5°𓅪

3.3K 276 82
                                    

Oy vermeyi unutmayalım 💜

"Jungkook... harika oldun"

"Gerçekten mi?"

Jimin saçımı elleriyle kesmişti. Onun kuaför olabileceğini bile düşünmüştüm. Yıllar sonra kendimi beğeniyordum. Şaşırtıcı...

"Evet, efsane oldun"

Üstümde bornoz vardı. Jimin bir havluyu boynuma sarmıştı. Omuzlarımda kesilmiş saçlarım vardı.
Ve Jimin kurutma makinesini fişe taktı.

"Saçını kuruturken fön çekmemi ister misin?"

"Olur"

Makineyi çalıştırıp tarakla saçlarımı taradı. Aynı zamanda elleriyle saçımı karıştırıyordu. Elleri neden bu kadar küçüktü? Ve küçücük elleri olmasına rağmen inanılmaz derecede rahatlatıyordu. Arada elleriyle kafamı ovuyordu ve ben gevşiyordum. Kafamı her ovuşunda gözlerimi kapatıyordum. O mükemmeldi.

Kurutmayı bitirdiğinde başka bir tarakla fön çekti. Saçlarıma şekil verdi. Ve ben o süreçte elleri tarafından kutsandım. Elleri büyülüydü, beni etkisi altına almıştı.

"Tamamdır"

Diyip boynumdaki havluyu aldı. Oturduğum tabureden ayağa kalkıp aynada saçlarıma baktım. Gerçekten güzel olmuştu.

"Kıyafetlerin yıkanmıştır. Sabaha kururlar. Ütülerim sonra giyersin."

"Çok teşekkürler Jimin. Ne kadar teşekkür etsem az ama..."

"Kim olsa aynısını yapardı"

"Yapmazdı işte. Anlamıyorsun Jimin. Senin bu yaptıklarını kimse yapmazdı. Bunca zaman adam yerine bile koyulmadım. Sen bana bunları yapıyorsun ve ben sana karşılığını veremeyeceğim için üzülüyorum."

"Karşılığını elbet verirsin. Her şey para değil? Değil mi?"

"Evet. Karşılığını para ile veremeyecek olsam da manevi olarak vereceğim. Söz veriyorum"

Bir süre sessiz kaldık. Sonra Jimin lavabodan çıktı. Ben de arkasından çıktım ve onu takip ettim. Onun odasına gelmiştik.

"Çarşafları değiştirdim. Rahat rahat uyuyabilirsin. Ben koltukta yatacağım"

"Jimin lütfen... Sen yatağında yat. Emin ol koltuk benim için çok iyi bir yer. Seni yatağından etmek istemiyorum. Ben koltukta seve seve uyurum"

"Jungkook alt tarafı bir gece koltukta yatacağım. Sen rahat ol diye odamda kalmanı istiyorum."

"Rahatım zaten. Koltukta yatmak istiyorum. Çünkü benim için en rahat yer orası."

Yalan söylemeye devam Jeon. Yerde yamulduğun kadar olmasa da koltukta yamulacağına adım kadar eminim. Ehe adım Jeon Jungkook.

"Peki Jungkook. Senin istediğin olsun."

"Ah, bu arada Jimin. Senin verdiğin battaniyeyi almam lazım. Onu çöp sanıp almasınlar."

"Almak istiyorsan alabilirsin. Adamların kapıdan gittiğinden emin ol. Hemen gel."

"Tamam"

Jimin'in yanından ayrılıp kapıya gittim. Lanet adamlar gitti mi diye kapının deliğinden baktım. Kimse yoktu.

Bir sorunumuz vardı ...

Ve yeni aklıma geliyordu...

Bornozluydum...

indigent °jikook°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin