Rozdział 18

6 2 0
                                    

Wzrokiem Krucji

Cały czas myśle o słowach Freda jak to mam uratować Georga czy na tym polega drugie zadanie?

Obudziłam się o 10. 20 a następne zadanie ma się odbyć o 13.00 więc mam jeszcze dużo czasu a po zadaniu bal jeej ehhh czas się przebrać.

Poszłam do łazienki a kiedy już byłam ubrana postanowiłam obudzić Ali.

- WSTAWAJ CZŁOWIEKU DZISIAJ BAL!!
- Nie drzyj się z samego rana!
- jest już po 10 ty się ogarnij a ja idę na śniadanie
-okej zobaczymy się w wielkiej sali

Chodziłam po korytarzach kiedy dostrzegłam Draco ale nie interesowało mnie co on robił chociaż a co tam idę za nim.

Po chwili Draco zatrzymał się przy pokoju Viktora..... Czy oni razem?? Nie Draco nie mógłby albo mógłby mnie zdradzić? Muszę się naprawdę pilnować i to dobrze ale najpierw śniadanko

Po śniadaniu postanowiłam pobiegać jako wilk. Poszłam nad jakieś jezioro i pomyślałam że to pewnie tu będzie zadanie. Biegłam sobie aż tu nagle widzę Viktora który też biega ale jako człowiek a dziewczyny normalnie się na niego rzucają a ten patrzy na Hermione zaraz Hermione może wkońcu mi odpuścił mam taką nadzieje uradowana wracam do Hogwartu i czekam aż wybije 13.00.

Wzrokiem Viktora

Obudziłem się o 8.00 i od razu poszedłem na śniadanie.

Po śniadaniu chciałem już wrócić do pokoju ale pomyślałem żeby pomęczyć trochę dziewczyny z tej szkoły więc poszedłem pobiegać ale jako człowiek.

Byłem nad jeziorem a dziewczyny szły za mną pfff naiwniaczki myślą że mnie zdobędą ale nie ma tak łatwo bo będę z Krucją czy jej się to podoba czy nie.

Koedy już się powoli rozgrzewalem do biegu zobaczyłem Hermione uśmiechnąłem się do niej i poczułem ten piękny zapach cytrusów i wanilii to był zapach mojej mate i była w postaci swojego wilka kiedy zobaczyła mnie i Hermione że się uśmiecham do niej to pobiegła w stronę Hogwartu pewnie pomyślała znając ją że odpuściłem jej ale nie już mam super plan co zrobić żeby była ze mną podczas pełni z wielkim uśmiechem na twarzy pobiegłem do Hogwartu.

Wzrokiem Krucji

Siedze i myśle nad zadaniem a jak nie uda mi się uratować Georga? Albo zaklęcie nie zadziała? Albo.... NIE....STOP nie mogę tak źle myśleć nie muszę myśleć pozytywnie uratuje cię Georg objecuje.

Jest już 12.58 wszyscy czekają aż wybije 13.00 ja już mam zaklęcie na sobie i przed zanurzeniem muszę zmienić się w wilka... uda mi się!

Słyszę wystrzał i już wskakuje do wody przemieniając się w wilka uff zdążyłam i nikt mnie nie widział w wilczej formie to teraz znaleźć Georga.

Nienawidze pływać jako wilk ale muszę sobie poradzić wkońcu rzycie Georga ode mnie zależy.

Jest widzę coś a raczej kogoś a raczej innych.. co jest?!

Widzę Hermione, Rona, jakąś dziewczynkę pewnie to od Fler i jest Georg podpływam do niego i uwalniam go po czym próbuje wypłynąć z nim na powierzchnie lecz coś mnie łapie za tylną łapę i bardzo mocno gryzie biorę głęboki wdech i zmieniam się w człowieka szybko wypływając na górę udaje mi się Georg się budzi jak tylko go wyciągam i podplywamy do brzegu inni wyciągają nas i podają ręczniki ale zaraz moment nikogo tu nie ma to znaczy że jestem pierwsza TAK!!

Jest bardzo zimno ale mam na sobie ręczniki a Fred i Georg gratulują mi. Nagle noga zaczęła mnie strasznie boleć.... no tak przecież jak to się nazywa druzgotki mnie użarły ugh jak boli

- co ci jest Krucja?!
- kurwa zgadnij!!
- z kąd mamy wiedzieć?
- te zasrane druzgotki mnie użarły i nie mogę stanąć na nogę!!
- Fred zabierzmy ją do skrzydła szpitalnego i to już

Tak też zrobili uwielbiam ich nieśli mnie do samego skrzydła i położyli na łóżku a po chwili przyszła pani pielęgniarka.

WRÓG CZY PRZYJACIEL?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz