"Hey, alles goed meissie?" roept een jongen die bij een groepje in de hoek van de gang staat. Ik reageer niet en loop snel door, " je hoeft je niet te schamen hoor dat je met een barcelona speler naar bed gaat"! roept hij erachter. Schamen? doe ik dat dan of gedraag ik me zo? Ik loop naar buiten en zie Frenk niet staan, zal hij niet komen? Moet ik wachten? Allerlei vragen komen in me gedachte. "Hey, Lisaa" Ik kijk omhoog en zie Frenkie voor me staan.
"Hey sorry was ver in me gedachte, waarom sta je niet hiervoor"? mompel ik zacht, " omdat anders ik steeds met mensen op de foto moet haha" lacht hij weg. "Kom dan lopen we naar de auto hij staat achter de school, ik heb je spullen ook al meegenomen dus we rijden meteen naar schiphol oke"? Ik knik en ik pak zijn hand, zachtjes knijpt hij erin. Het geeft me een vertrouwd gevoel en ik voel zijn lichaamswarmte.
" We nemen Donny en Carel ook mee in de auto vandaag" zegt hij als we rijden, " En Matthijs dan"? antwoord ik verbaasd. " Die komt vanuit Italië, anders moest hij overstappen". "Komt zijn vriendin ook mee"? vraag ik zacht. "Nee, ze wilde je graag ontmoeten maar ze heeft het druk met modellenwerk ofzo" antwoord hij. Zodra we stilstaan bij het stoplicht kus ik hem op zijn wang, een beetje verbaasd kijkt hij me aan. " Ik heb je gemist vandaag" mompel ik zachtjes en ik voel dat me wangen rood worden en dat ik me ongemakkelijk voel, shit dit ging dus iets te snel.... onverwachts kust hij me op mijn lippen en er gaan allerlei gevoelens door me heen. " Ik jou ook lieverd". En we rijden verder.
" Hallootjes" hoor ik vanuit de achterbank als Carel binnenstapt, " Dit is dus de dame waar Frenkie het zo lang over heeft". " Mijn naam is Lisa hoor" antwoord ik glimlachend. " Nou Lisa succes dan, Frenkie is er niet zomaar eentje hoor" zegt Donny terwijl hij zijn gordel om doet. Ik glimlach en zie Frenkie uit mijn ooghoek boos richting Donny kijken. "Op naar Barcelona"!
JE LEEST
"Mijn naam is Frenkie, maar ik dacht dat je dat al wist" COMPLEET
FanfictionIk wil je voorstellen aan een meisje genaamd lisa, ze is 19 jaar oud en woont iets boven Amsterdam en is sinds een jaar fan van Ajax. Samen met haar vader gaat ze naar de klassieker Feyenoord tegen Ajax, daar ontmoet ze een jongen. Langzamerhand gro...