chapter 3

2.3K 30 1
                                    

Frenkie steekt meteen zijn hand uit " Hallo meneer mijn naam is Frenkie de Jong". Mijn vader kijkt me nog een keer aan en kijkt Frenkie aan. "Moet jij niet op het veld staan?" zegt hij dan. Frenkie lacht en ik merk dat het ijs is gebroken, " Frans, de vader van Lisa, aangenaam jongen".

Na de wedstrijd loop ik naar buiten, nu moet ik toch echt afscheid van hem nemen. Terwijl ik hem nog maar net ken maar het voelt niet zo, " Lisa wacht nog even" hoor ik achter me, in mijn buik voel ik iets opbloeien, gelukkig. " Ik vond het echt heel leuk vanavond, ik vroeg me af of je vaker zou willen afspreken". Ik merk dat hij het spannend vind en probeer hem gerust te stellen " dat zou me heel gezellig lijken". Er verschijnt inplaats van een onzeker gezicht een grote glimlach en stralende ogen. "Zal ik mijn nummer in je contacten zetten zo is het makkelijker om contact te houden" zegt hij vrolijk. Ik geef mijn telefoon aan hem en zodra ik hem terug krijg zie ik in mijn contacten Frenkie❤️. Ik glimlach en hij doet zijn armen voor me open, zonder aarzelen grijp ik mijn kans en knuffel hem terug. Het voelt enorm veilig en vertrouwd, we nemen afscheid en ik rij samen met mijn vader terug naar huis. Als ik uiteindelijk in bed lig blijf ik aan hem denken. Hoe is het mogelijk dat ik dit heb kunnen meemaken op 1 dag door 1 jongen? Ik merk dat ik met mijn gedachte alleen nog maar bij hem zit. Ik kijk op mijn social media en zoek FrenkiedeJong op. Geschrokken kijk ik naar het profiel wat ik voor me zie, 7 mil volgers, FC Barcelona, Matthijs de ligt, Donny van de Beek. Wie heb ik ontmoet?!

Terwijl ik dit besef zie ik een appje: Frenkie❤️ Hey alles goed? hoop dat je nog wakker bent x Frenkie. Moet ik meteen reageren of wachten, ik besluit te reageren.
Frenkie❤️
hey alles goed? hoop dat je nog wakker bent x Frenkie
Ik
hey, ja ik ben nog wakker alles goed met jou?
Frenkie❤️
Ja hoor, heb je misschien zin om morgen af te spreken? Als je het te snel vind gaan mag je het gewoon zeggen hoor.
Ik
Morgen lijkt me een goed idee, wel is het maandag en heb ik school tot 2 uur....
Frenkie❤️
Je zit toch in Amsterdam op school? Dan kan ik je ophalen als je dat goed vind.
Ik
Ja is goed dan zie ik je morgen okeh?
Frenkie❤️
Ja is goed, je bent echt een lief meisje ik hoop dat je dat weet, slaaplekker ik zie je morgen xx

Ik sluit me telefoon af en probeer te slapen.

"Mijn naam is Frenkie, maar ik dacht dat je dat al wist" COMPLEETWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu