Chapter 22

1.4K 29 1
                                    

Frenkie is 23 geworden, gefeliciteerd allemaal!

De wedstrijd begint goed, de spelers zetten veel druk tegen hun tegenstander en al snel komen ze voor, ik scan het veld op zoek naar rugnummer 21, gevonden! Frenkie rent door de 16 van de tegenstander heen en schiet op doel, raak! Hij juicht en snel komen de rest van de spelers naar hem toe, op de tribune gaat het publiek helemaal los, Matthijs, Donny en Carel schreeuwen van blijheid en springen op me, ik lach en ik zie dat hij naar me toe komt om zijn zege te vieren, de rest van de spelers zijn alweer teruggegaan naar hun plek maar Frenkie geeft me snel een kus, alle fans juichen en de wedstrijd word hervat.

Uiteindelijk word het 3-1 voor Barcelona en we zijn richting de lounge aan het gaan, Matthijs springt van blijheid en Donny slaat een arm om me heen, nog steeds voelt dat wat ongemakkelijk maar ik negeer het, we nemen plaats bij een bank en ik zie de familie van Messi zitten, ik realiseer me waar we zitten en hoop snel dat Frenkie komt, na een tijdje stapt hij dan ook door de deuropening heen en ik sta op en geef hem een stevige knuffel, "Ik hou van je, ik ben zo trots op je!" Fluister ik in zijn oor, hij grinnikt en mensen om ons heen klappen voor hem, hij is uitgeroepen tot man of the match en de rest van de spelers komen dan ook binnen, in het spaans stelt hij ze aan mij voor en ik schud de hand van elke speler, het is best bijzonder. We eten wat met het team en de vriendinnen van hun en lopen dan richting de auto, "vond je het leuk?" Begint Frenkie, "ja, Ajax is leuk maar dit overtreft het wel" glimlach ik naar hem. Hij slaat een arm om me heen en geeft een kus op mijn voorhoofd.

Ik ga even verder naar het einde van Lisa's zwangerschap want anders word het verhaal te langdradig!

Lisa is 38 weken, over een week is ze uitgerekend en het gaat goed met haar, na 7 maanden hebben ze het bekend gemaakt aan de rest van de wereld en gelukkig is het goed ontvangen, Lisa heeft een baan gekregen bij Ajax Inside als Journalist. Daarnaast begint ze volgend jaar weer aan haar studie, en ze zijn vaak in Barcelona maar ook in Amsterdam.

"Heb je zin in vanavond?" Vraagt Frenkie als we aan tafel zitten, vandaag heb ik een tv opname bij voetbalinside, ik ken de mannen aangezien ik soms met ze werk en vandaag ben ik uitgenodigd voor een gesprek over Frenkie en de clubs, "ja al hoewel ik het wel spannend vind hoor" lach ik een beetje weg, Frenkie brengt me naar de studio en daar heb ik een fijne opname.

"Mijn naam is Frenkie, maar ik dacht dat je dat al wist" COMPLEETWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu