langzaam word ik wakker door een fel zonlicht, het is vandaag dinsdag, de ena laatste schooldag van het jaar en dan zomervakantie. Langzaam draai ik me om en zie Frenkie naast me liggen, zijn lichaam valt precies in het zonlicht en besef dat ik gisteren enorm intiem ben geworden. Als ik op mijn telefoon kijk zie ik dat het al laat is en stap ik uit bed.
Zodra ik klaar ben met school en het gebouw uitloop zie ik hem weer staan, z' n blonde haren in de zon. ik loop naar hem toe en geef hem een kus op zn wang en stap in, hij draait zich om en ik zie dat er een groepje meiden foto's maken.
"wie is mikky kiemeney?" vraag ik als we bij hem thuis op de bank liggen." Dat is mijn vorige vriendin, hoezo?" vraagt hij verbaasd. Meteen komen er vragen bij me naar boven. Praat hij nog met haar, hoe is het uit gegaan... " onee iemand zei dat een keer" antwoord ik. " hoezo is het uit gegaan?" vraag ik snel terug, " Ze ging met een andere jongen en daar kwam ik achter. Toen heb ik het uitgemaakt." antwoord hij koeltjes. "Dus je praat ook niet meer met haar?" vraag ik door, " nee ze appt me wel de hele tijd nog." antwoord hij en hij legt zijn armen om me heen. "Maar ik reageer niet want ik heb iemand anders gevonden". Mijn hart maakt een sprongetje zodra hij dat zegt.
"Oh en wie is dat?" vraag ik met een glimlach terwijl we op de bank in zijn appartement gaan zitten, " dat ben jij sukkeltje". Ik lach en hij kijkt me heel lang aan, ik word er een beetje ongemakkelijk van. " Zou je het leuk vinden om met mij en een paar vrienden naar mijn huis in Barcelona te gaan deze vakantie? Ik snap dat het misschien te snel is en dat je je vakantie niet wilt doorbrengen met mij." vraag hij zachtjes.
" TUURLIJK WIL IK MEE" antwoord ik en ik knuffel hem. Hij kijkt diep in me ogen en begint te blozen, "overmorgen vertrekken we oke?" vraagt hij dan. Ik denk dat me ouders je wel eerst willen ontmoeten, en ik moet inpakken dus ga je vanavond mee terug?
" Ja tuurlijk, lijkt me gezellig".
JE LEEST
"Mijn naam is Frenkie, maar ik dacht dat je dat al wist" COMPLEET
Fiksi PenggemarIk wil je voorstellen aan een meisje genaamd lisa, ze is 19 jaar oud en woont iets boven Amsterdam en is sinds een jaar fan van Ajax. Samen met haar vader gaat ze naar de klassieker Feyenoord tegen Ajax, daar ontmoet ze een jongen. Langzamerhand gro...