קמתי בבוקר לצליל השעון המעורר . העברתי את ידי הימנית מעל פני מסדרת את שערי לקוקו נמוך וחלש ומשפשפת את עיניי מעט . קמתי ממיטתי הגדולה ונכנסתי לחדר המקלחת השוכן בצמוד לחדרי . נכנסתי פנימה מסתכלת על גופי הפשוט במראה , שיער שחור כפחם ועיניים כחולות שאני לא ממש אוהבת . ישנם גם הנמשים הקטנים שמסתתרים מתחת למריחת המייקאפ הבסיסית וישנם השפתיים העבות שפעם היו יבשות כהוגן עד שהתחלתי למרוח לובלו ו-וזלין . שטפתי את פניי וצחצחתי את שיניי במהירות ויצאתי מחדר המקלחת אל חדרי . פתחתי את הארון הגדול שכמעט תפס קיר שלם מוציאה ממנו חולצת בית ספר אפורה וטייץ וז'קט של נייק ומלבישה על גופי . נעלתי נעלי הורצ'י שחור לבן של נייק וקישטתי את ידי בטבעות וצמיד פנדורה עם שעון ארמני חדש שנקנה לא מזמן . השפרצתי מהבושם שלי , שיחסית לשאר הבשמים שלי מריח הכי טוב והוא גם הזול מבינהם . בושם של מרינה דה בונבון , ריח מתוק אך לא מידיי והוא גם לא נודף במהירות לכן גם האהוב עליי . יצאתי מהחדר מרימה את תיקי על כתפיי וירדתי למטה רואה את אבי יושב עם כוס קפה שחור ועיתון של בוקר . "בוקר טוב" אמרתי בחיוך "בוקר אור" אמר קורן מאושר . "קרה משהו?" שאלתי לא מבינה את פשר החיוך שלו . "כן , אני לוקח אתכם היום בערב לארוחה , תהי מוכנה בשש וחצי" אמר וצלצול ניידו קטע את השיחה בינינו . הוא נשק לראשי ויצא למרפסת כדיי לדבר בניידו . התקדמתי לכיוון הדלת מוציאה מהסלסילה שעל הויטרינה את המפתחות שלי לרכב ויצאתי מהבית . התקדמתי אל האוטו ופתחתי אותו בלחיצת כפתור מהירה . נכנסתי פנימה מתניעה אותו ונוסעת לבית הספר כאשר מחשבות מתרוצצות בראשי . שיחה התקבלה לניידי שמחובר לרכב , שיחה מאנדראה . "היי" עניתי
"היי , מה קורה?" שאלה
"מסתדרים , את?" שאלתי והיא נאנחה
"אמא שלי מחרפנת אותי , אנחנו על הסט" אמרה והמהמתי בהבנה . אנדראה ואמא שלה שחקניות , אנדראה חדשה בתחום אבל אימה שזכתה בתואר מלכת היופי לפני שנולדה לא יורדת מהכותרות מאז יום זכייתה . "את מסתדרת איתם?" שאלה מתכוונת למשפחתי והילדים מבית הספר . "אבא שלי קורן מאושר , הוא לוקח אותנו לארוחה כנראה הכרזה על בת זוג או משהו בעסק שלו" אמרתי והיא הימהמה בהקשבה "אתמול היה היום הראשון , ג'ייסון ליווה אותי בבוקר אבל מאז לא ראיתי אותו ואת אנבל מהלילה של המסיבה" אמרתי לא מורידה את עיניי מהכביש . קרני אור חדרו לעיניי ולכן הנחתי את משקפי השמש שנחו לראשי על פניי . "אגב מסיבה , איך היה?" שאלה והרמתי את כתפיי בלא ידיעה . "אמא מחרפנת , אחות מסטולה , ג'ייסון עם חברים ואני ואבא מתכננים תוכנית בריחה מרוב שעמום" אמרתי והיא גיכחה למשמע הציניות שבקולי . "הכרתי גם איזה סתום בשם דילן , הוא הציק לי כל הערב ואתמול הוא עקב אחריי ולעזאזל איתו , הוא ראה לי את הציורים והוא שמע אותי שרה , פעמיים" אמרתי בעצבים ואנחת יאוש נשמע בקולי . "אויי , אני עוד זוכרת את הפרצוף המבוהל של עיישה כשצרחת עלייה כי היא ראתה לך בטעות את הציורים כשהיא ניקתה את החדר" אמרה וצחוק ליווה את קולה . "זה לא מצחיק , אבא שלי מכריח אותי לנקות לבד את החדר , הוא פוחד שאבריח את העוזרת בית" אמרתי מחנה את האוטו . העברתי את השיחה לניידי ויצאתי מהאוטו מצמידה את הנייד לאוזני ולוחצת על שלט הרכב שננעל בתוך שניות . "תגידי סיס , מתי את באה לבקר?" שאלה "טסתי לפני שלושה ימים בלחץ , את כבר מתגעגעת?" שאלתי בחיוך משועשע "ואני לא היחידה" אמרה גורמת לי לבילבול "בוניטה (יפה)" קראה רבקה "חיים שלי , התגעגעתי" אמרתי בחיוך (חשוב לציין שהשיחה בספרדית) "גם אני , את לא מבינה איזה דיכאון אחרי שהלכת קניתי חצי קניון , ומההרגל קניתי גם לך , תישלחי לי כתובת שאני אשלח לך את הבגדים" אמרה "חיים , אני נכנסת לבית ספר , אחר כך אשלח" אמרתי וניתקתי את השיחה . עברתי בשער מחזקת את הגומיה בשיער ונכנסתי פנימה .~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
הצלצול הגואל הגיע ואני כמו כולם , יצאתי מהכיתה והלכתי בעקבות הרעב שלי , לקפיטריה . עמדתי בתור מחכה כמו כולם עד שמגיע תורי . לקחתי טוסט עם רוטב עגבניות וזיתים והתיישבתי לייד אחד מהשולחנות . התחלתי לאכול בזמן שאני מדפדפת באינסטגרם שלי המונה כ25k עוקבים . לאחר כמה דקות דלת הקפיטריה נפתחה בפיתאומיות "יש מכות!" קרא הנער מעבר לדלת ובשניות הקפיטריה התרוקנה . נאנחתי זורקת את שארית הטוסט לפח ויצאתי מהקפיטריה מתקדמת אל עבר המהומה . ככל שהתקרבתי הבנתי במי מדובר "לעזאזל" מילמלתי , ג'ייסון . הנחתי את התיק על אחד מהספסלים והתקדמתי לעברם . "ג'ייסון , תירגע" אמרתי בספרדית עומדת בינהם "זוזי" קרא בעצבים "הוא עוד שנייה מתעלף , מה הוא עשה?" שאלתי מחזיקה בכתפיו מונעת ממנו להדוף אותי ולהמשיך להרביץ "מה הוא עשה?" שאל בגיחוך "הוא פרסם תמונה של אנבל עם המספר והכתובת זונה" אמר (בספרדית כמובן) "מה?" שאלתי לא מבינה "עכשיו זוזי" קרא והזיז אותי ממשיך להרביץ לו . "בן זונה" קראתי מתכוונת לנער המוכה על ידיי אחי . הדפתי ממנו את ג'ייסון מעיפה לו בוקס והרחבה הרועשת נשתקה בפתאומיות . נתתי לו ברכית ועוד אגרוף שמפיל אותו לריצפה . התכופפתי לכיוונו מניחה את ברכי על גרונו "אל תתעסק אם אחותי , מובן?" שאלתי והוא שתק "מובן?" שאלתי מחזקת את ברכי מעל הגורגורת שלו והוא המהם בקושי . קמתי ממקומי רואה את המבטים ההמומים מכולם , וואי אז אבא שלי שלח אותי לקראטה ,קפוארה , ג'ודו ואיגרוף תאילנדי , אז מה . לקחתי את התיק שלי מהספסל "התחפפתי , אתה בא?" שאלתי את ג'ייסון והוא הנהן לוקח את התיק שלו מהריצפה , יורק על טום , הנער המוכה ומתקדם לעברי התחלנו ללכת וכבר הלחשושים החלו לצאת , חבורת רכלנים .
"אז אני מבין שהחוגים של אבא השתלמו לך" אמר ג'ייסון מחייך אליי "כן , אגב איפה אנבל?" שאלתי אותו "כשהיא ראתה את המודעות האלה היא רצה הביתה בוכה" אמר "פאק , איזה מסכנה" אמרתי והוא הנהן "ביניינו , מצד אחד היא הביאה את זה על עצמה" אמר "ומצד שני?" שאלתי "מצד שני , אין לי מילה בנושא , אני מזיין את מי שאני רוצה" אמר ונתתי לו מכה בכתף . "טוב , נעביר נושא . אבא דיבר איתכם?" שאלתי והוא הנהן "ארוחה הערב בלי איחורים" אמר מחקה את דבריו גורם לי לצחקק .///איך הפרק? אשמח עם תגיבו את דעתכם על הסיפור .
😊😇
YOU ARE READING
Between twins
Teen Fiction/גמור/ /הושלם/ דניאלה ואנבל , תאומות שהכי שונות אחת מהשנייה , ביופי ובאופי . האחת עדינה , שקטה , ביישנית וחסרת ביטחון , והשנייה , חיית מסיבות , מקובלת מלאה בחברים ומלאה בביטחון עצמי . השתיים בנות להורים עשירים , כך שכסף לא חסר להן . מה יקרה שהוא יגי...