Aud cum ușa de la cameră se deschide . Îmi ridic privirea din perna moale spre fata care abea s-a trezit și vine spre mine somnoroasă.
Cred că aseară nu a dormit bine , cînd am intrat astă noaptea în casă ședea la un băiat în brațe în fața televizorului și priveau un serial de pe Netflix , erau atît de adorabili și drăguți încît nu am vrut să o deranjez pe Jennifer , și am găsit singură camera în care trebuia să dorm, ceea ce e amuzant este că a lipit o hîrtie pe ușă pe care scria ,, Klayre, nu deranjați "
Uneori mă întrebam ,,Ce ar fi dacă NU existau băieți pe fața pământului?" Păi , cînd urmăresc oamenii de pe terasă ( îmi place să urmăresc oamenii 😅) și dau cu ochii de un cuplu care se țin de mînă sau îmbrățișați atît de iubitori și drăguți înțeleg că ,, partea feminină caută iubire , pe cineva care să își împărtășe toate durerile care le macină undeva în interior, caută pe cineva cu care să-și petreacă toată viața alături de acea singură persoană importantă ci nu cu toți băieții "
,, Bună, cum ai dormit ?" Se așează lîngă mine . ,, Aseară nici nu am văzut cum ai intrat pe ușă , ai ajuns tîrziu?" Cască și se culcă iar eu îi fac loc și zîmbesc.
,, Am dormit bine " Îmi pun mâinile sub cap. ,, Tu cum ți-ai petrecut noaptea ?" Rînjesc și o privesc ce reacție are cînd i-am adresat întrebarea . Sigur că știe despre ce e vorba.
Se face roșie îndată ce a auzit ceea ce i-am zis cu o secundă în urmă.
,, Păi ... nimic interesant , aseară am ajuns acasă și m-am pus să privesc pe Netflix și am adormit" Mă privește în ochi și vrea să pară convingătoare dar cu mine nu merge , nupe.
Bine , fie ... o voi întreba altă dată cînd voi mai avea ocazia că nu prea îmi place să mă bag în sufletul oamenilor și să dau întrebări. Sincer , nici mie nu-mi place cînd cineva îmi dea întrebări care ține de viața mea personală , se bagă ca un ac în locurile nepotrivite și care nu-i va trebui , doar o face din curiozitate , iar atunci ajung la concluzia că acuma sunt ca un ac înfipt în locul nepotrivit . Deci , nu are rost.,, Bine "
Ambele privim tăcute pereții fiind cei care ne acompaniază din jur împrejur și mă gîndesc , dar nu știu la ce , ceva mă macină și nu știu anume ce. Analizez fiecare bucățică din cameră pe care aseară nu am avut ocazia să o studiez și trag cu ochiul la geam unde razele soarelui străbate prin el . Mi-am întredeschis buzele uscate și în cap am impresia că a căzut ceva și sa auzit ,,Tronc". Sper să nu fie ceea la ce m-am gîndit ... dar o intreb mai întîi de toate pe Jennifer politicoasă.
,, Îmi zici te rog ce oră e acuma ?" O întreb în timp ce mă ridic m-ai repede din pat. Își privește ceasul și face doi ochi cît cepele dar șade neclintită pe loc. Mă apropii mai aptoape și o privesc .
,, E ... e ... " Sare în sus ca arsă. ,,Dumnezeule grăbeștete că am întîrziat cu o oră "
,, C ... ceee ? De ce ti-ai trezit și nu ai tras atenția la telefon care șade acuma la tine în mînă !?" Zic deja îmbrăcată în haine pe care mi le-am băgat aseară în geantă.
,, Am uitat , nu mi-am pus ceasul să mă sune " Aleargă spre camera ei care se află față în față cu ușa camerei în care sunt acuma.
Îmi fac repede o coafură simplă și cobor scările la primul etaj și apoi iese și ea gata . Scoate din frigider omlete reci și le pune în microundă să se încălzească . Se așează la masă și îi imitez gestul.
,, Cred că ar fi mai bine dacă plecam că deja am întîrziat cu o oră " Vreau să mă ridic dar mă oprește cu o mînă pe umăr.
,, Și ce, eu zic să mîncăm decît să ne fie foame, mie îmi este ... iar tu ai nevoie de alimentație, organismul tău are nevoie acuma" Se ridică și scoate omleta din microundă și o pune în fața mea. ,,Mănîncă, dacă nu mănînci la școală nu plecăm , nici eu și nici tu "
CITEȘTI
Alături de tine
Spiritualité,,Refugiu. Îmi este cunoscut acest subiect. Mă doare faptul că uneori și eu mă refugiez pentru a-mi găsi liniștea" ,,Într-o zi, cineva îți va alunga doar cu o îmbrățișare și un sărut tot ceea ce te macină" inima o ia la goană când aude aceste cuvint...