Fijn pasen allemaal! ondanks corona wens ik je fijne feestdagen xx
Als jullie nog tips of tops hebben laat het vooral weten! Ook ideeen zijn welkom!!Langzaam rijden we richting schiphol en we lopen naar richting de checks, " Het duurt echt lang" mompel ik als we in een lange rij wachten, Frenkie slaat een arm om me heen " tja, dat heb je als het zomervakantie is schat" en hij geeft zachtjes een kus op mijn voorhoofd. " Hey niet te klef doen hoor" hoor ik Carel achter me en Donny lacht hem toe. Zodra we naar vliegtuig gaan zie ik dat het een privé vliegtuig is. Ik kijk me ogen uit terwijl ik naar binnen loop, " mooi he haha" fluistert Donny in mijn oor. Ik knik en neem plaats naast Frenkie. De vlucht duurt niet heel lang en we praten gezellig bij. Ik vertel veel over wat voor opleiding ik ga doen en dat ik ook ooit voetbalden. Donny en Carel lijken erg geïnteresseerd en we leren elkaar echt beter kennen, zodra er een stilte valt kijk ik sne naar buiten. Even krijg ik een besef momentje waar ik eigenlijk mee bezig ben, ik zit met 3 profvoetbalers in een privé vliegtuig en ik ben verliefd op een jongen die ik twee weken ken. mijn gedachtes beginnen onzeker te worden en ik begin te twijfelen. Is dit dan wat ik wil? Is Frenkie wel verliefd op mij, gaat hij niet zomaar weg? Wat als we ruzie krijgen.
Frenkie merkt dat ik me ongemakkelijk begin te voelen en pakt mijn hand, ik kijk hem geschrokken aan en hij knijpt zachtjes in mijn hand, hij straalt vertrouwen uit en het stelt me een beetje gerust.
-
Zodra we uitstappen lopen Frenkie en Carel meters voor mij en Donny, " hey wat was er net in het vliegtuig"? vraagt hij voorzichtig. " Je hoeft er niet over te praten hoor als je dat niet wilt" zegt hij er meteen achteraan. " Ik had een klein besef momentje en werd een beetje onzeker" zeg ik eerlijk. " Frenkie vind je echt wel leuk hoor, hij praat echt 24/7 over je en ik zie hem glimlachen van trots als hij naar je kijkt" antwoord hij. " Ik ben gewoon bang dat hij weer met ene Mikky gaat of ineens weg is" antwoord ik onzeker. "Mikky vind hij echt niet leuk, je moet Frenkie's vertrouwen niet schaden en zij deed dat wel, hij is heel voorzichtig met vetrouwen sinds zij vreemdging" verteld Donny. " We waren ook best verbaasd toen hij vertelde dat hij met jou omging, hij had echt heel veel moeite met wat Mikky gedaan heeft, totdat hij jou ontmoette". Ik glimlach en voel dat er iets opbloeit in me, ik kijk naar de jongen waar Donny het zojuist over had en krijg een heel ander beeld van hem. Het maakt me zekerder van hem.
" Waarover zijn jullie aan het roddelen" vraagt Carel nieuwsgierig. " over wat voor huis Frenk woont" verzint Donny snel. Ik glimlach naar hem en hij slaat een arm om me heen.
JE LEEST
"Mijn naam is Frenkie, maar ik dacht dat je dat al wist" COMPLEET
FanfictionIk wil je voorstellen aan een meisje genaamd lisa, ze is 19 jaar oud en woont iets boven Amsterdam en is sinds een jaar fan van Ajax. Samen met haar vader gaat ze naar de klassieker Feyenoord tegen Ajax, daar ontmoet ze een jongen. Langzamerhand gro...