chapter 18

1.5K 28 3
                                    

Lisa pov:
huilend zit ik op bed, ik wil naar huis en ik weet niet est ik met Frenkie moet, ineens hoor ik geklop op de deur, hopend dat het Frenkie niet is open ik de deur, gelukkig het is Donny. Hij merkt dat ik gehuild heb, "hey wat is er gebeurd, gaat het met je?" vraagt hij bezorgd en we zitten samen op de rand van het bed, "frenkie begon over Mikky en dat hij vorige week nog met haar was en nog iets anders" antwoord ik snikkend. "Frenkie is dronken, je moet hem niet serieus nemen" zegt hij streng, " dat maakt nog niet goed dat hij dit zegt" antwoord ik terug, "wat is dat andere?" vraagt hij voorzichtig. " Donny, ik ben zwanger van Frenkie" antwoord ik zuchtend, "wwwwat" zegt hij na een lange stilte, "ja, ik had deze vakantie ook niet zo gepland.." hij trekt me in zijn armen en knuffelt me stevig, de tranen komen weer omhoog en voel dat ze over mijn wangen glijden. "Ssst het komt goed, we gaan er voor zorgen" kalmeert hij me, dan zie ik matthijs in de deuropening staan, hij loopt op ons af en ik merk dat hij het ook weet, "weet je of het goed gaat met de baby?" vraagt hij rustig, ik schut mijn hoofd en hij slaat een arm om me heen, " Carel is nu met hem aan het praten maar hij is ver weg, misschien is het beter als je niet bij hem slaapt vanacht, het komt goed geloof me, het heeft alleen tijd nodig" zegt hij duidelijk. "Ik en Carel slapen samen misschien is het een idee dat jij bij Donny slaapt?" vraagt hij, ik knik en Donny geeft me een knipoog, "nou dan breng ik Frenkie naar bed en dan zien we jullie morgen weer, en Lisa maak je maar niet te veel druk okeh?"  glimlacht hij. "Slaaplekker en bedankt!"

"Ik ga nog even douchen en dan kom ik weer terug oke?" vraag ik aan Donny als we op bed liggen, hij knikt en ik loop rustig naar de slaapkamer van Frenkie, zodra ik in de douche sta hoor ik een deur opengaan, ik heb de badkamer deur opslot, maar waarom komt er iemand binnen? ik stop met douchen en stil luister ik wat er aan de andere kant van de deur gebeurd, ineens klopt iemand op de deur, "wie is daar?", shit Frenkie. "Iikkk" antwoord ik zacht, snel doe ik een handdoek om me lichaam heen en open de deur, hij staart met zijn ogen naar me, hij lijkt verdrietig en ik zie dat hij gehuild heeft, ineens voel ik me schuldig over wat ik gezegd heb,

"Slaaplekker" probeer ik hem af te schudden, ik wil langs hem lopen als hij ineens de deur blokkeert, ik voel me ongemakkelijk en kijk hem geschrokken aan, hij doet een stap naar vooren en zoent me heel heftig, ik zoen terug en voel dat hij verder wilt, dat ben ik dus niet van plan en duw hem terug, "sorry" is het enige wat ik uit mijn mond kan brengen en loop snel naar Donny's kamer, shit ik heb geen kleren denk ik bij mezelf, Donny ziet me geschrokken kijken en begint te lachen, "hier een groot shirt en een boxer als oplossing" ik lach voorzichtig naar hem en loop richting zijn badkamer, zodra ik omgekleed ben ga ik liggen in bed, " staat je goed" probeert hij zijn lach in te houden, "hou toch op jij!" grap ik terug. "Wil je slapen?" vraagt na een tijdje gepraat te hebben, ik knik en val in slaap op zijn borst.

Voor de Donnyfans onder ons!! ♥️

"Mijn naam is Frenkie, maar ik dacht dat je dat al wist" COMPLEETWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu