- Üresnek. Shika, üresnek – támasztottam az állam. – Már több mint három éve.
- Megoldjuk – húzta mosolyra a száját. – Itt a barbecue!
- Legalább ehetünk valami jót – somolyogtam én is. A finom illatok igazán éhessé tettek, ezért vadállatként estem neki a húsnak. Még jó étvágyat is elfelejtettem kívánni éhhalálomban.
- Hiányzik már egy kicsit Naruto.
- Istenem, legalább ilyen kijelentések közepette ne ásítozz! – oktattam ki lágyan Shikát.
- Kellemetlen vagy - legyintett a kezével, majd ő is nekilátott az étel elpusztításához.
- Szerinted milyen lesz, ha viszont látjuk őket? Sasukét három és fél éve nem láttuk, Narutót pedig három éve. Rengeteget változhattak. Nem?
- Te se változtál semmit – szokásához híven közömbös képpel bámult rám.
- Kettőnk közül te vagy az, aki nem változott! Lusta disznó – fenyegetően hajoltam hozzá közelebb. – Ne nézz így rám! Egy lusta disznó vagy.
- Nők – fintorgott, szemeivel pedig oldalra nézett.
Én is oldalra fordultam, ekkor láttam meg Inót. A lány szélsebesen tartott felénk széles vigyorral az arcán, szőke haja pedig mögötte hullámzott. Káprázatos nővé lett Ino, ma pedig kivételesen jól festett. Persze ő mindig gyönyörű.
- Srácok! – futott Ino az asztalunkhoz.
- Szia! Szép az új topod – dicsértem meg az öltözékét. Sokáig panaszkodott, hogy nem tud mit felvenni a lila szoknyájához. Végre sikerült neki.
- Aiko, itt van! Itt! – ugrált izgatottan a szőkeség.
Teljesen lefagytam. Valamelyikük itthon van? Sasuke sötét fürtjei jutottak először eszembe, illata pedig bekúszott az orromba. Keserűség öntött el, ő már sosem jön haza. Bár is így nem.
- Ki van itt Ino? – kérdezte Shikamaru.
- Naruto – pattantam fel, majd bocsánatkérő pillantásokkal futottam ki az étteremből.
Tizenhat éves létemre olyan türelmetlenül futottam a kapu felé, mint egy kis szaros. Lehet még aranyos is voltam, bár a falusiak veséig látó szemei nem erről árulkodtak. Még mindig utáltak. Számos küldetést végig csináltam, számos falubelinek segítettem, sőt néhány lakos életét is megmentettem. Bármit tettem a faluért nekik nem volt elég, de idővel megtanultam elfogadni ezt. És így jó nekem. Megvetésük még mindig a lelkembe hatol, sokszor érzem magam magányosnak is, de ez motivál, hogy erősebbé válljak testileg és lelkileg.
- Naruto! – ugrottam sírva rég látott barátom nyakába. – Nem tudod elhinni, hogy örülök! – fúrtam a fejem a mellkasába. De megnőtt...
- Rád sem ismerni Ai – az ő arcán is százas mosoly terült el. – Gyönyörű vagy.
- Te megváltoztál! – léptem el tőle csípőre tett kézzel. – Azt hittem te ugrasz a nyakamba – méricskéltem Narut.
- Azt úgy nem illik – vakarta zavarában a tarkóját. – Fordítva szokás.
- Te megkomolyodtál? – meglepettségemben még levegőt is elfelejtettem venni.
- Valóban? – elképedve emelte fel formás szemöldökét.
- Naruto bátyó!
YOU ARE READING
Az Elátkozott Szemek
FanfictionAdott egy tehetség: egy lány, Aiko Uchiha. A szörnyű múlt után, egy annál is szörnyűbb jövő vár rá. A kirekesztett lány egy nap megöl valakit, ami váratlan események fordulatát hozza... Kezdve ott, hogy befogadást nyer az Akatsuki szervezetébe... Se...