chapter 17

1.5K 25 2
                                    

Als we verder lopen over het strand kijk ik naar alle lichtjes van de stad, " weetje, je moet niet zoveel nadenken" roept Frenkie ineens, hij lacht er een beetje bij en ik weet niet of het van de drank komt of dat hij het meent, " Ik dacht eerst ook dat ik niet meer verder met je wilde toen ik hoorde dat je zwanger was, toen dacht ik ik heb dit ook gedaan" verteld hij verder, mijn gezicht gaat van verbaasd naar teleurgesteld, " haha vorige week zat ik hier nog met Mikky te skinny dippen en nu loop ik hier met jou, ze zullen wel denken" lacht hij hard. Boos laat ik zijn hand los en vertel dat ik naar huis wil, hij loopt mee en ik loop meters voor hem, hoe durft hij wel niet, en dit was dus allemaal voor niks. Hij ging gewoon met Mikky terwijl ik met hem ging, huilend stap ik in en ik voel een hand op mijn bovenbeen, ik negeer het, " Mikky, je bent zo mooi" zegt hij opeens, ik verstijf en voel dat hij zijn hand hoger schuift, zodra hij me wilt zoenen duw ik hem weg. "Rot op en rij naar huis" antwoord ik boos, hij luistert meteen en ik ben bezig met een terugvlucht. Zodra we thuiskomen loop ik direct naar binnen, huilend loop ik langs de jongens die bezorgd naar me kijken, ik negeer het en loop naar boven en val neer op het logeerbed.

Frenkie pov:

Wat heeft ze toch ineens, denk ik bijmezelf, ik loop denkend en wankelend richting de deur, zodra ik de jongens zie loop ik naar ze toe maar val onverwachts over een stoel heen, shit. " Wat heb je Lisa aangedaan" vraagt Matthijs bezorgd, "Lisa wat aangedaan, waar heb je het over"? verdedig ik mezelf, " Ze loopt huilend binnen" vraagt Matthijs.
"Ze werd ineens boos toen we over het strand liepen" antwoord ik vlug, "waarover had je het dan" vraagt hij door, " over Mikky en nog iets anders" antwoord ik onzeker, "Waarom praat je over je ex als je met je nieuwe vriendin bent, hoe dom kan je zijn" roept Matthijs geïrriteerd. " Wat was iets anders" vraagt Carel ineens, Donny is er niet maar zodra ik daarna wil vragen word ik afgekapt, "HALLO" roept Carel boos, " Over dat ik boos was dat Lisa zwanger is"! gooi ik eruit. Ik zie dat beide gezichten veranderen van boos naar geschrokken. "wwat" mompelen ze na een lange tijd, ik voel tranen omhoog komen en loop woedend naar buiten en schop tegen een bal aan.

"Mijn naam is Frenkie, maar ik dacht dat je dat al wist" COMPLEETWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu