele bine sculptate și elegante . Cine nu va vrea așa femeie?
Este îmbrăcată într-o fustă neagră puțin mai lungă de genunchi și o bluză de culoarea albastră cu o dantelă împrejurul mâinii.

,,Bine, și eu la fel" Spune cu un zîmbet blînd pe față.

,,Vreai te rog să mă duci pînă la liceu?" Zic cu niște ochi de cățeluș și cu un zîmbet .

,,Desigur. Cît este ora?"

,,E 7:30" Fac niște ochi mari. ,,Oh Doamne, dacă o să mai stau o să întârzii. Iar eu asta nu vreau"

,,Atunci trebuie să ne grăbim" Spune mama ieșind din casă și închizînd ușa.

,,Mai repede urcă" Zice mama deschizînd ușa mașinii sale și pornindo.

La liceu am ajuns repede, constatînd că e la îndepărtare de cîteva străzi. Ajungînd în fața liceului îmi iau rămas bun de la mama și mă îndrept spre clasa în care am prima oră. Însă eu cu orientarea nu o duc prea bine aici. Curtea din fața liceului era plină de elevi.

,,Îmi cer scuze , nu am dorit să se întîmple așa ceva" Îi zic unei fete de care m-am lovit și au căzut cărțile ei de la ea din mînă iar o altă fată sa oprit din mers observînd și sa întors să o ajute.
M-am întins să o ajut de îndată și ea a acceptat .

,,Nui nimic, se întîmplă" Și își ridică ochii să mă privească. ,,Oh , tu ești fata nouă, nui așa?"

,,Da"

,,Îmi pare bine de cunoștință, eu sunt Stefanie MacCormik iar fata de lîngă mine este ...." Zice iar cealaltă fată îi finisează gîndul.

,,Jennifer Evens" Și îmi întinde mîna prietenoasă.

,,Eu sunt Klaire Scott, și mie la fel îmi pare bine de cunoștință" Îi strâng mâna.

Stefanie și Jennifer sunt destul de drăguțe, Stefanie este puțin mai înaltă de cît mine, are părul drept și blond spre caștaniu iar Jennifer este la o înălțime cu mine și are părul caștaniu ondulat, sunt destul de drăguțe .

Alături de tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum