chapter 5

2.1K 32 15
                                    

We stappen in de lift en gaan naar de 20ste verdieping, ik kijk nieuwsgierig naar Frenkie en hij glimlacht terug.

Als we uitstappen zie ik een groot appartement met een enorme grote bank en tv en een hele mooie keuken met kookeiland. Ik verstijf en verbijsterd kijk ik om me heen. " Is er wat, kom lekker verder wil je wat drinken?" vraag hij lief, "euhm ja doe maar iets, wat woon je ggrroot..." Hij glimlacht en brengt iets te drinken. " Wil je een film kijken?" vraagt hij terwijl hij naast mij op de bank komt zitten. "Ja leuk, horrorfilm?" Frenkie lacht en kijkt me verbaasd aan "dat had ik niet van je vewacht hahah." zegt hij terwijl hij zoekt naar een film krijg ik rillingen, hij merkt het meteen en slaat een arm om me heen waardoor hij me tegen zich aan drukt. Meteen voel ik zijn lichaamswarmte, zijn gespierde armen achter mijn nek en zijn aders die zichtbaar zijn doet me denken aan zijn lichaam.

zou hij gespierd zijn bij zijn buik, hoe zal hij eruit zien zonder shirt? Ik schrik van mezelf, Lies wat doe je nou je heb niet eens een relatie met hem. "Is deze goed" is hoe ik wakker word geschut uit mijn gedachte, ik knik en voel tijdens de film dat mijn oogleden zwaarder worden.

Ik schrik wakker op een grote zachte bank, ik merk dat er een deken om mij heen ligt en merk ook dat ik niet thuis ben. "Ja, top harstikke bedankt werk ze nog". Langzaam ga ik rechtop zitten en zie Frenkie naar me toe lopen met sushi in zijn handen, "hey je bent wakker, ik heb sushi besteld ik hoop dat je hey lekker vindt". Ik glimlach naar hem " Jazeker maar ik dacht dat ik thuis ging eten". Ik kijk op me telefoon en zie dat het al 11 uur s'avonds is . "Shit" mompel ik, "wat is er aan de hand?" vraag hij bezorgd. " Ik kan nu niet naar huis, de treinen rijden niet meer naar mijn huis". Frenkie bied aan dat hij me weg zal brengen maar dat wijs ik af. Ik moet morgen toch naar school. " Wil je in de logeerkamer slapen?" vraagt hij lief, "heb je nog andere opties dan ?" vraag ik benieuwd. " Bij mij is nog plek daar mag je ook liggen" hij kijkt meteen weg en word verlegen.

" Als ik bij jou mag liggen zou ik dat graag willen" antwoordde ik. "Nou kom dan gaan we lekker in bed liggen." En hij pakt mijn hand, we lopen richting zijn kamer en ik merk dat ik me veilig voel bij hem. Ik lig al in bed als Frenkie binnen komt lopen vanuit de douche, zonder bovenkleding en de waterdruppels lopen van zijn borst naar zijn buik, zonder dat ik het merk blijf ik staren. "ben ik goedgekeurd, haha?" zegt hij met een knipoog. Ik merk dat ik rood word en draai me snel om, ik hoor dat hij achter me komt liggen en mijn telefoon uit mijn handen pakt en op het nachtkastje neerlegd.

" Je ziet er echt heel mooi uit Lisa." fluistert hij in mijn oor en voel een warme adem vlak bij mijn nek waarnaar ik zachte lippen voel in mijn nek, er is een gevoel dat barst in mijn lichaam en ik voel dat ik verliefd ben. Ik draai me om en hij is ineens enorm dicht bij me, we kijken elkaar diep in elkaars ogen aan en dan sluit ik mijn ogen en voel ik zijn lippen zacht tegen de mijne. Zijn aanwezigheid maakt me steeds meer verliefd op hem en ik voel een hand onder mijn shirtje. Beginnend bij mijn onderbuik en gaat langzaam naar boven totdat ik hem stop. "Bewaar wat a.u.b" zeg ik ondeugend, hij lijkt in eerste instantie teleurgesteld maar daarna lacht hij ondeugend terug. Hij slaat een arm om me heen en ik leun mijn hoofd op zijn borstkast en val langzaam in slaap.

"Mijn naam is Frenkie, maar ik dacht dat je dat al wist" COMPLEETWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu