- Hol van a bátyám? – ordított továbbra is Kurotsuchi. Az utóbbi időben sűrűn eljátszottuk ezt, de a forgatókönyv egyszer sem tért el az előzőtől. Ő üvölt, én meg csak találgatni tudok merre járhat a szőke. Alig van itthon.
- Hanyadszor mondjam, hogy nem tudom? – tettem csípőre a kezeimet.
- Te csak ezt tudod ismételni?
- Van róla fogalmad mennyire gyerekes vagy? – pillantottam felé flegmán.
- Ezt pont egy tizenhat éves mondja? – hadonászott a karjaival, szinte már füstölt.
- Te is annyi vagy – húztam győztes mosolyra az ajkam, majd az ablakhoz léptem.
Kinyitottam azt, éreztem, hogy van valaki itt. Kurotsuchi forrt a dühtől, folyamatosan rikácsolt nekem. Lerázhatatlan volt, pedig az ő jelenlétében nem fog mutatkozni a váratlan vendég.
- Oké, beadom a derekam – színleltem együttműködést. – A falu északi szélére ment agyagért - hazudtam.
- Köszi – csillant fel a szeme, majd mosolygósan kifutott a lakásból.
- Egek, ekkora hülyét – fogtam a sajgó fejemet.
Leültem a konyhában lévő kis székre és vártam. Vártam. Végül megmozdult a függöny és egy egyenruhát viselő shinobi ugrott be rajta.
- A Tsuchikage parancsát hoztam... – térdelt le elém. Ez az alak kicsit az Anbu harcosok tisztelettudó viselkedésükre emlékeztetett. – Az Akatsuki harcba keveredett a Négyfarkú jinchurikijével.
- És azt akarja, hogy állítsam meg.
***
Magamra aggasztottam az új ruháimat, melyek közé egy új farmernadrág (bár is azt mondták így hívják), egy hálós alsó, valamint egy fekete haspóló tartozott. Nyakamba kötöttem az új fejpántom, majd a megadott helyre igyekeztem. A hátamon fityegett a katanám, mely rengetegek életét elvette már.
Hamar megérkeztem a hármas őrterületre, ami a falu határán volt megtalálható. Az erdőt fekete füst-és porfelhők borították, feltételezhetően Deidara bombáinak származékai lehettek. A távolban hatalmas, a látómező nagy részét betöltő vízburok volt.
- Kisame... – kaptam a szám elé a kezemet – és akkor Itachi...
Hirtelen meg kellett állnom, ugyanis egy kunait dobtak a lábam elé. Szemeimmel a környező bokrokat, fákat pásztáztam, Itachit kerestem. Sosem gondoltam volna, hogy a megmentőm valaha az ellenségem lesz... Pedig nem először állunk az ellentétes oldalon. Túl naiv vagyok.
- Hát itt vagy. A vezér már mindenhol kerestetett titeket - hollók repültek egy pontba, majd megformálódott távoli rokonom alakja.
- Kisame?
- A jinchurikivel harcol, miközben valami amatőrök bombákat dobálnak rá – írta le röviden a helyzetet.
- Deidara? – pattantak ki a szemeim. Rá sok mindent lehet mondani, de hogy amatőr lenne a művészetében... Ez a feltételezés Itachitól is sértés.
- Egyikünk sem látta – pillantott felém Mangekyou szemével.
- Nem akarok veled harcolni, nem tartalak ellens...
- Ellenség, barát... Ezek a fogalmak mostanság összemosódnak.
- Kapd be! Nem ezt akartad? Semmi sem jó neked?! – ugrottam felé katanával a kezemben.
YOU ARE READING
Az Elátkozott Szemek
FanfictionAdott egy tehetség: egy lány, Aiko Uchiha. A szörnyű múlt után, egy annál is szörnyűbb jövő vár rá. A kirekesztett lány egy nap megöl valakit, ami váratlan események fordulatát hozza... Kezdve ott, hogy befogadást nyer az Akatsuki szervezetébe... Se...