Chapter 13

1.7K 27 4
                                    

Jaaa mikky was jarig 22!

Langzaam open ik me ogen en ik merk dat ik wakker word in een groot bed, als ik opzij kijk zie ik Frenk in diepe slaap, hij ligt super schattig, ik glimlach en zie op de wekker dat het al 11 uur is. Shit we zouden al weg moeten zijn, snel maak ik de andere drie wakker die ook nog in diepe slaap zijn en langzaam maak ik Frenk wakker met een heleboel kusjes.

Ontbijt! roept Matthijs vanuit de keuken, ik zie Donny en Frenkie rennen naar de keuken en ik en Carel lopen er lachend achter aan. Na het eten besluiten we naar het stadion te gaan en zodra we daar zijn kijk ik met grote ogen naar het gebouw voor me. "Groot he" zegt Frenkie terwijl hij me hand vastpakt, " Het valt wel mee als je binnen ben hoor" mompeld hij. Frenkie loopt met ons naar binnen en zegt iets in het spaans tegen de bewaker. "Het lijkt wel een sprookje, je zegt wat en de deuren gaan voor je open"! zegt Matthijs vol verbazing, we lachen en lopen naar binnen.

Nadat de foto's van de jongens gemaakt is rijden we terug naar het huis.

Zodra we weer in het huis zijn begin ik me niet lekker te voelen, misselijk loop ik richting de badkamer, ik zie dat de jongens nog buiten zijn dus snel duik ik in de badkamer. Na 10 min hoor ik geklop op de deur, " mag ik binnen komen"? zegt frenkie voorzichtig, ik zeg niks en ik hoor de deur open gaan, snel druk ik de wc door, hij hoeft dit niet te zien. Hij gaat naast me zitten en slaat een arm om me heen. " Weet je waardoor het komt"? vraagt hij zachtjes, "nee geen idee ik heb niks anders gegeten ofzo" shit, we hebben het gedaan een tijd geleden maar geen idee of we het veilig deden denk ik bij mezelf, het zal toch niet zo zijn? Denk ik bij mezelf, " Ik ga wat lekkers voor je maken, blijf je op bed liggen"? probeert hij me op te vrolijken. " Ja is goed" Hij loopt weg en ik ga opzoek in de badkamer, misschien heeft Mikky zoiets achter gelaten, Hebbes! ik doe de badkamer deur opslot en volg de beschrijving, "5 minuten wachten" mompel ik nerveus. Het lijkt eeuwen te duren en dan toch ga ik kijken.

sorry voor het lange wachten ik had het enorm druk!

"Mijn naam is Frenkie, maar ik dacht dat je dat al wist" COMPLEETWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu