Zodra ik de deur uitloop naar buiten zie ik Matthijs met Frenkie voetballen, Donny zit samen met Carel in het zwembad en ik glimlach, waaraan heb ik dit eigenlijk verdient? De zon brand op mijn huid en snel smeer ik me in, ik sluit mijn ogen en hoor de palmbomen en de jongens lachen, langzaam val ik dan ook in slaap. "Jezus Lisa wat zie je rood" mompelt Carel als hij voorbij loopt, shit ik ben in slaapgevallen, ik open me ogen en zie dat ik overal verbrand ben. Snel ren ik richting de slaapkamer op zoek naar aftersun, niet te vinden natuurlijk... ik kijk naar de spiegel en zie Frenkie grinniken, " als je ook maar durf te lachen" zeg ik met een grijns. "tja dan moeten we maar naar de stad" antwoord hij mompelend aangezien hij zijn lach probeert in te houden. " nou kom nu voordat iedereen me zo ziet" antwoord ik vluch.
snel loop ik een winkeltje in op het plein, Frenkie lacht zich ondertussen dood omdat ik er als een tomaat bij loop. " Dit vergeet ik nooit meer" zegt hij lachend " ja, lach maar ik loop hier als een tomaat en jij lacht alleen maar" antwoord ik geïrriteerd.
"Ik heb deze week een wedstrijd in Camp Nou he" zegt Frenkie als we de stad weer uitlopen, "oh leuk mag ik kijken"? antwoord ik opgewonden. "Ik dacht al dat je dat zou zeggen dus ik heb kaartjes geregeld voor jullie". Ik glimlach en stappen een taxi in, Frenkie praat wat spaans tegen de chauffeur en we beginnen te rijden, " weet hij wel waar we heen moeten, zo zijn we helemaal niet heen gegaan" merk ik op. " We gaan ook nog niet naar huis" antwoord hij, hij pakt me hand vast en ik kijk hem verbaasd aan, " wat heb je nu weer in gedachte" vraag ik. "Wacht maar" antwoord hij. 10 minuten later stappen we voor een luxe strandtent uit, de zon is gaan zakken waardoor het de lucht heel mooi is, het water botst zachtjes tegen de rotsen aan en we lopen naar binnen, " de Jong" antwoord Frenkie op de serveerster haar vraag, " ik ben helemaal niet netjes gekleed" fluister ik in zijn oor. " Ik vind je net zo mooi" antwoord hij en ik voel een lichte tinteling in me buik. Als we uiteindelijk zitten kletsen we heel wat bij, over Barcelona en de club en over het kindje. " Wanneer gaan we eigenlijk een scan doen" vraagt hij ineens,
" Als we thuis zijn denk ik" antwoord ik, ik heb er eigenlijk nog helemaal niet over nagedacht.Zodra we klaar zijn lopen we met z'n tweeen over het strand, hij heeft uiteraard een bal gekocht waar hij helemaal me zoet is en ik loop langs de zee, ik voel het lauwe water om me voeten heen en ik kijk naar de horizon, hoe is het eigenlijk zo geëscaleerd? denk ik bij mezelf, maar ik weet een ding zeker ik ben gelukkig. denkend staar ik voor me uit als ik ineens een hoofd voor me zicht zie, " hey, waar denk je allemaal wel niet overna" vraagt hij, " ik weet het, ik denk veel" lach ik, uit het niets zoent hij me, heftiger als de keren hiervoor, meer gevoel en liefde. " Ik hou van je Lisa, echt heel veel".
JE LEEST
"Mijn naam is Frenkie, maar ik dacht dat je dat al wist" COMPLEET
FanficIk wil je voorstellen aan een meisje genaamd lisa, ze is 19 jaar oud en woont iets boven Amsterdam en is sinds een jaar fan van Ajax. Samen met haar vader gaat ze naar de klassieker Feyenoord tegen Ajax, daar ontmoet ze een jongen. Langzamerhand gro...